AndroidHealthClinic

Ben jij racistisch? (1 bezoeker)

Ben jij rascistisch?


  • Totaal stemmers
    223

Bezoekers in dit topic

ten eerste is iran geen moslimland. iraniers zijn GEEN moslims!!!

Wat dan wel haha?

Eerste zin van wiki
Iran (of Perzië, Perzisch: ایران), officieel de Islamitische Republiek Iran (Perzisch: جمهوری اسلامی ایران Djoemhūrī-ye Eslāmī-ye Īrān), is een land in het Midden-Oosten.

Let me guess, omdat het merendeel sjiieten zijn?
 
het probleem is eigelijk dat 99% van de zogezegde moslims die hier leven geen flauw benul hebben van wat de islam is. jullie zien de islam als de marokanen. en idd zij zetten hier geregeld de boel op stelten. die mogen ze van mij part allemaal int water laten verdrinken of what ever. zelfs ik heb last van hen;)

maar wat de islam egt is daar hebben jullie egt geen idee van. als de islam niet tolerant is hoe verklaar je dan dat als moslims 1000 jaar hebben geregeerd in india dat het overgrote deel van de de mensen nog hindu is? geef mij daar is een verklaring voor? niemand heeft hen ooit verplicht hun geloof af te zweren, er werd geen tax gehoffen omdat ze hindu zijn, ze werden niet gediscrimineerd.

de basis van de islam is en blijft dezelfde, het enige probleem is hoe hij word toegepast door de meerderheid van de moslims;)

ten eerste is iran geen moslimland. iraniers zijn GEEN moslims!!!
wat geeft irak je van beeld over die de islam in mekaar zit? en wat is er mis met saoudi arabie?vrijheid van mening? of wat bedoel je?

Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat we misschien beter hier ook een islamitische wetgeving installeren? Ik heb trouwens nergens gezegd dat de islam niet tolerant zou zijn, wat ik wel weet is dat een seculiere staat nog stukken toleranter is doordat ze zelf geen geloofsovertuigingen uitdraagt en dus volkomen neutraal blijft tav de geloofsovertuiging van haar burgers.
 
Wat dan wel haha?

Eerste zin van wiki
Iran (of Perzië, Perzisch: ایران), officieel de Islamitische Republiek Iran (Perzisch: جمهوری اسلامی ایران Djoemhūrī-ye Eslāmī-ye Īrān), is een land in het Midden-Oosten.

Let me guess, omdat het merendeel sjiieten zijn?

idd, sjias zijn geen moslims. zij beschouwen een zekere ali(4de klalief) boven de onze profeet. dat is een van de redenen, ze hebben nog andere rituelen die onaanvaardbaar zijn.

Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat we misschien beter hier ook een islamitische wetgeving installeren? Ik heb trouwens nergens gezegd dat de islam niet tolerant zou zijn, wat ik wel weet is dat een seculiere staat nog stukken toleranter is doordat ze zelf geen geloofsovertuigingen uitdraagt en dus volkomen neutraal blijft tav de geloofsovertuiging van haar burgers.

nee dat zeg ik niet, het zou me niet storen maar das een heel andere discussie. in een islamitische staat mag je anders gelovig zijn daar is helemaal niets mis mee. in een islamitische staat zou natuurlijk de wetgeving volgens de koran en de tradities van de profeet worden toegepast. andere geloven mogen hun eigen rituelen uitvoeren zonder enig probleem.

ik kan me trouwens iets herinneren inde zin dat de 2de khalief(omar) een stad had veroverd. toen het tijs was om te bidden bood een priester zijn kerk aan. omar heeft toen gezegd dat hij niet inde kerk wilt bidden. de rede hiervoor is dat andere moslims dan zouden denken dat het oke is om kerken over te nemen.

er zijn natuurlijk kerken moskeeën, geworden zoals de aya sofia(istanbul) dat oorspronkelijk een byzantijnse kerk is. maar daar zijn dan weer andere redenen voor.
 
idd, sjias zijn geen moslims. zij beschouwen een zekere ali(4de klalief) boven de onze profeet. dat is een van de redenen, ze hebben nog andere rituelen die onaanvaardbaar zijn.

Onaanvaardbaar volgens jou en jouw geloof.

"de islam is een erg tolerante godsdienst."

:roflol:

:roflol:
 
Onaanvaardbaar volgens jou en jouw geloof.
gast denk na vooraleer je wat post. ja iemand naast of boven de profeet palatsen is onaanvaardbaar. dus dat zijn geen moslims. wat is daar nu zo moeilijk aan?


beetje overdreven...
als het waar is dat er zoveel zijn bekeerd, hoe komt het dat er dan nog steeds 90% hindu's zijn in india? en ik zeg niet dat er geen problemen zijn of zijn geweest. wat jij aangeeft kan wel waar zijn. maar in het algemeen is alles wel goed verlopen! ik kan me niet herineren welke mughal het was, maar er was er een met hindu adviseurs. ik denk dat het jehangir was.

maar de grote slachtpartijen over dewelke zij spreken vallen in het niets in vergelijking met wat het westen wel niet heeft aangericht in sommige andere landen.
 
gast denk na vooraleer je wat post. ja iemand naast of boven de profeet palatsen is onaanvaardbaar. dus dat zijn geen moslims. wat is daar nu zo moeilijk aan?



Maar de grote slachtpartijen over dewelke zij spreken vallen in het niets in vergelijking met wat het westen wel niet heeft aangericht in sommige andere landen.

Het zijn geen moslims volgens jouw soennitische standpunten, dat maakt van hun nog geen niet-moslims. Denk jij maar een beetje na vooraleer je wat post. En met "wat het westen wel niet heeft aangericht" praat je andere slachtpartijen ook niet goed.
 
Het zijn geen moslims volgens jouw soennitische standpunten, dat maakt van hun nog geen niet-moslims. Denk jij maar een beetje na vooraleer je wat post. En met "wat het westen wel niet heeft aangericht" praat je andere slachtpartijen ook niet goed.

slachtpartijen zijn nooit goed, das een feit. en ik probeerde ze niet goed te praten, maar zoasl je zegt kwam het mss wel zo over. maar de moslims hebben in india niet enkel slachtpartijen gehouden. das men punt.

hoe kanje nu moslim zijn als je de basisregels al niet aanvaard? dat magje me tog is uitleggen. eerste regel vande islam: er is maar een god en Mohammed is zijn profeet. als je daar al een probleem mee hebt...
 
slachtpartijen zijn nooit goed, das een feit. en ik probeerde ze niet goed te praten, maar zoasl je zegt kwam het mss wel zo over. maar de moslims hebben in india niet enkel slachtpartijen gehouden. das men punt.

hoe kanje nu moslim zijn als je de basisregels al niet aanvaard? dat magje me tog is uitleggen. eerste regel vande islam: er is maar een god en Mohammed is zijn profeet. als je daar al een probleem mee hebt...

D'r geloven ze toch in? Met als extra'tje dat hij een opvolger heeft gehad?

[Link niet meer beschikbaar]
 
D'r geloven ze toch in? Met als extra'tje dat hij een opvolger heeft gehad?

[Link niet meer beschikbaar]

zoals daar staat erkennen zij de eerste 3 opvolgers niet. als de profeel abu bark aanduid als eerste opvolger. wie zijn zij om te zeggen dat dit een verkeerde oplossing is?

her eerste gebed dat wij aanleren aan moslims is kalima(hoeje het ook schijft) dat betekent ongeveer. er is niemand groter dan allah en mohammed is zijn profeet. zij plakken daar nog iets achter dat met ali te maken heeft.

daar ligt een van de problemen dus. alle 4 de opvolgers waren goed er is er geen een wie ik beter vond ofzo. maar dat was de profeet zijn keuze en die spreek je niet tegen, want wat hij bisliste was wat god wou; dus die keuze tegenspreken is eigelijk god zijn keuze tegenspreken. god tegenspreken is al helemaal not done dus gevolg...

om het simpel te zeggen, een communist die vind dat geld niet mag verdeeld worden is tog geen communist?
 
Volgens mij ben je Joods;

- Je reageert bijzonder serieus op mijn post.
- Je hebt iets tegen moslim-fundamentalisten en Nazi's (die over het algemeen wat tegen Joden hebben)
- Je hebt iets tegen communisten. In een communistische samenleving zouden Joden, die over het algemeen nogal iets met centjes hebben, die in moeten leveren.

Duidelijk.

Ik ben absoluut niet joods. En volgens mij hoef je ook geen jood te zijn om een tegenstander te zijn van een absurd regime als dat van de Nazi's.

Daarnaast heb ik zéér zeker iets tegen moslim-fundamentalisten. Ik ben voor een samenleving waarin iedereen zijn eigen leven kan inrichten op de manier waarop hij/zij dat wil doen. Ik wil geen godsdienstfanaten in Nederland die mij opleggen dat ik een baard moet dragen of dat mijn vrouw een boerka aan moet. Godsdienstfanaten zijn het grootste tuig van deze aardkloot. En ik heb óók iets tegen joodse godsdienstfanaten. Maar goed, wanneer heb jij in Nederland nu last van conservatieve joden? Vrijwel nooit.

Ten derde ben ik ook tegen het communisme, maar maakt mij dat een jood? Ik vind gewoon dat hardwerkende en slimme mensen meer betaald moeten krijgen dan paupers die eenvoudig werk doen of thuis hun uitkering trekken.

Al met al kom je een beetje simpel over, met al die gemakkelijke aannames van je.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben absoluut niet joods. En volgens mij hoef je ook geen jood te zijn om een tegenstander te zijn van een absurd regime als dat van de Nazi's.

Daarnaast heb ik zéér zeker iets tegen moslim-fundamentalisten. Ik ben voor een samenleving waarin iedereen zijn eigen leven kan inrichten op de manier waarop hij/zij dat wil doen. Ik wil geen godsdienstfanaten in Nederland die mij opleggen dat ik een baard moet dragen of dat mijn vrouw een boerka aan moet. Godsdienstfanaten zijn het grootste tuig van deze aardkloot. En ik heb óók iets tegen joodse godsdienstfanaten. Maar goed, wanneer heb jij in Nederland nu last van conservatieve joden? Vrijwel nooit.

Ten derde ben ik ook tegen het communisme, maar maakt mij dat een jood? Ik vind gewoon dat hardwerkende en slimme mensen meer betaald moeten krijgen dan paupers die eenvoudig werk doen of thuis hun uitkering trekken.

Al met al kom je een beetje simpel over, met al die gemakkelijke aannames van je.

loltjah sommige mensen zijn gewoon simpel. dat je nazi's kunt evrdedigen snap ik echt niet:s communisme heeft zo zen voordelen maar dus ook enkele kleine nadelen...

mensen die niet willen werken zouden ook geen uitkering moeten krijgen. mensen die bv simpel werk doen zouden daar in tegen wel meer mogen verdienen.
 
Ik ben absoluut niet joods. En volgens mij hoef je ook geen jood te zijn om een tegenstander te zijn van een absurd regime als dat van de Nazi's.

Daarnaast heb ik zéér zeker iets tegen moslim-fundamentalisten. Ik ben voor een samenleving waarin iedereen zijn eigen leven kan inrichten op de manier waarop hij/zij dat wil doen. Ik wil geen godsdienstfanaten in Nederland die mij opleggen dat ik een baard moet dragen of dat mijn vrouw een boerka aan moet. Godsdienstfanaten zijn het grootste tuig van deze aardkloot. En ik heb óók iets tegen joodse godsdienstfanaten. Maar goed, wanneer heb jij in Nederland nu last van conservatieve joden? Vrijwel nooit.

Ten derde ben ik ook tegen het communisme, maar maakt mij dat een jood? Ik vind gewoon dat hardwerkende en slimme mensen meer betaald moeten krijgen dan paupers die eenvoudig werk doen of thuis hun uitkering trekken.

Al met al kom je een beetje simpel over, met al die gemakkelijke aannames van je.

Even voor alle duidelijkheid, mijn eerste post was sarcastisch. Vandaar ook de ":P"-smiley.
 
"de islam is een erg tolerante godsdienst."

:roflol:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
 
als je niets interessants te zeggen hebt zwijg dan gewoon;)
 
Back
Naar boven