XXL Nutrition

Ben jij met bodybuilding begonnen omdat je gepest werd?

Ben jij met bodybuilding begonnen omdat je gepest werd?

  • Ja, ik werd gepest of geplaagd en ben daarom begonnen met bodybuilding

    Stemmen: 28 11,5%
  • Nee, ik ben om een andere reden begonnen

    Stemmen: 215 88,5%

  • Totaal stemmers
    243

Bezoekers in dit topic

Ik vond mezelf way too skinny ( en nog .. :o)
 
Toen ik 15 was, zag ik een film waarin een grietje helemaal wild werd van een gast die ripte abs en pecs had. Hij mocht haar vervolgens goed nemen. Volgende dag zat ik in de gym.

:roflol:
denk dat de media op iedereen wel een invloed heeft gehad. Alles is al van kleins af aan gespierd...poppetjes, tekenfilm figuren, acteurs. Zelden zie je een vetzak, en als je die wel ziet is het voor de comedy-value. Het is dus niet meer dan logisch dan dat dikke mensen(en ook wel magere mensen) zich k*t voelen omdat ze weten dat de sociale standaard een goed gespierd lichaam is(wat natuurlijk de grootste bullshit ooit is). Zieke samenleving
 
:roflol:
denk dat de media op iedereen wel een invloed heeft gehad. Alles is al van kleins af aan gespierd...poppetjes, tekenfilm figuren, acteurs. Zelden zie je een vetzak, en als je die wel ziet is het voor de comedy-value. Het is dus niet meer dan logisch dan dat dikke mensen(en ook wel magere mensen) zich k*t voelen omdat ze weten dat de sociale standaard een goed gespierd lichaam is(wat natuurlijk de grootste bullshit ooit is). Zieke samenleving
Ik vind het juist prima. Ik vind het veel zieker hoe ze supermagere modellen als ideaal willen laten zien, of erger nog: die vette modellen aanvaardbaar willen maken :rolleyes:
 
obesitas kills.
 
Ben het gaan doen, omdat ik regelmatig te horen kreeg dat ik aanleg zou hebben.. wou wel eens kijken of het echt het geval was en het bleek goed uit te pakken, alhoewel ik geen meso ben , eerder ecto-meso
 
Nee, ik ben begonnen omdat al mijn maten toen aan fitness deden, maar nu zijn zij inmiddels allemaal gestopt...
 
nee, wilde een beter fysiek hebben dat was de reden.
 
nee, ik werd niet gepest maar ik was zo mager dat ik veel akelige reacties kreeg van mensen. En zelfs mensen die me na staarden op straat en naar me wezen:( Dus ja het werd is tijd om aan mn fysiek te werken en mn middelvinger op te steken naar dit soort mensen.
 
Als de vraag zou zijn "Ben je met BB begonnen omdat je niet tevreden was met je lichaam" dan was de uitkomst vast heel anders
 
:roflol:
Dit is toch gewoon om misselijk van te worden

http://www.youtube.com/watch?v=fhSG_Q8tKYY
het scheve is dus gewoon dat obesitas echt enorme gezondheidsrisico's met zich meebrengt. wat je doet als je zo'n k*tclip maakt is als het ware mensen doen geloven dat het normaal is om een bmi van 25+ te hebben, terwijl dat je levensverwachting gewoon verkort.
reclames van roken mogen niet, maar dit wordt juist wél geaccepteerd. retards.
 
Ben eigenlijk begonnen met trainen omdat ik fan was van Arnold Schwarzenegger zijn films. Ik wilde ook zo worden had ik al besloten toen ik 12 jaar was. Ik wilde het perfecte lichaam hebben en kracht uitstralen. Toen ik 16 was had ik uiteindelijk mijn eerste dumbbell gekocht en zodoende is het gegroeid en heb ik nu een complete homegym thuis staan.
 
vroeger was ik altijd erg dik.. ik werd wel eens dikzak of iets in die richting genoemd maar pakte ze meestal weer op een andere manier terug waardoor dit niet vaak gebeurde.
toch ben ik maar gaan af vallen omdat ik me niet erg lekker in mijn vel voelde zitten, of dit hier door kwam weet ik niet, zou goed kunnen.

na een lange periode van 2 maaltijden per dag was het me gelukt om een schriel ventje te worden. helaas ook weer niet goed :D want nu was ik weer te dun.

dus maar gaan trainen + eten :)
probleem is alleen dat ik mezelf vaak nog hetzelfde in de spiegel zie als dat schriele mannetje van toen :(
achja, ik zie het maar als een soort van motivatie ofzo.. zo zal ik nooit meer worden
 
Ik vind het juist prima. Ik vind het veel zieker hoe ze supermagere modellen als ideaal willen laten zien, of erger nog: die vette modellen aanvaardbaar willen maken :rolleyes:
x2
 
ik wilde wat aankomen omdat ik maar 55 kg woog bij 190 en dus mega skinny was.
Toen verslaafd geraakt aan het ijzer.

Hoe kan je zo weinig gewogen hebben?
Gaat het nu beter? Maar echt ongelovelijk, zo weinig??
 
Sanca doet me nog altijd pijn.. :( Ik dacht dat dat ging over gaan. :(
 
Back
Naar boven