AndroidHealthClinic

ben te jong begonnen, wat nu? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

toyoung

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 mrt 2003
Berichten
2
Waardering
0
ben op mijn 17de (was volgens mij al uitgegroeid, moest 1.83cm worden en dat ben ik ) begonnen met kuren (totaal 3). Ben nu helemaal gestopt al 6 maanden, en blijft gestopt. Mijn vraag nu: zullen die 3 kuren die overigens niet zo zwaar waren op 1 na, mijn gezondheid op latere leeftijd nog beinvloeden (vooral libido waar ik nu overigens nog geenlast van hebt). Als dit zo is weet iemand dan nog een manier om de schade alsnog te beperken.
eerlijk en graag prof. advice gevraagd.:(
 
Hangt van veel factoren af; welke dosseringen, welke producten, welke omstandigheden enz..enz..
Meer info is vereist.
Ik zou iig een lever/bloed/nieren test laten doen en kijken hoe de waarden liggen. Prostaat en bloeddruk op latere leeftijd regelmatig laten nakijken is ook een goed idee.
Maar ik denk niet dat na 3 niet zware kuurtjes er veel lange termijn effecten zullen optreden.
 
Anabolen blijven even slecht voor je, jong of oud, dus de gevolgen zijn denk ik hetzelfde als voor iemand van 23 die anabolen gebruikt. Ik denk niet dat jij je meer zorgen hoeft te maken dan iemand van 23 of 25.. Het is voor iemand van 23/25..enz net zo verstandig om zichzelf na te laten checken denk ik..

Arnold was al op z'n 14e met dianabol begonnen!
 
Originally posted by Dr. Worf
.... Arnold was al op z'n 14e met dianabol begonnen! ....

Dat blijft gissen :nana:

Groet Smalluser :thumb:
 
dat van arnie is volgens mij een groot fabeltje... 18-19 ok, 14 no way

doch dit geheel terzijde :D
 
:to: maar uhmm


ben op mijn 17de (was volgens mij al uitgegroeid, moest 1.83cm worden en dat ben ik ) begonnen met kuren (totaal 3).

Ik was op me 15e al op me lengte die de dokters voorspelde (volgens mij zelfs al op me 14e). En ben nu 21 en ben nog steeds even groot (185 cm).
Maar het is niet alleen dat je in de lengte uitgegroeid bent. Maar er groeit nog veel meer. Je groeit in de breedte, noem maar op :S
 
je bent jong dus je kan wel wat hebben hoor en als je na een half jaar nergens last van heb dan zou ik me nergens zorgen over maken.
en als je verder gewoon gezond leeft eet en aan sport doet dan zal je lichaam de eventuwelen schade wel herstellen
 
thanks. En voor admin, ik een lichte oxymetholone gedaan , 400mg test gedaan en 750mg sus
 
Wil je zekerheid hebben. Ga dan naar je dokter, vertel hem wat je hierboven verteld heb en vraag of die je bloed kan onderzoeken. Met 1x bloed afnemen kunnen ze de hele mikmak tjekken, lever en nierwaarden, cholestrol, enz.. dan heb je zekerheid. elke arts zal zo'n verzoek inwilligen..
 
Originally posted by soulreaver
Wil je zekerheid hebben. Ga dan naar je dokter, vertel hem wat je hierboven verteld heb en vraag of die je bloed kan onderzoeken. Met 1x bloed afnemen kunnen ze de hele mikmak tjekken, lever en nierwaarden, cholestrol, enz.. dan heb je zekerheid. elke arts zal zo'n verzoek inwilligen..


BEN IK HET MEE EENS :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar Arnold kreeg ook last van z'n hart. En waar dat van kwam moeten we zeker ook maar gissen?
 
Wie weet heeft het met zijn AS verleden te maken, maar dit weet je niet zeker, hoeveel mensen krijgen geen hartklachten?? Een heleboel..

De geruchten gaan dat die op zijn 15e aan de roids zat, maar ik heb daar mijn hele grote twijfels bij. al met al weet je het dus niet.. wat ik wel weet is dat er meer mensen dood gaan aan roken dan aan het gebruik van as.
 
Originally posted by Gabbetje
Ja, maar Arnold kreeg ook last van z'n hart. En waar dat van kwam moeten we zeker ook maar gissen?

Ja maar dat had ie misschien ook gehad als ie niet aan BB had gedaan. Dat zijn toch dingen die je nooit zeker kan weten.


Overigens ben ik het met soulreaver eens. Gewoon naar je huisarts gedaan. Laten kijken of alles in orde is en gewoon doortrainen.
 
By the way To,

Waar woon je? Heb je op de titanisschool gezeten?
 
Originally posted by soulreaver
.... Wie weet heeft het met zijn AS verleden te maken, maar dit weet je niet zeker, hoeveel mensen krijgen geen hartklachten?? Een heleboel..

De geruchten gaan dat die op zijn 15e aan de roids zat, maar ik heb daar mijn hele grote twijfels bij. al met al weet je het dus niet.. wat ik wel weet is dat er meer mensen dood gaan aan roken dan aan het gebruik van as ....

BUMP this !!!

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven