XXL Nutrition

Ben niet gevaccineerd + qr-code (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Welkom op het forum Hugo, wat zijn je doelen?
mijn naam is niet Hugo :-) , ik ben al meer dan 40 jaar een actief sporter , voetbal van 8 jaar tot 20 jaar , nadien bokser van 20-tot 30 jaar ( competie bokser en 2x nationaal kampioen) en van mijn 30 jaar tot nu boks trainer , amateur en profboksen en ook actief krachttraining.
ik ben op deze forum als gepassioneerde fitnesser en hoop op informatie op te nemen en te delen , dit ook om er zelf te kunnen bijleren
 
mijn naam is niet Hugo :-) , ik ben al meer dan 40 jaar een actief sporter , voetbal van 8 jaar tot 20 jaar , nadien bokser van 20-tot 30 jaar ( competie bokser en 2x nationaal kampioen) en van mijn 30 jaar tot nu boks trainer , amateur en profboksen en ook actief krachttraining.
ik ben op deze forum als gepassioneerde fitnesser en hoop op informatie op te nemen en te delen , dit ook om er zelf te kunnen bijleren

Ah, dat verklaart een hoop… je hebt in je leven veel klappen op je hoofd gehad, daarom sla je nu complete wartaal uit.
 
laat je gewoon vaccineren !!!
aanzie het dat we een oorlog voeren en het enige wapen die we hebben is de vaccinatie!
het vaccin is niet 100% maar het zorgt er wel voor dat we minder erg ziek worden, het bewijs is dat de meeste gevallen die op intensieve zorg liggen niet gevaccineerden zijn
door je niet te vaccineren zet jij je eigen buitenspel , je mag niet meer sporten ,je kan nergens meer iets gaan eten of drinken , geen bioskoop,....
Hugo de jongen en mark rutte riepen op de geven moment als 70 procent van nederland gevaccineerd is in nederland dan is het afgelopen dan is er niks meer aan de hand. We zitten nu op 87 procent en het is erger dan ooit dus dan kan je wel stellen dat het vaccin niet helemaal doet wat het beloofd.
 
Hugo de jongen en mark rutte riepen op de geven moment als 70 procent van nederland gevaccineerd is in nederland dan is het afgelopen dan is er niks meer aan de hand. We zitten nu op 87 procent en het is erger dan ooit dus dan kan je wel stellen dat het vaccin niet helemaal doet wat het beloofd.
Ik heb die getallen altijd al gezien als een slimme manier om de boel te manipuleren. Als je over vaccinatiegraad wilt spreken moet je dat doen over de totale populatie, inclusief kinderen. De hoge cijfers als 87% bereik je alleen maar als je het beschouwd over de populatie die in aanmerking komt voor een vaccin wat nu vanaf 13 jaar is volgens mij. Als iedereen boven die leeftijd zich zou laten vaccineren en daaronder niet kom je uit o een vaccinatiegraad van 88% terwijl er volgens de huidige norm gesproken zoal worden over 100%
 
Ah, dat verklaart een hoop… je hebt in je leven veel klappen op je hoofd gehad, daarom sla je nu complete wartaal uit.
kvind u commentaar heel laag , ik spreek altijd met respect , doe het zelfde aub
 
Wat op de ic afdeling ligt. Wat is de gemiddelde leeftijd ogv? Volgens mij liggen er steeds meer gevaccineerden. 😐

Bekijk bijlage 541415
Dat klopt. Als je meer mensen laat vaccineren dan zullen er naar ratio meer mensen in het ziekenhuis liggen die gevaccineerd zijn daar de dekking niet 100% is.

Je zou dus moeten kijken naar het percentage van het totaal aan ongevaccineerden die in het ziekenhuis liggen t.o.v. het percentage aan gevaccineerden die in het ziekenhuis liggen. Dan is het verstandig om te kijken naar de totale duur, ernst, onderliggende risico factoren etc. Het is te complex voor de meeste mensen om hier überhaupt iets zinnigs over te zeggen. Aan getallen alleen heb je imo ook vrij weinig.
 
De BB variant van Covid is zo besmettelijk dat het meerdere topics tegelijkertijd ineemt.
 
laat je gewoon vaccineren !!!
aanzie het dat we een oorlog voeren en het enige wapen die we hebben is de vaccinatie!
het vaccin is niet 100% maar het zorgt er wel voor dat we minder erg ziek worden, het bewijs is dat de meeste gevallen die op intensieve zorg liggen niet gevaccineerden zijn
door je niet te vaccineren zet jij je eigen buitenspel , je mag niet meer sporten ,je kan nergens meer iets gaan eten of drinken , geen bioskoop,....
De situatie is gewoon vergelijkbaar met vorig jaar en toen was niemand gevaccineerd. Jij denkt alleen maar aan jezelf want ik moet me vaccineren voor jou zogenaamde veiligheid.

Het was een keuze en het moest een keuze blijven. Helaas begint het meer en meer een verplichting te worden waardoor de betrouwbaarheid van de beleidsbepalers toch een deuk heeft gekregen.

Er is al een langer een heksenjacht op ongevaccineerde. Jammer dan te veel mensen deze tweedeling en manipulatie van de overheid en de farmaceutische industrie niet zien.
 
De situatie is gewoon vergelijkbaar met vorig jaar en toen was niemand gevaccineerd. Jij denkt alleen maar aan jezelf want ik moet me vaccineren voor jou zogenaamde veiligheid.

Het was een keuze en het moest een keuze blijven. Helaas begint het meer en meer een verplichting te worden waardoor de betrouwbaarheid van de beleidsbepalers toch een deuk heeft gekregen.

Er is al een langer een heksenjacht op ongevaccineerde. Jammer dan te veel mensen deze tweedeling en manipulatie van de overheid en de farmaceutische industrie niet zien.
Je leest ook steeds meer absurte reacties zoals, ongevacced moeten dood of levenslang opgesloten worden, mensen zonder vacci moeten ze laten liggen als ze een ongeluk krijgen etc (dit terwijl ze 4 peuken opsteken in hun 15minuten pauze) Dit zijn gevaarlijke woorden in mijn ogen. iemand dood wensen omdat die ergens een andere kijk of mening over heeft gaat wel heel erg ver.


Toch merk je dat de 2 deling al heel snel opgang aan het komen is. Ik vacci niet het interreseert me ook geen reet als een ander dat wel of niet doet. Lekker laten doen als ze zich er fijn bij voelen. Van mij hoeve ze in ieder geval niet dood of opgesloten worden. Ik snap ook niet hoe je respect van iemand kan verliezen omdat die een andere kant oploopt als de rest.

Je hoeft niet met overal en alles mee eens te zijn met wat iemand wel of niet doet. Maar je kan hier ook in door draaien.
 
Laatst bewerkt:
Rode aap,
Zo! dat is inderdaad wel heftig.

Het valt me op dat mensen die gevaccineerd zijn telkens eigen mening als waarheid verkondigt. En dat je mensen die wat anders denken, in dit geval de niet gevaccineerde maar gelijk voor vanalles uitmaakt. Wappies ja?? Wat maakt mij een wappie? Wat ze nu doet is precies wat dit land kapot maakt en waar die zaadregering ook mee bezig is, alles voor de one liners. Geen ruimte meer voor andermans mening en laat staan respect ervoor hebben.

Corona gaat nooit weg. Alleen vaccineren is niet de oplossing en zal het nooit zijn. Ook het rivm zegt dat. De kans voor mij op overlijden en ziekenhuis opname is cijfermatig te verwaarlozen en zolang onze overheid het vertikt om eens serieus na te denken over de lange termijn en hoe we deze samenleving gaan indelen komt er geen naald in m'n lichaam. De regering is alleen maar druk met zichzelf, komen met 0 oplossingen dus gooien alles maar op het vaccineren want dat is lekker makkelijk.

Verder verspreiden gevaccineerden ook nog steeds corona misschien wel minder maar ze doen het wel. Dus om alleen te gaan zitten mekkeren op de mensen die niet gevaccineerd zijn is gewoon onzin. En dan heb je ook nog een behoorlijke groep die zich niet mogen vaccineren of waarbij dat vaccin niet eens werkt..

En volgend jaar zodra iedereen weer opnieuw moet voor het vaccin. Denk je dat de vaccinatie graad nog steeds zo hoog zal liggen? Of zal de groep die lekker naar festivals wild gaan en toen ineens toch niet mochten dat nog een keer accepteren..
 
Eindelijk eens mensen met verstandige teksten hier
 
Leave Me Alone maar nu laat jij Rode aap ook niet echt alone toch? Je vind ook duidelijk wat.

Dus nog een stapje verder, zou allemaal wat minder vinden van elkaar (of groepen) beter zijn voor iedereen? :D
 
Back
Naar boven