MuscleMeat

Ben jij racistisch? (1 bezoeker)

Ben jij rascistisch?


  • Totaal stemmers
    223

Bezoekers in dit topic

Ik ben niet rascistisch, maar elk mens heeft weleens een rascistische gedachte, dat zit in onze aard.

true.. ik ben wel eens zwak, maar probeer dat niet te zijn. Kracht in lichaam EN in geest (zonder star te worden, dus ook lenig in beide :))
 
Nee, ik ben niet rascistisch...alleen tegen joden

Het gaat om het innerlijke van de mens, mensen zijn eenmaal zo geboren met die kleur of uit dat ras.. maar dan hoeven ze niet per definitie slecht te zijn.
 
Haha oh god jongens hier spreekt een kenner!

ik dacht dat het de islam was maar hier in europa is dat niet zo erg als daar in die midden oosten landen

vorige week was er een programma op de belgische tv wat elke week over een ander godsdienst gaat
daar lieten ze een islam school zien wat de leerlingen teksten leerde zoals :
iedereen die allah niet aanbid moet dood ...

nog nooit gezien wat er gebeurd als er iemand een dochter heeft en die trouwt of coïtus heeft met iemand anders dan die persoon moet wie ze later moet trouwen van haar ouders ?

vroeger heeft de kerk ook mensen opgebrand die dachten dat ze heksen waren ...
wie weet hoeveel dat er zijn geweest maar daar hoor je nooit niets van :rolleyes:
 
vroeger heeft de kerk ook mensen opgebrand die dachten dat ze heksen waren ...
wie weet hoeveel dat er zijn geweest maar daar hoor je nooit niets van :rolleyes:


Dat is toch nog redelijk goed gedocumenteerd en in feite valt dat nog reuze mee. Het was nou ook weer niet zo dat er aan de lopende band mensen in de fik werden gezet en/of gemarteld.
 
vroeger heeft de kerk ook mensen opgebrand die dachten dat ze heksen waren ...
wie weet hoeveel dat er zijn geweest maar daar hoor je nooit niets van :rolleyes:

Daar zit het hem in, het christendom heeft zich geevolueerd naarmate de tijd verstreek. Bij de Islam gebeurd het nog steeds.
 
Nee, alleen tegen individuelen. Maar ook ik ken onder andere Marokkanen die wel relaxed zijn.
 
Nee, ben niet racistisch, zie alleen bepaalde vreemdelingen (marrokanen, joden) liever niet in m'n land.
 
Wat is er nou weer mis met Joden, tieft toch een eind op stelletje nazi's.
 
moet toegeven dat bij nader inzien het woord "rascistisch" er wel vreemd uitziet ja :o
Grappige is dat er ook nog een aantal zijn die het blindelings overnemen.

Daar zit het hem in, het christendom heeft zich geevolueerd naarmate de tijd verstreek. Bij de Islam gebeurd het nog steeds.
Ja, alle christenen zijn heiligen tegenwoordig inderdaad. Ierland rings a bell?
Om de fundamentalistische evangelisten nog maar even buiten beschouwing te laten trouwens.

Wat is er nou weer mis met Joden, tieft toch een eind op stelletje nazi's.

Die "horen" hier niet :rolleyes:
 
Ik ben niet racistisch, maar wel realistisch:)
 
Ik ben niet racistisch, maar wel realistisch:)

Mooi gezegd :D

Racisme zelf is een (te) breed begrip. Ik vind mezelf eerder bevooroordeeld en dat vind ik beter dan blind en naïef zijn.
 
ik ben sniperx, zoooooooooo 2009
 
Mooi gezegd :D

Racisme zelf is een (te) breed begrip. Ik vind mezelf eerder bevooroordeeld en dat vind ik beter dan blind en naïef zijn.

Haha idd, dat hebben al die Wilders aanhangers. Dat gevoel dat zij bevoordeeld zijn omdat zij "wel de waarheid kunnen zien".
 
Back
Naar boven