XXL Nutrition

ben op zoek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michael

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
150
Waardering
0
ben al een tijd op zoek naar iets dat echt werkt.
als je die reclame leest zijn het allemaal wonder middeltjes.
kan iemand me helpen.
 
wat is je doel?? voor wat moet het werken?
groter worden? afvallen? droger worden??

belangrijkst is iedergeval je voeding, als je dat eenmaal goed heb dan is dat al iets wat heel goed helpt.
 
Originally posted by Elmar
wat is je doel?? voor wat moet het werken?
groter worden? afvallen? droger worden??

belangrijkst is iedergeval je voeding, als je dat eenmaal goed heb dan is dat al iets wat heel goed helpt.


droge spiermassa zit ook aan een kuur te denken. denk dat het met mijn voeding wel goed zit.
 
hoe lang ben je al bezig? en als je wil kuren of iets dan zit je in het verkeerde topic.
 
ruim vier jaar heb in het andere topic al wat info gezet
zoal voedng en trainingsschrema
 
Heb je voedingsschema nog nergens zien staan.. Van supplementen zijn eiwitten, creatine en vitaminen de basis.. supp. zijn geen wondermiddelen, as ook niet. zonder goede voeding, training en rust zijn as. de perfecte manier om je gezondheid te verpesten. realiseer je dus goed waar je aan wilt beginnen. Zou eerst zeggenL Stick to the basics.. dus perfectioneer je voeding en je training en neem het gekke geval dat je dan nog niet vooruit gaat, iets waar ik dus niet in geloof, ga mischien dan eens aan as. denken.
 
Originally posted by michael
ben al een tijd op zoek naar iets dat echt werkt.
als je die reclame leest zijn het allemaal wonder middeltjes.
kan iemand me helpen.

Eten eten eten... je eet niet genoeg. Dit weet ik 100% zeker. Je bent 69,5kg bij 1.70 en begint over kuren :rolleyes:
Ga eens eten man. Post je voedingsschema...daar kan nog heel wat aan veranderd worden denk ik.
 
weeg wel bijna 70 maar ben wel droog echtdroog
 
Juist daarom is het eten zo belangrijk, je nijgt zo te horen richtng ecto, vreten met die hap, als er een klein vetrolletje bijkomt maakt niks uit, je bent toch al erg droog. Eten, eten, eten en als je denkt ik heb genoeg gegeten, hupsakee, de volgende maaltijd.. dat is bodybuilding.. dat is massa bouwen..
 
Wat gebruik je op dit moment aan supplementen ? en heb je al geprobeerd ?
 
Zie eten niet als een luxe...maar als een must!!
 
Originally posted by michael
ben al een tijd op zoek naar iets dat echt werkt.
als je die reclame leest zijn het allemaal wonder middeltjes.
kan iemand me helpen.
Supplementen werken alleen effectief als de rest goed is.
Als je voeding/training klopt dan kan je denken aan een goede weightgainer, visolie/lijnzaad caps of olie, vitaminen, mineralen, creatine, dextrose, casseine shakes, whey ed.

Ik weet zo al dat je schema's niet zijn zoals het hoort maar post ze eens dan zullen we metteen aanwijzen waar het beter kan.
Als ecto gaat alles zeer moeilijk en moeizaam, OOK als je gaat kuren zal je dit ondervinden.
Je moet dus hard en kort trainen, veel rusten, veel en vooral regelmatig eten en dit blijven volhouden ook als je dagen hebt die minder lijken.
 
Goei... met jou? Beetje uit te houden daarzo!? :D
 
Back
Naar boven