MuscleMeat

Ben jij beschaamd om openbaar te douchen in de sportschool?

Ben jij beschaamd om openbaar te douchen in de sportschool?

  • Nee, totaal niet, ik douche gewoon in de openbare douches van de sportschool, schaamte ken ik niet

    Stemmen: 87 34,8%
  • Nee, maar ik doe wel een zwembroek aan, anders voel ik me niet op mijn gemak

    Stemmen: 2 0,8%
  • Een beetje maar, ik wacht tot er niemand aan het douchen is, zodat ik in alle rust kan gaan

    Stemmen: 16 6,4%
  • Ja, ik douche om die reden dan ook thuis

    Stemmen: 29 11,6%
  • Ik douche thuis, maar niet omdat ik beschaamd ben bij openbaar douchen

    Stemmen: 100 40,0%
  • Ik douche niet na het trainen

    Stemmen: 16 6,4%

  • Totaal stemmers
    250

Bezoekers in dit topic

Ik ga gewoon naar de sauna in de sportschool, ook geen problemen ermee om me daar te douchen. Doe ik trouwens wel alleen als ik cardio heb gedaan, op de andere dagen douche ik thuis zodat ik meteen alles kan scheren ;)
 
Ik douche thuis omdat ik dit prettiger vind.
 
ik douche niet in naakt in het openbaar,tegenwoordig lopen er zo veel homo's rond,niet te vertrouwen die mensen.wil niet dat iemand thuis gaat liggen rukken met mij in zijn hoofdje.
samen met de dames douchen vind ik geen probleem en ben wel altijd te vinden voor een orgietje,wel enkel met dames ;)
 
Het is maar net hoe het uitkomt.
Als ik getraind heb en erna rechtstreeks naar huis ga douche ik liever thuis.
Niet uit schaamte maar ik vind mijn eigen badkamer een stuk comfortabeler.
Ik vind het ook vervelend dat je de warmte op de sporschool niet kan stellen of er komt weer zo'n miezerig straaltje uit.
Als ik wel ergens naartoe ga douche ik dus gewoon op de sportschool.
 
Ik woon naast mijn sportschool, zie dus niet in waarom ik daar zou gaan douchen. Was wel handig toen onze douche thuis verbouwd werd trouwens, toen douchte ik elke dag in de gym :D.
 
Wie is die ene die een zwembroek aandoet? :D
 
Eigenlijk is er geen reden om je te schamen. Ten eerste mag je er als man vanuit gaan dat je niet naar de geslachtsdelen kijkt van iemand van de zelfde coïtuse, en ten tweede zijn we allemaal homosapiëns dus wat dat betreft verschillen we niet veel.
 
Ik voel me niet op mijn gemak tussen andere naakte mannen. Douche om die reden dus ook thuis.
 
Ik heb, net als vele DBBers, een enorme penis, dus ik heb overal schijt aan.:cool:
 
ik douche niet in naakt in het openbaar,tegenwoordig lopen er zo veel homo's rond,niet te vertrouwen die mensen.wil niet dat iemand thuis gaat liggen rukken met mij in zijn hoofdje.
Samen met de dames douchen vind ik geen probleem en ben wel altijd te vinden voor een orgietje,wel enkel met dames ;)

+1
 
Nee, totaal niet, ik douche gewoon in de openbare douches van de sportschool, schaamte ken ik niet
 
Ik heb, net als vele DBBers, een enorme penis, dus ik heb overal schijt aan.:cool:

volgens mij ben je het woordje (kleine) vergeten tussen enorme en penis!!!:cool::ptenzij de dbb leden tevreden zijn met een gemiddelde van 14cm;)
 
In een douche of sauna kan je dit verwachten, je gaat er dus op voorhand mee akkoord om dit te zien te krijgen. Dit is niet het geval op straat of andere openbare plaatsen. Maar puur vanuit de natuur gezien is het inderdaad zeer vreemd dat mensen niet naakt mogen rondlopen, anderzijds is het toch verstandig om dit te behouden, de gevolgen van een opheffing van verbod zouden erger zijn dan het behoud ervan ;)

Oke van die kant heb ik het nog niet echt bekeken.
Toch zou ik er voor kiezen dat ze het gaan opheffen:p;):D
Puur Natuur wat is daar niet goed aan:)
 
ik heb op "nee totaal niet" gestemd maar eigenlijk voel ik me niet op mijn gemak als ik niet alleen sta onder de douches. Niet dat ik bang ben om verkracht te worden in de douches ofzo maar het belemmert mijn bewegingsvrijheid in de douches en ik hou ook altijd bij het weggaan van de douches de handdoek subtiel voor mijn lul, maar ook niet uit schaamte ofzo, gewoon om niemand jaloers te maken :D
 
Back
Naar boven