AndroidHealthClinic

Ben jij een honden of katten mens? (1 bezoeker)

Ben jij een honden of katten mens?

  • Honden

    Stemmen: 64 50,0%
  • Katten

    Stemmen: 64 50,0%

  • Totaal stemmers
    128

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ja ja laat maar eens weten jongens!
 
Ik heb thuis een kat.

Geef mij maar liever een hond,die kan je dingen aanleren terwijl je eigenlijk van een kat niet echt een 'band' kan kweken,die luistert niet naar bevelen. Van een hond krijg je tenminsten nog respons
 
Honden, ZEKER weten...
Maar vind 1 kattenras (of hoe je het wilt noemen) mooi, die maffia katten van rob_g en jan.
 
Hey bitches, het is of het één of het ander! Damnit!

Ik zelf iig kattenmens, vind ze stukken mooier en ze stinken niet. Van een kat krijg je ook wel respons, maar meeste mensen denken nou emaal dat ze katten wel kunnen verwaarlozen omdat dat zogenaamd geen sociale dieren zijn.
 
Katten, heb niet zoveel met honden. Katten zijn eigenzinnig, honden kan je echt slaafs maken. Heb het niet zo op dieren die gehoorzaam gemaakt kunnen worden.
 
Zeker honden.. katten vind ik niks.
 
Honden omdat die je nog enigzins het gevoel geven je aardig te vinden ook als het geen etenstijd is.
 
Dani zei:
Honden omdat die je nog enigzins het gevoel geven je aardig te vinden ook als het geen etenstijd is.
Maak jij nou maar gewoon een lekker maal voor je vriend, de liefde van een man gaat nu eenmaal door de maag.
Een beetje zielig gaan doen op een forum, zeg. :rolleyes:
 
Een beetje zielig gaan doen op een forum, zeg. :rolleyes:

Ik voel me eenzaam en ben op zoek naar een echte vriend, das alles :( Mag ik jou voeren dan?
 
Katten (y)
 
Katten uiteraard! :thumbup:
 
Ik bedoel jongens, zeg nou zelf:

Honden?
ugly_sam.jpg


Of katten?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Honden zijn voor mensen die het fijn vinden een dier aan hun zijde te hebben die blindelings orders opvolgen en compleet afhankelijk zijn van het baasje, dit om hun gebrek aan zeggenschap en leiderschap in de rest van hun leven te compenseren.


Natuurlijk maak ik een grapje maar ik ben wel een kattenmens alhoewel ik momenteel ook geen kat heb wat wel het makkelijkste is als je in je eentje woont.
 
:roflol:

zaaalig

ik katmens btw
 
Honden zijn voor mensen die het fijn vinden een dier aan hun zijde te hebben die blindelings orders opvolgen en compleet afhankelijk zijn van het baasje, dit om hun gebrek aan zeggenschap en leiderschap in de rest van hun leven te compenseren.


Natuurlijk maak ik een grapje maar ik ben wel een kattenmens alhoewel ik momenteel ook geen kat heb wat wel het makkelijkste is als je in je eentje woont.

Klopt, als je een vrouw hebt kan zij die dieren verzorgen.
 
Back
Naar boven