Fitness Seller

Ben jij tolerant tegenover homo's?

Ben jij tolerant tegenover homo's?

  • Ja, 100%. Sterker nog, ik ben zelf homo.

    Stemmen: 11 5,8%
  • Ja, 100%. Maar zelf ben ik het niet.

    Stemmen: 110 57,9%
  • Ja, maar ik vind niet dat ze alle rechten van hetero's moeten krijgen

    Stemmen: 42 22,1%
  • Nee, ik beschouw mezelf als een homohater/homofoob

    Stemmen: 27 14,2%

  • Totaal stemmers
    190

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar gaan we weer...
 
Trouwens wel supergrappig dat iemand over Marokkanen begint. :roflol:
 
Ik vind het een mooie vergelijking van homo's en marrokanen, de 2 zondebokken van de maatschappij op dit moment, maar als je ze naast elkaar houd dan zie je dat er eigenlijk niks mis is met homo's.

En ja het komt mischien kort om de bocht, "want je kan ze toch niet vergelijken etc. etc. " Boeien, ik doe het toch. Kort om de bocht is soms niet zo verkeerd, want sommige discussies zijn eindeloos.

ik apprecieer je eerlijkheid:D
 
Ieder zijn keuze zolang ze maar van mij afblijven:)
 
ik stel mij wel altijd de vraag of homo(mannen)
ook zo driftig zijn als de gewone hetero, dwz wij denken (enorm) geregeld aan coïtus, is dit bij hen dan ook het geval??
 
Ja, maar ik vind niet dat ze alle rechten van hetero's moeten krijgen
 
Al 4 homo's. Had verwacht dat die hier niet zouden zitten.
 
was luppie niet gebanned???
 
de verwijfde versies van homos moeten uit mn buurt blijven :D. voor de rest mogen ze doen wat ze willen.
 
Voor alle homohaters, denk even na over het volgende:

Wat heb je liever in je dorp/stad/land wonen?

1 Homo's, redelijk opgeleid, dragen hun steentje bij aan de maatschappij, hebben een gevoel voor mode.

2 Marrokanen, bijna niet opgeleid, vernken de hele maatschappij en kleden zich als een stel geestelijk gehandicapte apen.

Nou? Nou? Homo's zijn opeens minder erg he?
Ik wil geen haatzaaien, dit is gewoon feiten naast elkaar zetten.

:D

zet er nog ergens joden tussen man.
 
Ben homofoob maar wel een homo.
 
'Nee, ik beschouw mezelf als een homohater/homofoob '
deze optie lijkt het meest op mij van toepassing, hoewel ik toch ze toch niet haat of vrees:p
vind het gewoon enorm goor en ik wil ze niet in mn buurt, net hetzelfde met mensen die van bestialiteiten houden, en ander coïtusual deviants:D
 
Sorry dat ik het zeg, maar van mij mogen ze niet meer wakker worden van hun slaap!

Nah ja, die andere soort homo's (lesbies) mogen wel verder leven.
Het is zo geil 2 vrouwen met elkaar...
 
Homo's = Ja
Flikkers en Nichten(zoals Gorden) = NEEN

Van de meeste homo's heb je geen last.

Maar flikkers, nichten en al die ***********s die half naakt op boten staan tijdens de gayparade mogen van mij allemaal afgeschoten worden.

Zelfde als die relnicht Gorden. Die gozer verdient gewoon een butplug to the brain.
 
ik moet niks van ze hebben, als ze me proberen te versieren (het idee alleen al :roflol: ) kunnen ze rekenen op een hoek. Maar zolang ze uit me buurt blijven en zich niet met mij bemoeien vind ik het prima, ben dus best wel tolerant vind ik zelf.

Wedden dat je je dan toch (tenminste enigszins) gevleid voelt? Feit blijft natuurlijk dat iemand je leuk/knap/lekker vindt. :P


Verder vind ik alle homohaters echt sukkels. Bekrompenheid en conservatisme welke me doen denken aan religieuzen. Bij de meesten zal het ook zeker wel sociaal opgelegd zijn (maar dan: wat is eigenlijk niet sociaal opgelegd?).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven