AndroidHealthClinic

Ben jij wel eens op TV geweest?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

FraGGo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
936
Waardering
0
Ik wil wel eens weten welke DBB members al eens op de TV zijn geweest :)
Ikzelf ben alleen maar een paar keer voorbijgewandeld bij de regionale omroep... :(
Zijn er hier ook mensen die bijv. geinterviewd zijn bij het NOS journaal oid of die met een close-up op hun klokkenspel bij partycrash zijn geweest? :D

Anywayz.. post maar raak
 
één keer op Duitse TV, twee keer in een Belgische krant

:D

hoewel ik tijdens dat interview door de Duitse TV meer als figurant diende
 
cool :D
ik was nog vergeten dat 5 in het land mij een keer heeel lang geleden heeft gevraagt voorbij te fietsen. Jammergenoeg is dat toen niet uitgezonden :(
 
1 x regionaal

Verder...enkel familie van mij...
 
Ben 1 x op TV geweest op SBS 6 heb in zo een quiz gezeten met Jeroen vd Bos en Wendy van Dijk was wel lachen nog een reischeque van 2000 piek gewonnen.
 
1x toen ik nog op me brommer reed op de regionale tv.
 
Originally posted by FraGGo
Ik wil wel eens weten welke DBB members al eens op de TV zijn geweest :)
Ikzelf ben alleen maar een paar keer voorbijgewandeld bij de regionale omroep... :(
Zijn er hier ook mensen die bijv. geinterviewd zijn bij het NOS journaal oid of die met een close-up op hun klokkenspel bij partycrash zijn geweest? :D

Anywayz.. post maar raak

cool man :cool:

Ja ik bij opsporing verzocht hehehe :D
 
Een paar keer enkele jaren geleden voor een quiz en een paar keer voor de regionale tv brussel en ring tv.
In de krant ook al een paar keer, en af en toe eens in de flex.
 
ja heel vroeger... toen was er een gabber programma op tmf, dar ben ik een paar keer mee op tv geweest, ennum.. ik ben een keer gefilmd bij coïtus voor de buch (toen zouden wat lui op een buitenlocatie langs de snelweg de coïtus gaan bedrijven, toevallig was die snelweg in de buurt van men werk en toen zijn we met alle collega`s daar heen gegaan (er is overigens helemaal niks gebeurd), toen ben ik in beeld geweest 1x met men hoofd en de tweede keer toen ik naar huis ging (reed met men auto over een grasstrook weg))... met die laatste keer hebben ze me trouwens nog vaak voor de gek gehouden :D hehehehe
 
Keer geintervieuwd door brabant TV of zo. Uit het niets zo'n dikke camera in mijn gelaat, dat wijf vraagt: 'wat vind U van het nieuwe plan om stadswachten mee te laten reizen in treinen?' ik: 'uhhhh.....uhhhh.....stadswachten zei u?....uhhhh....tja....ehhhmmmm....uhhh...hmmm'.

nooit uitgezonden... :)
 
Jup.. Tijdens me Boxtraining..
`k werd gefilmd door.. Omrop Fryslan ;)
 
paar keer in clubs en discotheken, o.a. met 'the dj's ' op tmf :)
 
Eh ik ben een keer bij een soort van candid camera op tv gekomen, flink in de maling genomen dus.
Zo'n mafkees zat op het station van die rare tekens op de muren te spuiten, hij zei dat het voor de buitenaardse wezens waren. Vervolgens loopt ie naar een auto spuit die helemaal onder en loopt weg. Dus zoals je al kon verwachten kwam net de eigenaar van die auto aanlopen en begint een beetje tegen me te schelden enzo hehehe, dus ik zo ja gvd da was ik nie. Dat was die mafkees daaro. en opeens zag ik een rood lampie door de gordijnen van een busje schijnen. BETRAPT!! en ik flink in de maling genomen...
 
haha mooi verhaal DJ, ben zelf vroegr op tv geweets bij de bal is rond. een voetbalprogramma waar ik met aantal teamleden aan meedeed. Voor de voetballiefhebbers, dit was met Gerri en Arnold Muhren en zon kerel die trucjes uithaalde met een bal.

We moesten toen penaltys schieten, hindernisparcour aflopen en partijje spelen.

verder op Tv Gelderland een aantal malen. Maar ja, dat was zo klein dat alleen ik me eigen zag:D

Tevens ben ik heel vaak met mn harses op tv geweest bij TMF Hakkuh. Vaak in t Luxor in Arnhem bij Thunderdome on tour kwam ik voorbij. Sta ook nog op een videoband van de Megarave in Rotterdam en op de videoband van de Darkraver
 
Ik ben vroeger een keer bij de Disney club geweest :rolleyes:, verder nog een keer op TV Oost toen volgenden ze het voetbalteam waar ik toen nog in voetbalde... toen werd ik nog ff boos op die kale vent omdat ie alleen maar liep te zeiken... is toen ook nog op TV geweest :rolleyes: :( :tomato: :roflol: Wat voel ik me voor lul staan daar op TV :D Ik ben ook nog eens op 5 in het land geweest maar dit heb ik nooit op TV weer gezien. Verder heb ik ook wel eens in de krant gestaan.
 
jah 2x! eerste keer was toen ernesto hoost gasttraining kwam geven bij kickboxen en 2e keer bij mysteryland jaartje of 3 geleden op tmf :D
 
Meerdere keren. Laatste keer bij Menno buch, dat programma over NL stranden
 
toen stond jij daar zeker als uitsmijter naast of nie;)
 
Ik alleen bij hart van NL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven