AndroidHealthClinic

Ben jij tolerant tegenover homo's?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 231
  • Weergaven 8K
  • Volgers 16

Ben jij tolerant tegenover homo's?

  • Ja, 100%. Sterker nog, ik ben zelf homo.

    Stemmen: 11 5,8%
  • Ja, 100%. Maar zelf ben ik het niet.

    Stemmen: 110 57,9%
  • Ja, maar ik vind niet dat ze alle rechten van hetero's moeten krijgen

    Stemmen: 42 22,1%
  • Nee, ik beschouw mezelf als een homohater/homofoob

    Stemmen: 27 14,2%

  • Totaal stemmers
    190

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom mag iemand geen wijf zijn? Je bent niet de enige die het irritant vind. De maatschappij is zelf regulerend waardoor zo iemand toch als outcast bestempeld wordt en zich hierdoor wellicht normaal gaat gedragen of anders gewoon in isolatie met gelijkgestemden raakt.

Ik vind het ook vreselijk irritant hoor daar niet van.

Je vat het woord 'mag' verkeerd op. Ik bedoel; Je kan wel homo zijn maar je blijft een man. Ik vind het raar als mannen zich als vrouwen gedragen en als vrouwen zich als mannen gedragen. Klopt gewoon niet vind ik.
 
De poll is vrouwonvriendelijk :D
 
Ja, ik ben zeer zeker tolerant. Al is het alleen maar omdat ik er trots op ben dat wij in een maatschappij leven waar je homo mag zijn.

ps. Als ZE maar bij mij uit de buurt blijven!
 
ik moet niks van ze hebben, als ze me proberen te versieren (het idee alleen al :roflol: ) kunnen ze rekenen op een hoek. Maar zolang ze uit me buurt blijven en zich niet met mij bemoeien vind ik het prima, ben dus best wel tolerant vind ik zelf.
 
Ja, maar ik maak er ook grappen over, want dat moet kunnen imo :D!
Alles best als ze me maar niet lastig vallen.
 
100% tolerant, zolang ze maar met hun poten van mij blijven. heb al een paar keer handtastelijkheden meegemaakt in het uitgaansleven, niet bepaald prettig.
eerlijk gezegd heb ik ze liever niet in m'n buurt. op m'n werk zitten zo 2 overdreven verwijfde homo's en aan dat soort gasten laat ik duidelijk merken dat ze niet teveel in m'n omgeving moeten komen... (nors aankijken en eens grommen) en het werkt ! :D
 
IK ben daar best tolerant voor, zolang dat ik daar maar niet mee geasocieerd wordt. Ieder mag z'n leven leven hoe die wil vind ik
 
Redelijk,
zolang ze niet met een wortel in hun hol en een roze kontstrik rondlopen...
 
EricR en ik durven er eindelijk voor uit te komen.................
 
Voor alle homohaters, denk even na over het volgende:

Wat heb je liever in je dorp/stad/land wonen?

1 Homo's, redelijk opgeleid, dragen hun steentje bij aan de maatschappij, hebben een gevoel voor mode.

2 Marrokanen, bijna niet opgeleid, vernken de hele maatschappij en kleden zich als een stel geestelijk gehandicapte apen.

Nou? Nou? Homo's zijn opeens minder erg he?
Ik wil geen haatzaaien, dit is gewoon feiten naast elkaar zetten.
 
Wat kan mij het nou schelen met wat voor een geslacht iemand wil leven? I don't care.
 
Voor alle homohaters, denk even na over het volgende:

Wat heb je liever in je dorp/stad/land wonen?

1 Homo's, redelijk opgeleid, dragen hun steentje bij aan de maatschappij, hebben een gevoel voor mode.

2 Marrokanen, bijna niet opgeleid, vernken de hele maatschappij en kleden zich als een stel geestelijk gehandicapte apen.

Nou? Nou? Homo's zijn opeens minder erg he?
Ik wil geen haatzaaien, dit is gewoon feiten naast elkaar zetten.

wat hebben Marrokanen hier nu weer mee te zien, slaat nergens op
 
Voor alle homohaters, denk even na over het volgende:

Wat heb je liever in je dorp/stad/land wonen?

1 Homo's, redelijk opgeleid, dragen hun steentje bij aan de maatschappij, hebben een gevoel voor mode.

2 Marrokanen, bijna niet opgeleid, vernken de hele maatschappij en kleden zich als een stel geestelijk gehandicapte apen.

Nou? Nou? Homo's zijn opeens minder erg he?
Ik wil geen haatzaaien, dit is gewoon feiten naast elkaar zetten.

wat heeft dit nou in godsnaam met marokkanen te maken?
 
heb je er al eens bij stil gestaan dat er enorm veel nederlanders en ook belgen zijn, die;
-niet opgeleid zijn
-niet werken, en dus geen steentje bij dragen aan de maatschappij
-en zich kleden als een stelletje apen
ik wil hiermee zeker de mensen van marrokaanse afkomst niet verdedigen, i'm just trying to make a point;)
+ no offence tot de poster:D
 
heb je er al eens bij stil gestaan dat er enorm veel nederlanders en ook belgen zijn, die;
-niet opgeleid zijn
-niet werken, en dus geen steentje bij dragen aan de maatschappij
-en zich kleden als een stelletje apen
ik wil hiermee zeker de mensen van marrokaanse afkomst niet verdedigen, i'm just trying to make a point;)
+ no offence tot de poster:D

Ik vind het een mooie vergelijking van homo's en marrokanen, de 2 zondebokken van de maatschappij op dit moment, maar als je ze naast elkaar houd dan zie je dat er eigenlijk niks mis is met homo's.

En ja het komt mischien kort om de bocht, "want je kan ze toch niet vergelijken etc. etc. " Boeien, ik doe het toch. Kort om de bocht is soms niet zo verkeerd, want sommige discussies zijn eindeloos.
 
Ja 100% Ik snap ook niet goed wat je er op tegen zou kunnen hebben, behalve dan als ze vlak naast je klef gaan doen ofzo, maar dit vind ik van hetero stelletjes net zo goed asociaal.
 
Ja, voor mij mag iedereen doen wat ie wil. Maar als een of andere flikker recht voor mijn ogen met een andere kerel begint te kussen vind ik dat wel ongelooflijk storend en goor. Of van die homo's die echt als typische fags doen, kan ik ook niet tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven