Fitness Seller

Ben op zoek naar jullie hulp!!! ben neefje van Koen (lauw) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niels neef Lauw

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2008
Berichten
7
Waardering
3
Beste forum leden,

Zoals jullie allemaal al weten heeft mijn grote neef Koen zichzelf van het leven ontnomen. Een trieste gebeurtenis voor ieder die hem een warm hart toe draagt. Ben erg onder de indruk van al jullie reacties, en ervaar dat als een grote steun!

Koen zijn bijdrages op de forums her en der zijn voor ons als zijn familie nooit helemaal bekend geweest. Vandaar dat ik het super zou vinden als er iemand of meerdere mensen zijn die voor mij alle stukjes die Koen ooit op de forums heeft geschreven, wil bundelen in 1 groot bestand. Dit kan ik dan uit printen en bundelen zodat ook deze herinneringen niet verloren gaan.

Wie o wie kan / wil mij daar bij helpen???

Ik ben eventueel te bereiken op 06-27392754

Alvast heel erg bedankt!

Groeten Niels
 
Oh boy.. denk dat je heeeel wat stukjes kunt verwachten.. zou zeggen kick back and enjoy the ride.. ze worden zeker wel gepost.. :thumbs:
 
Beste forum leden,

Zoals jullie allemaal al weten heeft mijn grote neef Koen zichzelf van het leven ontnomen. Een trieste gebeurtenis voor ieder die hem een warm hart toe draagt. Ben erg onder de indruk van al jullie reacties, en ervaar dat als een grote steun!

Koen zijn bijdrages op de forums her en der zijn voor ons als zijn familie nooit helemaal bekend geweest. Vandaar dat ik het super zou vinden als er iemand of meerdere mensen zijn die voor mij alle stukjes die Koen ooit op de forums heeft geschreven, wil bundelen in 1 groot bestand. Dit kan ik dan uit printen en bundelen zodat ook deze herinneringen niet verloren gaan.

Wie o wie kan / wil mij daar bij helpen???

Ik ben eventueel te bereiken op 06-27392754

Alvast heel erg bedankt!

Groeten Niels

gecondoleerd nog niels... :)
 
Laatst bewerkt:
hey niels, nog gecondoleerd met je neef en goed van je om dit te doen. hebben jullie iig genoeg herinneringen aan lauw;). en lauw zal dit ook zeker waarderen:)
 
Gecondoleerd jongen, je neef wordt erg gemist hier!

Er was reeds een topic geopend met Lauw's beste topics/posts, ik zal eens kijken voor je.

edit: Wat apart, kan het topic niet terugvinden.
 
Om je alvast wat op weg te helpen zou ik zeggen struin hier maar even door : [Link niet meer beschikbaar]
 
Wat een snelle reacties, en bedankt voor de steun! Dit wordt echt enorm gewaardeerd!!!!


Ik heb al enkele topics van Koen gelezen maar omdat het allemaal erg emotioneel en moeilijk is, ben ik dus echt op zoek naar iemand die tijd over heeft dit voor mij te bundelen in een word-bestand ofzo?

Groeten Niels
 
Gecondoleerd jongen, Lauw heeft nog net geen standbeeld gekregen, al zou hij dat wel verdiend hebben.;)
 
Wat een snelle reacties, en bedankt voor de steun! Dit wordt echt enorm gewaardeerd!!!!


Ik heb al enkele topics van Koen gelezen maar omdat het allemaal erg emotioneel en moeilijk is, ben ik dus echt op zoek naar iemand die tijd over heeft dit voor mij te bundelen in een word-bestand ofzo?

Groeten Niels

Alles? Begrijp me niet verkeerd... maar Lauw heeft heeeel wat gepost...
 
Gecondoleerd Niels, besef je alleen dat Koen op DBB zo'n 7.500 postings heeft geplaatst. Nu waren dat lang niet allemaal lange epistels maar zoveel postings doorspitten is nog al een klus.

Het genoemde Lauws memory lane is in ieder geval een goed startpunt en geeft goed weer wat Koen met ons wilde delen.
 
Op zijn hyves staan er redelijk veel verhalen, je zou daar eens moeten kijken..
Jammer dat hij nooit geen boek heeft geschreven.
 
Gecondoleerd Niels....spitten geblazen jongen. :)
 
Ik denk dat big t dat het beste kan doen, hij zou eventueel een database dump kunnen maken aan de hand van posts waar hij karma voor heeft gekregen en dan heb je geheid de posts die jij wilt.
 
Zou heel graag iets concreets willen. Ik heb helemaal geen verstand van computers of forums.

Wie kan mij iets bieden?
 
Back
Naar boven