XXL Nutrition

Ben jij de snelste?

Bezoekers in dit topic

M Hoeksema

Novice
Lid geworden
28 apr 2011
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m90
Wij zoeken voor een nieuw evenement tevens tv-programma een team van bodybuilders die de uitdaging aan gaan om te strijden tegen een ander team in de SnelleJelleDrekrace. Dat andere team bestaat niet uit bodybuilders maar uit een willekeurige beroepsgroep.
Ben je geinteresseerd en durf je de uitdaging aan, mail of bel dan voor dinsdag 3 mei op 020.8934825 of mail mark.hoeksema@snpmedia.nl
 
Ik wil wel mee doen, maar denk dat ik eerder aangezien wordt voor een 'normaal persoon'

:trollface:
 
En dan nog de hamvraag voor DBB: hoeveel schuift 't?
 
SnelleJelleDrekrace

klinkt verdacht
 
wat is de bedoeling van de race? kan je wat meer informatie geven?
 
Als het nou een snellejelleTREKrace was, won ik zeker. :wanker:
 
Waarom wil je bodybuilders afzetten tegenover een andere beroepsgroep? Wat wil je daarmee aantonen?
 
Graag normaal reageren, geschoond.
 
Wat is het voor programma? en kom je op een grote TV zender op de zaterdagavond?

Niet dat ik mee wil doen ofzo, gewoon benieuwd
 
Waarom wil je bodybuilders afzetten tegenover een andere beroepsgroep? Wat wil je daarmee aantonen?

Dat zou ik idd ook wel willen weten ja.

Oh ja en ik denk dat ik nog niet als bodybuilder gezien word door jullie :o
 
Waarom wil je bodybuilders afzetten tegenover een andere beroepsgroep? Wat wil je daarmee aantonen?

We willen niet specifiek de bodybuilders afzetten tegen een andere groep. wij zijn op zoek naar groepen deelnemers die sportief en herkenbaar zijn. De snellejelledrekrace is een bestaand sportevenement waar wij aan mee gaan doen met een 8tal groepen die tegen elkaar gaan strijden om de titel.Ken je collega's die dat leuk vinden, laat het dan graag weten.
 
wat is de bedoeling van de race? kan je wat meer informatie geven?

De snellejelledrekrace is een bestaande race. hardlopen over ongeprepareerd terrein....veelal boerenlandschappen. onze groepen die wij in gaan zetten strijden tegen elkaar voor de titel in het programma....zeer competatief dus.het zijn 2 races, waarbij we per race 4 teams inzetten. de eerste race is op 14 mei in Johannesga (vlakbij Heerenveen), de tweede is op 21 mei in Hedel noord-Brabant. Je doet aan één van de wedstrijden mee en als je die wint met je groep dan ga je door naar de finale op donderdag 2 juni (hemelvaartsdag) in Kamerik (woerden)Als je mee wil doen met een groep laat het me weten....
 
Appeltje eitje voor de echte bodybuilders onder ons.



;p
 
Hardlopen ???? Wat is daar de lol aan? Weet ik zeker dat ik niet ga winnen.
 
Sprinten is zeker tof. En voor de atletische bodybuilders onder ons een sterk punt. Ik zou wel mee willen doen maar ben Belg en nog niet breed genoeg om aanzien te worden voor bodybuilder. Ik ben nu nog te veel beach boy.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welke dbbers zijn dit?
 
Alleen die oudere kerel is buff, de rest outmass ik makkelijk lol.
 
had meegedaan dan met je stoere praatjes :P
 
Ik wist van niks.
 
Back
Naar boven