AndroidHealthClinic

Ben nieuw vandaar test berichtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

moontjew

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2003
Berichten
5
Waardering
0
Hallo, zie tot nu toe geen dames bij even voorstellen? well, ik ben dus van het vrouwelijke geslacht en train al heel wat jaartjes, ben er wel een paar jaar tussenuit geweest maar sinds aantal maanden weer er tegenaan. Helaas nu nog maar 2x per week i.v.m. andere prioriteiten. Heb in het verleden wedstrijden gedaan waaronder een aantal in het Caribische gebied. was ooit begonnen met lichtgewicht uiteindelijk zwaargewicht (64 kg.) zag er het beste uit toen ik in de zwaargewicht klasse zat.
Krijg alweer kriebels als ik aan het podium denk maar helaas wedstrijden zit er niet meer in . Vind het nog steeds leuk om te zien wat er allemaal speelt bij body builders. Ben momenteel aan het proberen wat op dieet te gaan om wat overtollig vet weg te trainen.
Mijn sterkste punt waren altijd mijn benen en lats. Vindt het nu maar zozo alhoewel de boys in de gym nu alweer jaloers naar mijn benen kijken, dus waarschijnlijk valt het welmee
Maar ja, zelf ben je altijd het meest kritisch!!
weet eigenlijk even niet wat allemaal te vertellen dus heb je vragen storm maar los.
gr. Mo
 
Welkom!

Vragen? tja, dit vraagt natuurlijk om foto's he? (met name die jaloezie-opwekkende benen)
 
er is niks mis met kritisch zijn.
inderdaad, fotootjes zijn altijd van harte welkom...
en waarom zitten er geen wedstrijden meer voor jou in?

ohja,welcome on board.
 
Welkom! Foto's zien we graag! ;)
 
Welkom, hier kan je veel lol trappen en zelfs af en toe nog wat bijleren ook! 2 vliegen in 1 klap dus! Er word wel eens gezegd dat bodybuilders erg serieus zijn, maar je zal hier al snel gaan merken dat wij eigenlijk stuk voor stuk enorme lolbroeken zijn!!


;)
 
Originally posted by Big Byron
Welkom, hier kan je veel lol trappen en zelfs af en toe nog wat bijleren ook! 2 vliegen in 1 klap dus! Er word wel eens gezegd dat bodybuilders erg serieus zijn, maar je zal hier al snel gaan merken dat wij eigenlijk stuk voor stuk enorme lolbroeken zijn!!


;)

Lolbroek:D

Ook welkom.
 
Welkom op het board moontjew,
Je hebt ons wel nieuwsgierig gemaakt naar je pics met je verhaal.
 
Big Byron, je neemt me de woorden uit de mond.... Geef eens terug...
 
Originally posted by Olimantado
Big Byron, je neemt me de woorden uit de mond.... Geef eens terug...

Lol, dat moest er eens van komen.. Big B was me voor.. :D

Gegroet Moontjew.. Dat je nog veel posts mag maken op dit ongelofelijk leuke motiverend en gebruiksvriendelijke sfeervolle forum..

Welkom 2 the family :thumb:
 
Welkom op het board moontjew :wave: Het aantal dames gaat weer flink omhoog :thumb:
 
Originally posted by admin
Welkom op het board moontjew :wave: Het aantal dames gaat weer flink omhoog :thumb:

Idd, het is echt opvallend.. Vanaf het moment dat erover werd gediscussieerd..

Als je van de duivel spreekt... Zie je zijn staart..
 
weer een vrouwtje :) welkom !!
 
hai,

Ik vind het echt tof dat je aan wedstrijden heb gedaan en ik zou graag willen weten bij welke sportschool jij traint omdat ik ook heel graag zou willen meedoen en wil weten of ik er geschikt voor ben.

Gr'tjes,
 
Cool dat je nu nog steeds welkom wordt geheten. Toch al een jaartje lid.
 
Back
Naar boven