Fitness Seller

Ben terug actief aan het editen op youtube [ montages ]

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_61292

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2009
Berichten
1.651
Waardering
126
Lengte
1m86
Massa
40kg
Vetpercentage
1%
Lange tijd sinds ik nog eens hier post, vroeger konden de leden ( als die er nog zijn ) altijd wel me helpen met goeie kritiek of commentaar op mijn battlefield montages.
bow.gif

Ben dan lange tijd gestopt, na nog een tijd league content te uploaden heb ik denk ik bijna 5 jaar gestopt met youtube en ook al het grafische erond.
Heeft men kanaal wel goed laten doodbloeien qua actieve subs, maar maakt me niet uit. Ik heb er terug plezier in en daarvoor doe ik het natuurlijk.

Ben net terug met battlefield bezig, heb sinds battlefield 4 geen enkele nog echt kunnen spelen die in de smaak valt.
Maar deze vind ik wel echt wel de moeite ( al had ik er niet veel van verwacht ) gewoon de gunplay is echt leuk en de nieuwe movement mechanics zoals bv : sliden, crouch sprinten, en dropshotten maakt het voor mij interessanter. Alleen ik haal nu zeker nog niet de gameplays voor die epic montage momenten lol.

Heb een klein beetje maar zitten editen tot ik terug echt op niveau zit....

Maar sinds alle mensen die ik van die dagen kende en met speelde ( treatty, sgt.enigma, drmb, masdeath ) allemaal gestopt zijn. Is het altijd leuk als mensen hun zieke clips ofzo naar me sturen of contact opnemen. Wil altijd wel terug een montage zoals vroeger maken, maar helaas lack ik gameplay.

Hier is bv 1 van de dingen die ik vroeger maakte :
De laatste van battlefield die ik toen heb gemaakt ( bf3 )
]

En nu had ik wat battlerite stuff zitten maken met een gratis programma
]

En nu dus terug battlefield 5, maar heb nog niet veel vets voor te kunnen editen spijtig



Mensen die anders samen is een sessie willen kassen of clips wille doorsturen DM me voor discord.

Anyway, sorry for the shameless plug van al die video's. Maar ik had graag wat advies en mss mensen gehad die ook willen spelen of clips doorsturen.

Thanks
thumb.gif
 
Welkom, wat zijn je doelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven