Fitness Seller

Ben jij wel eens bij een psycholoog geweest? (1 bezoeker)

Heb jij wel eens een psycholoog/psychiater bezocht?

  • Ja, psycholoog

    Stemmen: 33 25,6%
  • Ja, psycholoog en later de psychiater

    Stemmen: 9 7,0%
  • Nee

    Stemmen: 51 39,5%
  • Ja, psychiater en aan de medicatie

    Stemmen: 9 7,0%
  • ik ben niet gek, de wereld is gek

    Stemmen: 27 20,9%

  • Totaal stemmers
    129

Bezoekers in dit topic

Nee, nog nooit
Ben te gestoord en heb te veel zenuwtrekjes, en kan sowiezo niet meer geholpen worden :twitch::shake::twitch: (behalve met een nekschot dan)
Heb wel alle boeken van Dr wayne Dyer meerdere keren gelezen als teeny, telt dat ook ?
 
Nee, ik ben evenwichtig en saai.
 
Nee, nog nooit
Ben te gestoord en heb te veel zenuwtrekjes, en kan sowiezo niet meer geholpen worden :twitch::shake::twitch: (behalve met een nekschot dan)
Heb wel alle boeken van Dr wayne Dyer meerdere keren gelezen als teeny, telt dat ook ?

Niet morgen maar nu :(
 
dat was mijn favo idd, goed boek
aanteraden voor iedereen die het ff moeilijk heeft.
 

wat een dikke bullshit verteld dat mens zeg... vet worden van seroxat... my ass !
zit hier met de bijsluiter van seroxat in de hand en er valt nergens iets te lezen over mogelijks aankomen in gewicht.
dit is duidelijk een alleenstaand geval, zo'n bitch die denkt dat ze het warm water heeft uitgevonden.

moest het nu nog om een anti-psychoticum gaan ja, daar staat duidelijk vermeldt dat men dient rekening te houden met een gewichtstoename.
 
Hallo ik ben dik, ik eet niet zo heel veel volgens mij, maar ik denk dat het komt door de straling van de tv.
 
De meeste mensen die ik ken die aan de anti-depressiva e.d. hebben gezeten zijn hier idd wel van aangekomen. Nou gebeurt het sneller bij anti-psychotica... Mijn moeder is van een maatje 32 naar een maatje 52 gegaan... En dat binnen een paar maanden. Maar die slikte ook wel een hele hoop pillen hoor, geen idee wat allemaal precies.
 
Heb verscheidene van dit type mensen versleten (vanwege prive omstandigheden) en om een duistere reden vind ik het maar k*t volk wat ver uit mijn buurt moet blijven.
 
De meeste mensen die ik ken die aan de anti-depressiva e.d. hebben gezeten zijn hier idd wel van aangekomen. Nou gebeurt het sneller bij anti-psychotica... Mijn moeder is van een maatje 32 naar een maatje 52 gegaan... En dat binnen een paar maanden. Maar die slikte ook wel een hele hoop pillen hoor, geen idee wat allemaal precies.

van enkel anti-depressiva lijkt gewichtstoename mij haast onmogelijk, zal wel aan andere factoren ook gelegen hebben.
misschien zijn vrouwen er meer vatbaar voor, misschien combi met andere medicatie of het feit dat veel depressieve mensen haast niet bewegen of hun nog enige plezier eten is...

van anti-psychotica kom je in snelle tijd wel aan, oa dankzij het enorme hongergevoel dat het met zich meebrengt.

binnenkort ga ik trouwens nog eens een zeer lichte dosis zyprexa slikken om wat kilo's bij te komen :P
 
van enkel anti-depressiva lijkt gewichtstoename mij haast onmogelijk, zal wel aan andere factoren ook gelegen hebben.
misschien zijn vrouwen er meer vatbaar voor, misschien combi met andere medicatie of het feit dat veel depressieve mensen haast niet bewegen of hun nog enige plezier eten is...

van anti-psychotica kom je in snelle tijd wel aan, oa dankzij het enorme hongergevoel dat het met zich meebrengt.

binnenkort ga ik trouwens nog eens een zeer lichte dosis zyprexa slikken om wat kilo's bij te komen :P

Ik denk dat het de combi met andere medicijnen is geweest. Ook veel van de mannen die daar rondliepen waren niet bepaald dun... En ook dat kwam van de medicatie. En ze zat in een inrichting, daar kan je je niet de hele dag volstoppen en ze zorgen er wel voor dat je wat te doen hebt.
 
voor de hopeloze gevallen :

8656.jpg
:D
 
ben er nog nooit geweest, maar vaak genoeg aangeraden door andere mensen....
 
zou tom cruise gelijk hebben?
 
Ooit een keer bij een psychiater volgens mij geweest 1 keer geweest en nooit trug gegaan want ze kon niet veel doen zei ze. Schoot dus niet echt op
 
Goed topic dit!

Ben zelf van plan om volgende week naar een psycholoog te gaan. heb de verwijzings brief van mijn huisarts al een tijdje liggen, maar stel het steeds uit.

Iets met zelfwaarderings problemen (volgens een test die ik laatst heb gedaan op een schaal van 1 -10 een 1:o) en een ex vriendin die in mijn hoofd blijft zitten... Hmm zou er een verband zijn? :D
 
De veroordelen kloppen dus toch wel over bodybuilders de meenste van hen zijn gewoon echt Gek.:roflol:
zoveel reacties had ik toch niet verwacht. haha
 
Ik ben bij beiden geweest.
Omdat ik er ff helemaal geen zin meer in had om verder te gaan.
Was teveel gebeurt in een hele korte periode.
 
Back
Naar boven