Fitness Seller

Ben jij racistisch?

Ben jij rascistisch?


  • Totaal stemmers
    223

Bezoekers in dit topic

Mooi gezegd :D

Racisme zelf is een (te) breed begrip. Ik vind mezelf eerder bevooroordeeld en dat vind ik beter dan blind en naïef zijn.

De media en je omgeving die je in een bepaalde richting duwen en je zo bevooroordeeld maken is ook een vorm van naïef zijn en blind zijn voor de realiteit.
 
De media en je omgeving die je in een bepaalde richting duwen en je zo bevooroordeeld maken is ook een vorm van naïef zijn en blind zijn voor de realiteit.

Rustig aan, het is een vrouw.
Die hebben het altijd wat moeilijker hiermee.
 
Ik haat Chinezen
 
De media en je omgeving die je in een bepaalde richting duwen en je zo bevooroordeeld maken is ook een vorm van naïef zijn en blind zijn voor de realiteit.
Jouw reactie is een teken van naief zijn en blind voor realiteit. Alsof Wilders zijn punten op fictieve dingen gebaseerd zijn.. Mensen kiezen vaak voor hem vanwege het feit dat ze hun ogen open hebben. Al is Wilders niet de perfecte kandidaat maar het geeft wel een signaal af richting het kabinet, iets wat nodig is in dit land..
 
Jouw reactie is een teken van naief zijn en blind voor realiteit. Alsof Wilders zijn punten op fictieve dingen gebaseerd zijn.. Mensen kiezen vaak voor hem vanwege het feit dat ze hun ogen open hebben. Al is Wilders niet de perfecte kandidaat maar het geeft wel een signaal af richting het kabinet, iets wat nodig is in dit land..

Wat heeft Wilders er nou weer mee te maken:roflol:
 
Jouw reactie is een teken van naief zijn en blind voor realiteit. Alsof Wilders zijn punten op fictieve dingen gebaseerd zijn.. Mensen kiezen vaak voor hem vanwege het feit dat ze hun ogen open hebben. Al is Wilders niet de perfecte kandidaat maar het geeft wel een signaal af richting het kabinet, iets wat nodig is in dit land..


Ja, mensen die kiezen voor Wilders hebben echt een open geest en zijn heel kritisch.
Als Wilders zegt dat ze in een ravijn moeten springen, doen ze het nog ook.
 
ik dacht dat het de islam was maar hier in europa is dat niet zo erg als daar in die midden oosten landen

vorige week was er een programma op de belgische tv wat elke week over een ander godsdienst gaat
daar lieten ze een islam school zien wat de leerlingen teksten leerde zoals :
iedereen die allah niet aanbid moet dood ...

nog nooit gezien wat er gebeurd als er iemand een dochter heeft en die trouwt of coïtus heeft met iemand anders dan die persoon moet wie ze later moet trouwen van haar ouders ?

vroeger heeft de kerk ook mensen opgebrand die dachten dat ze heksen waren ...
wie weet hoeveel dat er zijn geweest maar daar hoor je nooit niets van :rolleyes:

Oh dus toch.

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------

Ja, mensen die kiezen voor Wilders hebben echt een open geest en zijn heel kritisch.
Als Wilders zegt dat ze in een ravijn moeten springen, doen ze het nog ook.

Joh echt waar joh?
 
Ik vind die mensen niet bepaald minderwaardig dan andere mensen, wil alleen dat ze in hun eigen land blijven.

Je vindt ze wel oke, maar toch wil je ze bepaalde vrijheden ontnemen. Wat een goed mens ben je toch ook he.
 
Ja, alle christenen zijn heiligen tegenwoordig inderdaad. Ierland rings a bell?
Om de fundamentalistische evangelisten nog maar even buiten beschouwing te laten trouwens.

Precies, christenen zijn net zo erg als de meeste andere geloofsaanhangers. Schijnheilige ****ers.
 
Ik vind die mensen niet bepaald minderwaardig dan andere mensen, wil alleen dat ze in hun eigen land blijven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Racistisch, moet toch bekennen dat ik het een klein beetje ben, heb zo m'n momenten, dus jah. :)
 
---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------



Joh echt waar joh?

Heb je nog iets zinnigs te vertellen of was het dat?
 
Laatst bewerkt:
Denk dat iedereen dat wel een beetje is, alleen gaan sommigen daar verder (te ver) in dan anderen.

Je kan bijvoorbeeld er vanuit gaan dat het ene ras beter is in een bepaalde sport. Dat is racisme, maar niet in een ongezonde mate zolang je niemand gaat benadelen.

Een andere vorm van racisme is bijvoorbeeld wat links doet: positief discrimineren. Puur racisme natuurlijk, maar omdat het 'positief' is zien veel mensen het niet.
 
Occultisme rouleert gewoon, period.
 
Back
Naar boven