Fitness Seller

Ben jij beschaamd om openbaar te douchen in de sportschool?

Ben jij beschaamd om openbaar te douchen in de sportschool?

  • Nee, totaal niet, ik douche gewoon in de openbare douches van de sportschool, schaamte ken ik niet

    Stemmen: 87 34,8%
  • Nee, maar ik doe wel een zwembroek aan, anders voel ik me niet op mijn gemak

    Stemmen: 2 0,8%
  • Een beetje maar, ik wacht tot er niemand aan het douchen is, zodat ik in alle rust kan gaan

    Stemmen: 16 6,4%
  • Ja, ik douche om die reden dan ook thuis

    Stemmen: 29 11,6%
  • Ik douche thuis, maar niet omdat ik beschaamd ben bij openbaar douchen

    Stemmen: 100 40,0%
  • Ik douche niet na het trainen

    Stemmen: 16 6,4%

  • Totaal stemmers
    250

Bezoekers in dit topic

je zult die chick maar bloot tegenkomen in de kleedkamer...zul je haar toch meteen bespringen :eek::D
 
Op de sportschool uiteraard, soms staan we gewoon gemengd.
 
Meedouchen bedoel ik natuurlijk :rolleyes::D
 
Het gaat nog druk worden in die douche met ceska:p
 
nee hoor, ik draai de deur meteen dicht als ik met haar binnen ben.
 
Ik douche me thuis omdat ik thuis een kwaliteitsdouche heb, en mijn gym heeft niet eens een douche.
 
Ja, vanwege mijn pre workout booster Nox Pump. Ik krijg daar namelijk echt een wormpje door.
 
ik douche gewoon lekker thuis....woon 3 minuten lopen van huis. hoef geen voetschimmel van een ander. vind het er soms niet fris ruiken. daarbij als ik gelijk ga douchen kan ik na een kwartier wel weer gaan douchen....blijf een behoorlijk tijdje doorzweten!
 
ik douche gewoon lekker thuis....woon 3 minuten lopen van huis. hoef geen voetschimmel van een ander. vind het er soms niet fris ruiken. daarbij als ik gelijk ga douchen kan ik na een kwartier wel weer gaan douchen....blijf een behoorlijk tijdje doorzweten!
Hoe kan achmed nou schimmelen?
 
ik heb een bad :)
 
ik douche gewoon lekker thuis....woon 3 minuten lopen van huis. hoef geen voetschimmel van een ander. vind het er soms niet fris ruiken. daarbij als ik gelijk ga douchen kan ik na een kwartier wel weer gaan douchen....blijf een behoorlijk tijdje doorzweten!
Dat is inderdaad een mogelijk gevaar... Ik zit zelf te denken aan daarvoor deze aan te schaffen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dan kan je zonder in aanraking te komen met de potentieel besmette vloer gaan afdrogen.

Wat het doorzweten betreft is het een tip om eerst cool down te doen na training.
 
Back
Naar boven