AndroidHealthClinic

Ben jij wel eens bij een psycholoog geweest? (1 bezoeker)

Heb jij wel eens een psycholoog/psychiater bezocht?

  • Ja, psycholoog

    Stemmen: 33 25,6%
  • Ja, psycholoog en later de psychiater

    Stemmen: 9 7,0%
  • Nee

    Stemmen: 51 39,5%
  • Ja, psychiater en aan de medicatie

    Stemmen: 9 7,0%
  • ik ben niet gek, de wereld is gek

    Stemmen: 27 20,9%

  • Totaal stemmers
    129

Bezoekers in dit topic

Psychiatrie is een pseudo Wetenschap Meestal kunnen ze niks voor je betekenen, dus vind het ook niet zo raar dat je vaak negatieve reaties hoort van mensen over die psychiatrie die er ooit in aaraking mee zijn geweest.

Orly?

Voor mensen die klene problemen hebben kunen ze misschien nog iets betekenen maar echt de zwarengevallen in de psychiatrie zijn meestal niet te helpen dus die zijn inprincipe afgeschreven.

Klachten zoals Extreme:
OCD
Psychoses
Borderline
Ziekelijke angsten
Ziekelijke Depressies.

Hier ga je met medicatie weinig aan doen. Vaak is het ook zo dat ook gevoelig moet zijn voor bepaalde psychiatrsche stoornissen dus dat het aangewakkerd moet worden door een naar iets wat je in je leven meemaakt.

Als je eenmaal de gevoeligheid hebt heb je eigenlijk al een probleem.
Ik zeg altijd maar zo, de beste psycholoog ben je zelf.

STFU. Ff lopen verkondigen dat mensen die psychotisch zijn niet door een psychiater kunnen worden geholpen.

öooh ik heb wat losgemaakt hoor,

ik bied mijn excuses aan, aan de mensen die aanstoot hebben aan de desbetreffende opmerking

Die was dan ook niet bepaald zachtzinnig :D

De meeste mensen die ik ken die aan de anti-depressiva e.d. hebben gezeten zijn hier idd wel van aangekomen. Nou gebeurt het sneller bij anti-psychotica... Mijn moeder is van een maatje 32 naar een maatje 52 gegaan... En dat binnen een paar maanden. Maar die slikte ook wel een hele hoop pillen hoor, geen idee wat allemaal precies.

Naast dat middelen die werking idd (lijken te) hebben, is het wellicht ook mogelijk dat anti-depressiva op een meer indirecte manier invloed hebben: een van de onderdelen van de beschrijving van depressie in de DSM-IV is een verminderde eetlust. Als dat aspect terug wordt gedrongen door de medicatie, lijkt me dat gewichtstoename om de hoek ligt. (note: niet vanuit feitelijke zekerheid gesproken, maar lijkt me vrij logisch gevolg)

Nee, ik ben evenwichtig en saai.

pas als alles sleur is, is het goed.
-Herman Brusselmans in ex-drummer :D
 
nee, heb niet zoveel issues gelukkig. Bovendien zou ik daar te arrogant voor zijn. Ik kan mij eigen probleempjes wel oplossen doormiddel van logisch nadenken, en veel informatie vergaren.
 
nee, heb niet zoveel issues gelukkig. Bovendien zou ik daar te arrogant voor zijn. Ik kan mij eigen probleempjes wel oplossen doormiddel van logisch nadenken, en veel informatie vergaren.

Dat dacht ik ook altijd.
 
Ja, ik loop nog steeds bij de GGZ.

Vroeger dingen gedaan die ik niet kon verwerken. Heb 4 jaar gezeten voor dat gene.

Vast gezeten in de zin van gevangenis?

Heb tijdens m'n depressie bij een psycholoog gezeten, heb eerlijk gezegd nooit het gevoel gehad dat het heeft geholpen...
 
nee, heb niet zoveel issues gelukkig. Bovendien zou ik daar te arrogant voor zijn. Ik kan mij eigen probleempjes wel oplossen doormiddel van logisch nadenken, en veel informatie vergaren.

Als je alles op een rijtje zet en zwart-wit bekijkt zou niets een probleem vormen, want met logisch nadenken kom je dr wel. Alleen beetje jammer dat er dan nog zoiets geks zit als gevoel..

Hoe rationeel iets soms kan lijken waarvan je compleet de logica inziet, soms kan het dan nog steeds wel teveel zijn, of te moeilijk zijn om het zelf een plaatsje te kunnen geven wanneer je er niet met anderen over kan hebben kan juist zo'n iemand je net die uitlaatklep geven.

Mijn uitlaatklep is simpel, ren weg voor de issues dmv uitgaan en verzin 1001 redenen om niet thuis te zijn. Gewoon omdat je thuis alles moet kunnen "handelen" en buitenshuis "los" en "vrij" kunt zijn. Andere uitlaatklep is DBB, waar jullie me leren kennen zoals ik wil dat jullie me leren kennen. Annoniem en niet meer of minder van me weten dan dat ik laat weten. Makkelijk over onzin lullen uit de realiteit, in de fantasywereld van superdudes, breezah, karma en zeik de buitenlanders af.
 
Mijn uitlaatklep is simpel, ren weg voor de issues dmv uitgaan en verzin 1001 redenen om niet thuis te zijn. Gewoon omdat je thuis alles moet kunnen "handelen" en buitenshuis "los" en "vrij" kunt zijn. Andere uitlaatklep is DBB, waar jullie me leren kennen zoals ik wil dat jullie me leren kennen. Annoniem en niet meer of minder van me weten dan dat ik laat weten. Makkelijk over onzin lullen uit de realiteit, in de fantasywereld van superdudes, breezah, karma en zeik de buitenlanders af.


pas je op dat je jezelf geen alcohol probleem bezorgt? de volgende stap is niet uitgaan maar thuis de fles open trekken. En je had eerst al gepost dat je bezopen, zonder rijbewijs, een stuk in andermans auto reed.
verder goeie post hoor :kiss:
 
pas je op dat je jezelf geen alcohol probleem bezorgt? de volgende stap is niet uitgaan maar thuis de fles open trekken. En je had eerst al gepost dat je bezopen, zonder rijbewijs, een stuk in andermans auto reed.
verder goeie post hoor :kiss:

/edit = was niet bezopen had 5 wijn op!

Hehe, met uitgaan bedoel ik dansen dansen dansen dansen dansen dansen dansen dansen dansen dansen :D die drinkperiode :o heb ik op mijn 16e al wel gehad :D ieder weekend minimaal aangeschoten.. niks joh zo'n zondag missen!!

En verder het alcoholisme zit bij mij in de familie, dus ben te chickenshit om dr ook echt helemaal los mee te gaan :D same for drugs en aangezien schizofrenie (wat o.a. getrikkerd word door drugs/alcohol) ook erin zit.. tjaa not thanks!
 
goed zo :sukkeltje:
mijn vader kan ook niet van het bier afblijven, voor mij altijd een reden geweest om helemaal geen alcohol te gebruiken
 
En wederom laat Houston zien erg veel klokken her en der om zich heen te horen luiden maar eigenlijk geen flauw idee heeft waar er ook maar één klepel hangt.
 
Nee, de Psycholoog is bij mij geweest om hulp te vragen.
 
Toch fijn om te weten dat er meer mensen knetter zijn. :-)
 
Ben benieuwd naar EricR z'n visie als ik me niet vergis heeft hij in het verleden ook een psychiater gehad.
Kan ook in de war zijn met iemand anders.

Je bent in de war, maar dat was al een tijdje duidelijk natuurlijk :D

Heb wel eens een bezoek gebracht aan de psycholoog maar aangezien ik toen een behoorlijke zware hersenschudding had opgelopen gecombineerd met prive problemen was het niet zo vreemd dat ik wat wazige gedachten had. Het ene had overigens niks met het andere te maken, maar zo'n combi is niet echt goed voor je gemoedsrust.
 
Ach ja wat is knetter....mis gewoon een stofje in me brain. :D
 
De veroordelen kloppen dus toch wel over bodybuilders de meenste van hen zijn gewoon echt Gek.:roflol:
zoveel reacties had ik toch niet verwacht. haha

logisch toch, welk serieus mens zou gaan bodybuilden :dunno:
je moet er toch gestoord voor zijn elke dag hard te gaan trainen, en al dat vreten en diäten :o, en dat voor noppes, je krijgt er nix voor :p
En werkelijk die gasten die aan wedstrijden meedoen zijn allemaal gestoord op de 1 of andere manier.
 
logisch toch, welk serieus mens zou gaan bodybuilden :dunno:
je moet er toch gestoord voor zijn elke dag hard te gaan trainen, en al dat vreten en diäten :o, en dat voor noppes, je krijgt er nix voor :p
En werkelijk die gasten die aan wedstrijden meedoen zijn allemaal gestoord op de 1 of andere manier.

Ik vind dat mensen die geld in wielrennen stoppen of modeltreintjes bouwen/kopen gestoord.
 
Ik vind dat mensen die geld in wielrennen stoppen of modeltreintjes bouwen/kopen gestoord.


ook niet verkeerd idd hahaha :D
postzegels verzamelen vind ik ook geil
 
DBB = Deranged Body Builders :nut:
 
Back
Naar boven