MuscleMeat

Ben op zoek naar een mooie horloge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Suunto Core is meer mijn smaak...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Suunto Core is meer mijn smaak...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn idd mooie en aparte horloges. Wij missen nog een goede, digitale lijn, dus ik ga eens navragen of we zoiets ook kunnen krijgen.:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:)

Esprit heeft ook een paar mooie horloges voor mannen. Grote klokken, sTvolle platen :)
 
Beste leden,

Ben op zoek naar dit horloge:

[Link niet meer beschikbaar]

Hij is momenteel verkrijgbaar voor 339 euro, tenminste dat is me verteld. Maar vandaag heb ik elders gekeken en daar zeiden ze 529. Ik heb eens rondgevraagd en merkhorloges zouden qua prijs overal gelijk moeten zijn. Dus ik ga er vanuit dat een van de twee verkopers mij de verkeerde prijs heeft doorgegeven. Nu weet ik dus nog niet welke. Ik weet met koopavond (vrijdag) pas wat ie echt kost.

Maarrrrr...nu komt het. Er zal vast wel iemand bij een horloge winkel werken die korting krijgt bij aanschaf van een horloge. Is er dus iemand hier die me kan helpen?


En zoek deze:

http://www.kenmarwatches.com/images/prod_thumbs/91/guess_12391.jpg

Deze zijn op het moment 139 euro.

Graag reacties want binnen 2 weken moet ik de dameshorloge gekocht hebben. De herenhorloge volgt later.
__________________
 
error for some reason blablabla

via je link word je teruggestuurd naar de hoofdpage :dunno:
 
Nu doet ie het als het goed is. :)
 
Vrouwen moeten onderhouden worden, en de verantwoordelijke zelf kan ook niet kaal blijven.

Door van hun eigen geld een horloge te kopen.Goedzo, jij snapt het :D
 
ik zou eens kijken of er niet wat turken bij je in de buurt wonen die hebben altijd veel van dat soort nepshizzle te koop..

succes!
 
@ Yeehaa; Nee nee, ik wil 1 kwaliteitshorloge. De rest mag nep zijn.

@Jinsu; Ja, de zilver kleurige is idd 129 euro. Alleen mijn vriendin vindt de goudkleurige mooi. Die zijn 139.
 
kijk eens naar tissot of certina , en tag heuer en U boat zijn overprized en als je een beetje verstand van klokjes hebt koop je die dus niet :) Is meer het imago van de uurwerken die een klokje duur of goedkoop maken heeft in principe niks met de kwaliteit te maken .
 
Jezus, dat q13.nl. In mijn tijd betaalden we voor zo'n Budget abonnement de prijs van een Light of Power abonnement. Ongelofelijk wat je tegenwoordig voor je geld krijgt.
 
Back
Naar boven