AndroidHealthClinic

Ben jij met bodybuilding begonnen omdat je gepest werd? (1 bezoeker)

Ben jij met bodybuilding begonnen omdat je gepest werd?

  • Ja, ik werd gepest of geplaagd en ben daarom begonnen met bodybuilding

    Stemmen: 28 11,5%
  • Nee, ik ben om een andere reden begonnen

    Stemmen: 215 88,5%

  • Totaal stemmers
    243

Bezoekers in dit topic

Niet echt. Ik ben gewoon narcistisch en wil er als een god uitzien. Ik wil veel kracht hebben, redelijk wat massa maar nog steeds atletisch ogend. Onberispelijke looks in het algemeen, daar streef ik naartoe.

x2.
 
Ja eigenlijk wel, was op een gegeven moment de opmerkingen zat. Heb er nu 0,00% procent last meer van. Ik vind het een beetje raar dat er opmerkingen worden gemaakt als 'Als dat de drijfveer is om met bb te beginnen kan je beter eerst naar een psycholoog toe.' Iedereen heeft zijn eigen motieven om ergens(BB) mee te beginnen en ik zie ook geen reden om mensen daarop te veroordelen.

Mensen die gepest worden/werden zijn vaak aardiger(:D) naar mijn mening dan stoere ventjes met jassen met bontkragen en shuttershades.



Laat het gezeik beginnen.
 
Achja de enquête heeft iig bewezen dat zeekip er weer eens helemaal naast zat, wat een verrassing :rolleyes:
 
Ik kan niet zeggen hoe jij je voelt bro :D

Iig niet gay, en daarom steekt het BB me soms ook. Dan laat ik die hele shit effe voor wat het is. Ik train ook nooit volgens een schema en begin niet met voeding af te wegen.

Maargoed, chicks diggen die spieren ook, dat is dan wel een voordeel. Sommigen zullen dit ook wel weer tegenspreken, maar de ervaring vertelt me anders.
 
Nee, ik had al tijdje beloofd dat ik zou gaan sporten. Fitnessen werd het dus uiteindelijk.

Aan jezelf ? of bv je ouders....


Ik zelf doe het voor regelmaat in me leven....op nr 1.
 
To get my life back on track ;)

Bij mij ook het geval. Het goeie aan bb is dat je terug georganiseerd gaat leven, je hebt ook een doel en voelt je gewoon beter in je vel.
 
Iig niet gay, en daarom steekt het BB me soms ook. Dan laat ik die hele shit effe voor wat het is. Ik train ook nooit volgens een schema en begin niet met voeding af te wegen.

Maargoed, chicks diggen die spieren ook, dat is dan wel een voordeel. Sommigen zullen dit ook wel weer tegenspreken, maar de ervaring vertelt me anders.
Veel bezig zijn met je lichaam is gewoon metroseksueel;)
 
nee was een keer kleding passen en viel me op hoe smal mijn schouders waren(ook verkeerde houding) en hoe lelijk dat wel niet was, zo is het balletje gaan rollen... Zat er al veel langer aan te denken maar heb nooit een stap ondernomen, dom. Nu zou ik willen dat ik al 4 jaar geleden was begonnen :D
 
Iig niet gay, en daarom steekt het BB me soms ook. Dan laat ik die hele shit effe voor wat het is. Ik train ook nooit volgens een schema en begin niet met voeding af te wegen.

Maargoed, chicks diggen die spieren ook, dat is dan wel een voordeel. Sommigen zullen dit ook wel weer tegenspreken, maar de ervaring vertelt me anders.

True . Ze zeggen vaak dat het wat veel is of ze beweren dat ze dat niet mooi vinden omdat het té is . Maar als je je toevallig omdraait dan betrap je ze gegarandeerd op het bewonderen van je dikke powerkont en brede rug . En weg zijn ze al helemaal als ze bij jou in bed liggen . Dan knijpen ze in alles . :D
 
Geef eerlijk toe wie wil er nou niet sterk en gespierd zijn?! dat willen alle jongens toch of wat?
 
al kwam ik er al snel achter dat als je het voor de dames doet dat je gewoon nooit meer moet eten en vooral niet moet trainen. :eek:

+1 :(
 
Ik zag al vrij snel in dat mannen die weinig kracht uitstralen en erg mager waren makkelijk onder de voet gelopen werden.
Kracht kun je natuurlijk op meerdere manieren uitstralen en ik heb gekozen om me niet alleen geestelijk te ontwikkelen, maar ook fysiek.
Na 23 jaar nog geen dag spijt van gehad.
 
Ik was vroeger dik en voelde me goed maar was niet gezond dan was ik te mager en wilde breed worden en vet= not done dus maar beginnen bb'n voor spieren en nu zitik weer redelijk goed in men vel. Biggorexia ftw!
 
Veel bezig zijn met je lichaam is gewoon metroseksueel;)

Mwah, ik weet niet. De metroseksueelgeeft meestal niet om spiermassa als ik ze zo zie lopen. Ze zijn eerder bezig met hun babyhuidje, lijntjes onder hun ogen trekken en dat soort onzin. Meestal komen ze me te soft over om echt aan KT te doen. Het is gewoon een vrouwelijke hetero. Ik denk ook wel dat vrouwen minder met hun lichaam bezig zijn dan mannen. Mss denken ze er vaker aan, maar ze doen er minder voor. Dan tel ik het halfuurtje saunabelt per dag er niet bij.

Het punt is gewoon dat je er vrij punctueel mee bezig moet zijn. Het is zo verschrikkelijk "mannelijk" haantjesgedrag dat het bijna karikaturaal, contradictorisch en ongeloofwaardig wordt. Het is bijna het andere uiteinde van de cirkel.
 
Het stipt bezig zijn met voedingsschema, trainingen, spieren, heeft niets te maken met vrouwelijk gedrag maar met de perfectie in een sport proberen te bereiken zoals er vele andere sporten zijn waar je een strikt programma moet volgen. Ik blijf me afvragen waarom het zo moeilijk is om die zaken uit elkaar te houden :dunno:
 
nee, was oorspronkelijk niet overdreven mager, alhoewel ik dat in vergelijking met vroeger nu wel vind:)
 
Ik zag al vrij snel in dat mannen die weinig kracht uitstralen en erg mager waren makkelijk onder de voet gelopen werden.
Kracht kun je natuurlijk op meerdere manieren uitstralen en ik heb gekozen om me niet alleen geestelijk te ontwikkelen, maar ook fysiek.
Na 23 jaar nog geen dag spijt van gehad.


idd, wordt zelf nu ook nooit meer onder de voet gelopen. Toen ik 16-17 jaar was, was dat toch andere koek:D

En het komt natuurlijk door al die Schwarzenegger/Stallone films
 
Back
Naar boven