MuscleMeat

Ben jij een honden of katten mens? (1 bezoeker)

Ben jij een honden of katten mens?

  • Honden

    Stemmen: 64 50,0%
  • Katten

    Stemmen: 64 50,0%

  • Totaal stemmers
    128

Bezoekers in dit topic

Katten zijn drama beesten. Beetje bij andere mensen in de tuin de vuilniszakken kapot maken.
Stink kattenbakken altijd.
Beesten brengen meer overlast als honden, echter voor een hond mag je dik betalen.
Een kerel die gek is op katten is niet mans genoeg voor een hond :)

Ouwe hond van mij die had er zeker 1 per week gevangen. Kwam die aan met zo'n beestje in de bek. Soms konijnen, maar meestal katten :)
Opgeruimd staat netjes. Ook als er een kat in de tuin is, hond gek maken en pakken maar.
Mot er niks van hebben, vieze vlooienbeesten.

En dan weet ik wel dat er mensen zijn die nu gaan zeggen: Die van ons is altijd binnen.

Maar de meeste doen dat dus niet. Zouden eigenlijk een enkelbandje om moeten hebben en zodra ze de deur uit gaan ontploffen die handel :)

:rolleyes: nee hoor die van mij is altijd buiten en schijt lekker in de tuin bij de buren en trekt daar alles overhoop, zodoende geen kattenbak nodig.. Amen :D
 
Precies een katje moet gewoon naar buiten kunnen, lekker poepen, lekker andere katten luchtjes opsnuifen, lekker vechten met andere katten en natuurlijk muizen en vogeltjes vangen.
 
ik ben een echte kattenhater pur sang!
 
`Nou hoor, je bent een avondje weg en die klote honden nemen weer de overhand...
 
I always go for the pussy!!!

2 Schatjes uit het asiel gehaald.
1 Jongedame is met me mee naar huis gelopen toen ik stuk aan het hardlopen was. Schatje heeft de hele nacht voor mijn raam gesmeekt of ze naar binnen mocht. (Op eerste verdieping!! Meisje heeft aardig moeten klauteren om bij me te kunnen komen.)
Dag erop kon ik de verleiding niet weerstaan...
 
Ik haat katten :mad: Niet te vertrouwen die beesten... Daarbij geven ze je het gevoel dat JIJ in HUN huis leeft terwijl ik altijd van mening ben dat het andersom is.

Honden zijn veeeeel beter en liever. Er gaat toch niets boven een rijdend teefje tegen je been? ;)
 
Ik haat katten :mad: Niet te vertrouwen die beesten... Daarbij geven ze je het gevoel dat JIJ in HUN huis leeft terwijl ik altijd van mening ben dat het andersom is.

Honden zijn veeeeel beter en liever. Er gaat toch niets boven een rijdend teefje tegen je been? ;)

:D
 
Ok, update...

Er zitten al een paar dagen PPPPOOOTTAFDRUKKEN + HEEL Veel ZAND! op mijn nieuwe ****ing auto!!!!!!!! KAN NOT!!!!!!!!!!! Volgende keer dat ik zo'n mormel in mijn tuin zie gaat ie lije.
 
Jammer dat je niet dubbel kan stemmen.
Ik ben een hond en kat mens.
Klein dobermannetje en twee oude katten.
Eigenlijk ben ik gewoon een dierenvriend.
 
Honden zijn voor macho's, al die bodybuilders met pitbulls en bulldogs jeezzz

Al even cliché als de chique dame met bontjas en witte poedel
 
Back
Naar boven