XXL Nutrition

Ben jij wel eens op TV geweest? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben heel lang geleden een keer op tv geweest....

Ik was denk ik een jaar of 14 en zat in m'n echte rave teef periode. Je kent het wel half afgeschoren koppie, Aussie aan... Ik zag er niet uit dus haha
Ik was toevallig een dagje aan het spijbelen met een vriendin (deed ik normaal nooit :rolleyes: ) en we gingen ff lekker slenteren in de stad. Toen we op een gegeven moment de Kalverstraat inliepen, werden we door een cameraploeg van AT5 gevraagd of we misschien het weerbericht van die avond wilde presenteren! :D

Dat hebben we dus gedaan! We zijn die avond en de ochtend erna wel 20x uitgezonden ofzo, ze bleven het maar herhalen. We hadden het zelf nog opgenomen ook. Heb echt in een deuk gelegen... :laugh:
 
Met docu over zweefvliegen... arrogante klootzak die presentator... :mad:
 
Meerdere keren met mijn LANparty op de regionale buis geweest :)
 
ik speelde in gtst, maar omdat ze me in die serie kanker toeschreven ben ik er uit :(
 
1000ste Stuif-es-in, Antipasta (vd Vara), Klokhuis, opnames bij Tiesto en the Loveparade 2003 in Berlijn.

Ik moet iedere ochtend me een door een menigte fans heenwerken die voor mijn huis liggen maar dat is de prijs van de roem :cool:
 
Heb vroeger met kinderen voor kinderen meegedaan, de waagzangertjes, het achtervolgd me nog steeds in me slaap,


nee hoor ik ik vond het super om mee te doen, en zal het de rest van me leven niet vergeten. :)
 
Binnenkort wil omroep Gelderland een dag meelopen met mijn werk.
Wat zal me moeder trots op me zijn….. :D
 
Een paar keer op een houseparty filmpje van tmf. En een keer op zo'n online filmpje op de impulz site. Niks heftigs verder.
 
Oh ja, ik heb een keer in the Strobe gestaan met een feest in de Vechtsebanen in Utrecht. Sta ik in dat blad met pupillen zo groot als schoteltjes, hak hak strak strak lekker uit je dak dak. :rolleyes:
 
Ben wel bij Jambers geweest.

Meer wil ik er niet opver kwijt verder... :o
 
Ik keer op hart van NL.

Met wereld record hondenwassen :D
 
bur zei:
Heb vroeger met kinderen voor kinderen meegedaan, de waagzangertjes, het achtervolgd me nog steeds in me slaap,


nee hoor ik ik vond het super om mee te doen, en zal het de rest van me leven niet vergeten. :)


Burrrrrrrrrr ! :D
 
Vergat nog dat ik vorig jaar op de achtergrond te zien was toen een trauma heli opsteeg. Maar dan moest je wel erg goed kijken, wist zelf dat ik er stond. Was op de dag dat die idioot van een Murat D. het nodig vond om Hans van Wieren dood te schieten.
 
Ik ben alleen te huur op dvd.
 
paar keer: masters of hardcore dvd, thunderdome, trance energy en heel vroeger op de megafestatie :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven