XXL Nutrition

Ben niet graag een newbie maar zal me toch moeten voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Seffuel

Novice
Lid geworden
13 mrt 2019
Berichten
2
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
75kg
Hey alle mede-builders!

27 jarige kerel hier, iedereen mag me gewoon Sef of Seffuel noemen. Ik heb mij al een tijdje geleden ingeschreven op de website maar heb nu pas de beslissing gemaakt om mezelf te introduceren, ook vanwege mijn verhuis naar mijn eerste eigen appartement was het moeilijk om dit bij te houden.

Ik heb mezelf 6 maanden geleden geïntroduceerd in het bodybuilding. Ik ben eigenlijk niet echt een kerel die altijd heeft gesport. Op een avond had ik er genoeg van altijd achter mijn PC te zitten en heb met die avond ingeschreven in de dichtbijzijnde Basic-Fit. Vanad de dag erna ben ik beginnen met trainen. Ik ging het volhouden, tweetal uurtjes, 5 dagen per week. Heb me laten vertellen dat ik een zeer laag vetpercentage heb maar heb zelf nog niet laten nakijken, staat op mijn to-do lijst.

We zijn nu 6 maanden later en hou het nog steeds vol en het voelt als een echte verslaving, ik kan best kwaad en wat agressief overkomen als ik een dag mis van mijn training, gelukkig is dat nog maar 2 keer gebeurt.

De dag toen ik begon woog ik 63 Kilogram, kon toevallig eergisteren op de weegschaal staan en zag dat ik tegen de 75 kilo aan zit! Het voelt goed om bij te komen! Mijn eetgewoontes zijn ook veranderd, geen frisdrank meer, geen alcohol en geen koeken of snoep en al het vettig eten eet ik ook al niet meer. Ze vertellen mij dat ik overdrijf maar ik wil in de juiste startblokken staan. Ik haal veel inspiratie uit forums zoals deze.

Ik zal zeker mijn best doen om erg actief te worden op de forum en als er nog enkele vragen zijn voor mij, dan mogen jullie ze gerust stellen :D

(ps: fotos komen er nog aan, laat mijn partner fotos maken, dat zal voor morgen zijn, zal deze gewoon hier posten natuurlijk)
 
Goedzo, hele verandering doorstaan zo te lezen. Laat je niet beïnvloeden door mensen van buitenaf dat je te serieus bezig bent. Gewoon doorgaan, laat die zwakken maar lullen
 
Goedzo, hele verandering doorstaan zo te lezen. Laat je niet beïnvloeden door mensen van buitenaf dat je te serieus bezig bent. Gewoon doorgaan, laat die zwakken maar lullen

Ik denk net hetzelfde, zij kunnen het misschien niet aan. Ik wel! En zal hun bewijzen wat ik (die ene altijd achter de PC) kan bereiken door hard door te trainen, blijven groeien en nooit stoppen
 
Laatst bewerkt:
Welkom op dit forum. En succes met het verdere verloop van je sportieve ambities!
 
Back
Naar boven