Fitness Seller

Ben slank wil breed worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RaymonSparta

Novice
Lid geworden
19 okt 2017
Berichten
15
Waardering
2
Lengte
1m74
Massa
62kg
Vetpercentage
8%
Beste bodybuilders haha,

Ben een jongen van 22 jaar. 1.73 lang en weeg 62. Ik ben nog al een hele slanke jongen. Ik train laatste weken serieus veel met gewichten en doe minimaal meer cardio want wil breder worden. Ik kom echter gewoon nirt aan en denk dat dit met mijn voeding te maken heeft. Wie heeft tips en hoeveel moet ik eten op een dag?

Thanks allemaal!
 
Dat heeft 9/10 inderdaad wat met je voeding te maken.
Zorg dat je meer kcal binnen krijgt dan je verbruikt en je komt bij.
Hier is een ganse sectie over voeding op het forum, lees de stickys hiervan rustig door, dan kan je veel gerichtere vragen stellen.
Succes
 
https://forum.bodybuilding.nl/topics/mijn-voedingsschema-graag-tips.411661/
Ben je al even mee bezig...
Maar wss nu bijna 2 jaar verder nog de link niet gelezen?

Je hebt gelijk, de motivatie was 2 jaar geleden ver te zoeken en niet meer gekeken... De draad nu zo'n twee maanden geleden opgepakt. Heb alleen nog al moeite met het berekenen van mijn energiebehoeften. Ik weeg 62, ben 1.73 lang en sport zo'n 3 keer in de week. Volgens berekenen kom ik hier op uit. Heb ookmoeite om veel te eten maar dat ligt aan mij. Is dit een een calculatie die een beetje in de buurt komt denken jullie?

Screenshot_20190530-120812_Samsung Internet.jpg
 
Voeding is belangrijk, maar als je training ook niks is kan je eten wat je wil, maar blijf je broodmager of je wordt een dikzak. Wat doe je qua training op dit moment?
 
1. Goede training
2. Genoeg eten
3. Genoeg rusten
 
Elke dag twee glazen chocomel en richting de 2700 kcals per dag. Vanuit daaruit verder uitbouwen. Eten is alles als je wilt aankomen, niet aankomen bestaat niet. Kcals blijven verhogen (of naar de huisarts) :)
 
Back
Naar boven