AndroidHealthClinic

Ben op zoek naar ''Supertraining'' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jhov

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 okt 2003
Berichten
133
Waardering
0
Hi allemaal,
Ben op zoek naar het boek van Mel Siff ''Supertraining''. Ik had een kopie maar helaas heb ik die niet meer door bepaalde omstandigheden. Is er een plaats in nederland/belgie waar die te vinden is?
Thanks in advance!!!:)
peace
J
 
gewoon op internet bestellen denk ik, heb ik ook gedaan... wel duur maar ja... anders gaat het denk ik niet...
 
jhov zei:
Hi allemaal,
Ben op zoek naar het boek van Mel Siff ''Supertraining''. Ik had een kopie maar helaas heb ik die niet meer door bepaalde omstandigheden. Is er een plaats in nederland/belgie waar die te vinden is?
Thanks in advance!!!:)
peace
J

Verklaar je nader..'Je had honger en hebt je copie opgegeten?'.
 
eduardjanssen zei:
Verklaar je nader..'Je had honger en hebt je copie opgegeten?'.
:D
Hij is kwijtgeraakt tijdens mijn vakantie reis. Ze waren mijn baggage kwijt, en raad eens wat er juist nou in die koffer zat? Laten we maar eens zeggen dat ik mensen wel kon vermoorden die avond maar ja..........


Bedankt voor je hulp frietbakker. Zijn er toevallig sites in europa mischien die jij kent om hem te bestellen?
peace
J
 
ff op google zoeken (nederlandse sites) en misschien bol.com checken, maar daar hebben ze buiten 'staalharde abs in 14 uur' weinig serieuse bodybuild shit :(
Ik vind het aanbod van krachtsportboeken in Nederland in het algemeen erg slecht.
 
Hiero en op Yahoo heb je nog een group waarin Supertraining wordt besproken...
 
ehmsz heb zelf ook geprobeerd het boek te kopen maar was uitverkocht bij de uitgever geloof ik.

hij was in ieder geval niet te krijgen.
 
huckfinn zei:
ff op google zoeken (nederlandse sites) en misschien bol.com checken, maar daar hebben ze buiten 'staalharde abs in 14 uur' weinig serieuse bodybuild shit :(
Ik vind het aanbod van krachtsportboeken in Nederland in het algemeen erg slecht.


Heb daar "Power!" vandaan, geschreven door T. Bompa. dus er is wel wat serieus te vinden op bol. ;)
 
gewoon op amazon.com kijken, die shipping kosten vallen reuze mee en ze hebben er zo'n beetje alles.
 
Back
Naar boven