XXL Nutrition

Ben jij jaloers?

Bezoekers in dit topic

Niet op materialistische zaken! Maar van m'n vriendin moeten ze wel afblijven!!
 
Je bent mijn inziens echt jaloers als je de ander hetgeen niet gunt wat je zelf graag zou willen hebben.

Ik denk ook weleens; tieves ik zou ook zo'n lekkere chickie als vriendin willen hebben, of zo'n dikke auto, of zo'n gelukkig leven. Maar dat is geen jaloersie, ik ben blij voor die ander dat hij het ogenschijnlijk wel heeft.

Heb ik ook wel . Maar langs de andere kant moet het ook niet te fel in mijn gezicht worden gesmeerd want dan kan ik wel wat nukkig worden .
Over het algemeen krijg je me niet echt makkelijk jaloers . Maar dat komt ook omdat ik een bovengemiddeld leuk leven heb .
 
Ik ben niet vaak jaloers, als ik jaloerse gevoelens heb is het altijd bij mensen die het eigenlijk niet verdienen of het normaal vinden dat zij gelukkig moeten zijn.

Ik kijk dus ook nooit meer MTV's my sweet sixteen of dat soort rukprogramma's waarbij dochter lief boos wordt als de porsche zwart is in plaats van wit.
 
Ik heb een k*tleven en ben jaloers op iedereen.
 
Niet op materialistische zaken! Maar van m'n vriendin moeten ze wel afblijven!!

Ben jij zo'n type die helemaal lijp wordt als een ander kereltje met je vriendin 5minuten staat te praten?

Dikke afknapper vind ik dat.

OT; denk dat iedereen wel eens jaloers is.
 
Ben jij zo'n type die helemaal lijp wordt als een ander kereltje met je vriendin 5minuten staat te praten?

Dikke afknapper vind ik dat.

OT; denk dat iedereen wel eens jaloers is.

Nee dat zeker niet, maar ik merk wel snel het verschil tussen praten en flirten! En ik moet niet helemaal lijp worden hoor, ik laat gewoon ff merken dat het mijn vriendin is en dan stoppen ze wel ;)!
 
Nee dat zeker niet, maar ik merk wel snel het verschil tussen praten en flirten! En ik moet niet helemaal lijp worden hoor, ik laat gewoon ff merken dat het mijn vriendin is en dan stoppen ze wel ;)!
vraag me af waarom ze dan ophouden:(
 
Nee dat zeker niet, maar ik merk wel snel het verschil tussen praten en flirten! En ik moet niet helemaal lijp worden hoor, ik laat gewoon ff merken dat het mijn vriendin is en dan stoppen ze wel ;)!

Kan ze dat zelf niet? Lijkt me lastig als je er niet bij bent dan.
 
Kan ze dat zelf niet? Lijkt me lastig als je er niet bij bent dan.
Misschien mag ze alleen wel helemaal niet uit! :D

Maar ik moet zeggen dat ik het zelf ook altijd heel irritant vind, van die jongens die overduidelijk aan het hitten zijn. Maar ze denkt zelf dat het alleen maar voor de lol en vriendschappelijk is :rolleyes:

(Ik moet eigenlijk in verleden tijd praten want het is al uit onderhand haha)
 
ALs ik een vriendin heb wel, maar anders niet
 
ALs ik een vriendin heb wel, maar anders niet

Je vriendin vind het echt niet rlxd als je helemaal gek wordt als een of andere nerd haar probeert te versieren.
 
Je vriendin vind het echt niet rlxd als je helemaal gek wordt als een of andere nerd haar probeert te versieren.

Neej oke, maar als ze de hele tijd aandacht krijgt van één bepaalde jongen, dan is het anders ;)
 
Nee, maar mensen zijn jaloers op mij :(
vandaar dat ik alleen nog maar E-vrienden heb :sad: :grinny:
 
Ik zou ook achterdochtig zijn als ik wist dat mijn vriendin haar vriendjes op DBB zoekt!!
 
Ben jaloers op mensen die wonen op plaatsen met een zuiders klimaat met bijna alle dagen zon.:)
 
Ben jaloers op mensen die wonen op plaatsen met een zuiders klimaat met bijna alle dagen zon.:)

zie je nou wel, weer iemand jaloers op me :sad:
 
Back
Naar boven