MuscleMeat

Ben jij wel eens op TV geweest?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by dandyman
toen stond jij daar zeker als uitsmijter naast of nie;)

Nee, ik heb op het strand van Scheveningen meerdere keren net moeten doen of ik ze niet zag met opnemen, terwijl ik op een bankje zat. Is toch wel moeilijk met een cameraploeg 3 meter bij je vandaan.

Ben trouwens wel eens al portier in beeld geweest. Was op locale TV, uitzending over Parkzicht (bij ex-gabbers mischien wel bekend :) ). Was alleen met "geblurd" gezicht
 
The beat is flown!!
:D
 
Redelijk vaak als voetballer, o.a. 4 dagen lang bij bij het toenmalige Sport 7 toen zij
ons team volgden op weg naar een plaats in het Guinness Book Of Records.
Hierdoor ook de primeur gehad door als eerste mee te mogen spelen in Lotto's
Woord Winner op RTL, met Peter-Jan Rens :D .
Verder tig keer bij de regionale omroep, zowel t.v. als radio :nut: .
 
Ik al een 7-tal keer bij Goal (sportprogramma) denk ik, telkens als voetbalsupporter :D Bij 1 vd uitzendingen vlieg ik zo vol op een hek na een goal, maandagochtend op school wel 15 keer: Ik heb u op tv gezien :rolleyes:
En op Canal+ zal ik dan ook wel een paar keer geweest zijn :)
PS: leuke topickick! :)
 
Ik meer dan ik zelf wil....bijna wekelijks. :rolleyes:
 
Ik ben helaas nog niet op tv geweest maar wel op radio 3fm bij Giel Beelen :cool:
 
OOIT haal ik het wereldnieuws, geduld uitoefenen mensen :D
nee nooit echt op tv geweest
wel eens enkele keren voorbijgeflitst op uitzendingen van jimtv en tmf over de cityparade in gent
 
Keertje bij netwerk en een keertje bij Tmf. Ook wel een aantal keer in de krant en een keer op de radio.
 
1 keertje meegewerkt aan een reclamespot, het was voor een nieuw sportmagazine, ik moest even wat ballen trappen en dat werd vastgelegd en daarvan werd dus een stukje geplakt in de reclamespot.

Vind het trouwens een erg leuke ervaring.. :)
 
ik bij telekids! op de basischool in het publiek :D
ik zat bij het gele vak trouwens :cool:
 
ja ik! Bij RTL Boulevard...

Was op innercity (had geen kaartje, maa ben toch binnen geweest.. vraag niet hoe???). Ik was toen zo naar de klote. En die homo's maakten een reportage over drugs. Blijkt dus dat ik met me wappie kop op beeld ben geweest.
Vet para natuurlijk, want ouders en familieleden checken dat programma ook.
Zie je 2 meiden doodleuk vertellen dat ze geen drugs nodig hebben, kom ik met me wappie kop, pupillen zo groot als een euro, langs het beeld.

Kan jullie vertellen dat ik dit niet zo erg leuk vond, aangezien me pa naar boven kwam van "" ik heb je net op tv gezien bij een of ander feest.... JEZUS WAT HAD JE GEBRUIKT!!!"
 
KaLe zei:
ja ik! Bij RTL Boulevard...

Was op innercity (had geen kaartje, maa ben toch binnen geweest.. vraag niet hoe???).
Hoe? :p
 
Bij de piraat begin jaren 80, als pauzefilmpje hadden ze dan een voetbalwedstrijd van de D-tjes. Liep ik daar tegenstanders schoppend door het beeld, was ook het enige wat ik eigenlijk leek vond aan voetballen.
 
Keer in de krant voor sportprestatie, en ook nog op de regionale omroep.
 
George zei:
ik bij telekids! op de basischool in het publiek :D
ik zat bij het gele vak trouwens :cool:

OMFG
 
enkele jaren terug op tmf was in club bbc in sint niklaas .
Een tijd terug was ik aan het zwartwerken als ober . komt er even een tv ploeg filmen, de helft van mijn collega's van mijn vast werk lacht er nu nog mee !!!!
 
Ik ben als ik klein was (10 jaar) op tv geweest in videodinges en heb dan nog die grote tv gewonnen van 1m op 1m. Eigenlijk was het zeer belachelijk maar ja dat is de bedoeling van videodinges he :D
 
Mijn oom deed een keer mee met het rad van fortuin. De show was niks en hij won ook helemaal niks. Ach leontien van dichtbij gezien en die zag er wel lekker uit :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven