Fitness Seller

Ben jij wel eens bij een psycholoog geweest?

Heb jij wel eens een psycholoog/psychiater bezocht?

  • Ja, psycholoog

    Stemmen: 33 25,6%
  • Ja, psycholoog en later de psychiater

    Stemmen: 9 7,0%
  • Nee

    Stemmen: 51 39,5%
  • Ja, psychiater en aan de medicatie

    Stemmen: 9 7,0%
  • ik ben niet gek, de wereld is gek

    Stemmen: 27 20,9%

  • Totaal stemmers
    129

Bezoekers in dit topic

bsbsbs

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2007
Berichten
12.103
Waardering
390
Lengte
1m66
Massa
66kg
Vetpercentage
6%
Aangezien iedereen hier zo zelfbewust is vroeg ik mij af hoeveel van jullie wel eens een zieleknijper hebben bezocht.
Misschien had je moeite met het verwerken van een huisdier, je oma? of heb je rare trekjes waarvan je wist dat het niet normaal kon zijn zoals brutale rape of erotisch getinte fantasieën over kleine kinderen.
 
Ja, ik loop nog steeds bij de GGZ.

Vroeger dingen gedaan die ik niet kon verwerken. Heb 4 jaar gezeten voor dat gene.
 
heb er een enquete bijgezet, je hoeft niet te vertellen wat er mis is gegaan als je dat niet wilt :o

en ja ikzelf ben ook bij een psychologe op bezoek geweest
 
Ja kinderpsychiater en had ook medicatie, was suicidaal :)
 
psycholoog of psychiater.. ik weet het niet, zoiets in ieder geval. ik was nogal agressief en druk als kind :o
 
psycholoog of psychiater.. ik weet het niet, zoiets in ieder geval. ik was nogal agressief en druk als kind :o

hebben ze je volgepropt met ritalin ?:o
 
niet dat ik weet, een paar keer hebben ze een hele tijd op mij ingepraat. ik herinner het mij levendig. :roflol:
"lees je graag stripverhaaltjes" "ja" "welke dan" "Jommeke, Suske en Wiske,..." "Wel sluit je ogen.. beeld je eens in dat Suske en Wiske voor je staan en jullie zijn aan het spelen.. jullie zijn hele goede vriendjes. Maar Suske en Wiske willen niet dat je zo druk en stout bent. Ze vragen je om lief te zijn voor je mama, je papa, je broertje,..." :roflol: godzijdank zagen mijn ouders na een aantal bezoekjes in dat het niet hielp.
 
20690.jpg
 
PSYCHOLOOG is voor peeps zonder vrienden (goede), psychiater is een ander verhaal...
 
Ja, psycholoog, omwille van een gebeurtenis dat ik liever geheim wil houden. Maar als psycholoog in spé vind ik wel leuk om een klapke te doen met dat 'soort' mensen :p
Tis ook een zeer mooie chick.
 
Ik ben bij een psycholoog en bij een psychiater geweest voor m'n gedrag. (vrijwillig)

Er begint plots bij heel veel mensen een lampje te branden :D
 
Ja, vaak na een aantal sessies liepen hun bij een psycholoog..dus dat schoot ook niet op. Laatste gaf me zelfs een 9mm kogel...wat ik ermee moet snap ik nog niet :scratch:
 
ja, psycholoog, psychiater en aan de medicatie..

vroeger, ivm helemaal doorflippûh, adhd enzo..

nu helemaal niks meer, geen psych in wat voor vorm dan ook en ook geen medicatie meer :) laat mij maar lekker niet sporen en adhd hebben :D
 
Check, zouden meer mensen moeten doen.
 
Back
Naar boven