Fitness Seller

Ben jij beschaamd om openbaar te douchen in de sportschool? (1 bezoeker)

Ben jij beschaamd om openbaar te douchen in de sportschool?

  • Nee, totaal niet, ik douche gewoon in de openbare douches van de sportschool, schaamte ken ik niet

    Stemmen: 87 34,8%
  • Nee, maar ik doe wel een zwembroek aan, anders voel ik me niet op mijn gemak

    Stemmen: 2 0,8%
  • Een beetje maar, ik wacht tot er niemand aan het douchen is, zodat ik in alle rust kan gaan

    Stemmen: 16 6,4%
  • Ja, ik douche om die reden dan ook thuis

    Stemmen: 29 11,6%
  • Ik douche thuis, maar niet omdat ik beschaamd ben bij openbaar douchen

    Stemmen: 100 40,0%
  • Ik douche niet na het trainen

    Stemmen: 16 6,4%

  • Totaal stemmers
    250

Bezoekers in dit topic

ik douch graag tussen chinezen dan lijkt mijn penis echt wel reuze groot ;)
 
Haha gaat het daar echt zo man? Hier doet echt niemand dat, wat een stelletje preutse mensen?...
ik vraag mij eigenlijk af waarom vooral Marokkanen met een boxer aan douchen dit is toch vies...
Ik heb ook nog nooit een moslim naakt onder de douche gezien bij ons, maar zelfs autochtonen zijn bang. In mijn vorige sportschool (waar ik weg ben gegaan vanwege de hygiëne-prijsverhhouding nvdr) douchte bijna niemand, daar was ik altijd alleen onder de douche. Is Brussel dan zo preuts?
 
Ik heb ook nog nooit een moslim naakt onder de douche gezien bij ons, maar zelfs autochtonen zijn bang. In mijn vorige sportschool (waar ik weg ben gegaan vanwege de hygiëne-prijsverhhouding nvdr) douchte bijna niemand, daar was ik altijd alleen onder de douche. Is Brussel dan zo preuts?
bij mij in de douche staat elke dag een'moslima'ben getrouwd met een marokkaanse en preuts is ze zeker niet hoor :)
 
"Ik douche thuis, maar niet omdat ik beschaamd ben bij openbaar douchen"

Thuis doucehen vind ik persoonlijk altijd het lekkerst :) vooral omdat er dan geen naakte kerels in de buurt zijn :P
 
Ik douche lekker thuis, wel zo fijn, hoef je geen schone kleren etc. mee te nemen.
 
Ik douche altijd na het trainen...Echt ranzig voel ik me als ik niet douche, zelfs als ik zou wachten tot thuis...bah.
 
Ik douche altijd na het trainen...Echt ranzig voel ik me als ik niet douche, zelfs als ik zou wachten tot thuis...bah.

Het is dan ook niet de bedoeling dat je in je broek kakt tijdens het squatten :D
 
Ik heb geen problemen met douchen in de sportschool.
 
als ik een sportschool bezitte zou ik toch wel een stuk of 20 verborgen camera's plaatsen in de vrouwen kleedkamer/douches :eyebrow:
 
als ik een sportschool bezitte zou ik toch wel een stuk of 20 verborgen camera's plaatsen in de vrouwen kleedkamer/douches :eyebrow:
zou ik ook doen,je weet nooit wat die daar allemaal uitsteken,10min.en ik ben klaar,bij die vrouwen duurt het een half uur mininum,toch maar louche:D
 
zou ik ook doen,je weet nooit wat die daar allemaal uitsteken,10min.en ik ben klaar,bij die vrouwen duurt het een half uur mininum,toch maar louche:D


Nat+Naakt+Geil na het Trainen!!!!
Dat betekend maar 1 ding!!!!!!;);)
 
niet beschaamd,maare hoor altijd zulke vieze shit!
van dudes die over elkaar heen zeiken,over over de aan/uit knop!
Daar komt bij dat als ik direct na mn training douch,ik voor ik me sokken aan heb al weer zweet!
Dus ik douch lekker thuis!

:eek:
 
Douche thuis. Douches in de sportschool zijn bij ons erg smerig. De vloer is haast niet meer wit, veel zwarte vlekken. Toont gewoon erg smerig. Bovendien loopt ook niemand op slippers of wat dan ook (ik heb ze ook niet, douche daar toch niet). Vind het lekkerder (voornamelijk omdat het frisser, en schoner is) om thuis te douchen.
 
Back
Naar boven