XXL Nutrition

ben weer terug in holland

Bezoekers in dit topic

Masters

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2003
Berichten
4.593
Waardering
342
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
ben weer terug in holland+foto ad

zo ik ben weer terug in nederland na mijn Usa toer.
heb het erg naar mijn zin gehad daar.

New York

Na een lange saaie vlucht naar washington dulles airport een leuke korte vlucht in een kleine jet naar New Ark airport. Meteen maar een taxi gepakt naar het hotel, ff praten met de taxichauffeur die ons direct al vertelde dat het niet handig was na 8 uur buiten te komen rond ons hotel. Ons hotel stond namelijk ook in newark (dit is een buitenwijk van newyork).
Bij aankomst meteen eten en slapen, onze dag was al 6 uur langer door het tijdsverschil, dus slapen ging wel aardig. eerste dag meteen naar het station, met de trein naar manhatten. Eenmaal uitgestapt, maar eens per voet de buurt rond het station verkennen, het was tenslotte super weer. wij dachten ff van de ene kant van het eiland naar de andere te lopen. Dit bleek toch ff heel wat langer te duren dan gedacht. het is daar echt inmens groot allemaal. het leek ons toch wel makkelijk om in het vervolg met de metro te gaan. we zijn nog wel 1 keer van 50str tot helemaal het einde van het eiland broadway uitgelopen :D .
de dagen die volgden hebben we veel gezien: times square, wallstr, china town, little italy, wtc, empire state building op gegaan, harlem :cool: en central park natuurlijk ff doorgelopen.

het weer hadden we ontzettend mee, alle dagen zon en geen regen

bevolking: Mengsel van alles en nog wat. Redelijk sociaal nog, had het veel erger verwacht. Ik vond het met het overgewicht gevallen ook nog wel meevallen, had ook dit veel erger verwacht.

conclusie: alleen het centrum is mooi, de rest is 1 grote vervallen vuilnisberg met zwerfers. je moet het gewoon gezien hebben, manhatten is echt wel indrukwekkend.

na 4 lange vermoeiende dagen NY met het ov van newark naar JFK airport, mensen die NY kennen weten wat dat voor afstand is. Taxi-trein-metro-shuttle. 2uur later, pomp overal, vermoeid, gaar aangekomen op het vliegveld.

Miami

Na een vlucht van 3,5 uur aangekomen in het warme Miami. met de taxi naar het hotel. tijdens de rit zagen we al heel veel van de omgeving, zag er toch niet slecht uit hier :D . Ons hotel lag aan de collins ave. dit is de weg langs het strand. We zaten rond 67str.
Meteen maar ff de gym checken bij het hotel, onze verwachting was een klein hok met een hometrainer, maar dit was toch hele ander koek.
Hier hadden we alleen maar van kunnen dromen, een vlinke hardcore gym!!! waar hotel gasten gratis gebruik van konden maken :cool:.
Na een korte verkenning van onze omgevening hadden we een aardige eet tent gevonden. voor 6 dollar kreeg je gegrilde kipfillet, soort brood, salade, en gegrilde friet. goed te doen dus. hier hebben we vervolgens vrijwel elke dag wel een keer gegeten.
Ook in miami hebben we veel gezien: ocean drive, washington ave, lincoln str, south beach :D
verder hebben we veel gezwommen en in de zon gelegen daar. de laatste 3 dagen hebben we een auto gehuurd. Dit viel nog niet mee. ze doen daar heel erg moeilijk als je nog geen 25 jaar bent.
s'avonds meteen maar ff rond rijden in art district, zoals bijna iedereen daar doet. raam open, muziek hard aan en maar rond rijden. Veel leuke bakken zien rijden daar.
de dag erna met de auto naar Key west. Dit was ook een heel erg mooie ervaring. echt gaaf al die bruggen naar die kleine eilandjes.

het uitgaan viel ons heel erg tegen, het lijkt wel of die amerikanen niet weten wat feesten is.

het weer was wel goed, constant tussen de 32 en 35 graden.

bevolking: heel anders als NY. Heel veel latijns volk. heel aardig allemaal, wel heel nieuwschierig.

conclusie: Heel erg mooi als je van strand en zon houd. Verder zit er veel rijkdom, mooie huizen en dikke auto's. Key west is zeker de moeite om heen te gaan.

Na 9 dagen Bij kleuren en chillen in Miami op naar het iets koudere LA.

Los Angeles.

5,5 uur vliegen en we waren LA, wel weer 3 uur extra op de dag erbij. Met de taxi naar het hotel. Dit werd nog een aardige rit, het hotel stond namelijk in downtown LA. 42 dollar armer waren we er. Niet normaal hoe lux het hotel was. bij aankomst kwamen we direct in een staking terecht in het park voor ons hotel. het was een staking tegen gov Schwarzenegger. Die lui hadden erg commische spandoeken en borden.
Eerste dag meteen maar ff naar Long beach met de metro. We kwamen door erg leuke gezellige wijken heen zoals compton. Longbeach verder erg mooi en schoon.
Ook hebben we universal studio's aangedaan. Heel erg indrukwekkend!!!! zeker die studio toer.
beverly hills, hollywood en rodeo drive vond ik echt sukkend. vond er niets bijzonders aan, veels te zwaar gehyped volgens mij.
wat wel echt super was: Venice beach. Heb daar echt de meest wazige lui ooit gezien. Ben meerdere malen van venice beach naar santa monica gelopen, en verder hebben we daar veel op het strand gelegen. Ook hebben we 2 keer getraind op muscle beach, wel grappig. Vooral al dat volk wat daar over het hek staat te staren :D . Waren zelfs lui die met mij op de foto wilden :D
We hebben ook nog een werdstrijd gezien daar.
Uiteraard zijn we naar Golds gym gegaan. Was beetje prijzige bedoeling, 20 dollar de man. Wel grappig om daar een keer getraind te hebben, erg groot ook. Niet echt grote gasten gezien, wel grote vrouwen :kots:

Ook in LA vonden wij het uitgaan niet echt wat. We zijn zaterdagnacht naar Hollywood gegaan, was echt niet super.

het weer was alle 8 dagen goed, geen regen, veel zon, 22-24 graden.

bevolking: ik zeg 1 ding, zoek de blanken. Soms kwamen we uren geen blanke tegen. Heel veel mexikanen. Heel veel mensen met overgewicht, echt niet normaal meer. Wel heel aardig allemaal. de zwerfers zeggen zelfs sorry als ze bedelen en ze krijgen niks van je. als je niest zegt er altijd wel iemand bles you. Zelfs de lui uit de hood zitten verlegen om een praatje. heb in de metro een neger gesproken van 19. vertelde me ff welke haltes ik niet moest uit stappen en onderbouwde dit door ze littekens van kogels te laten zien, hij had er al 3 in zijn been.....

conclusie: Erg leuke stad, alleen een beetje overtrokken door de tv.

vlucht terug was gaarheid..... eerst 10,5 uur vliegen naar london plus 9 uur tijd vooruit. daarna van londen naar amsterdam 2 uur wachten en dan 1 uur vliegen.....not! vliegtuig kwam maar niet. na 1,5 uur overtijd, cancelled :mad:
gelukkig werd de boel omgeboekt en konden we 3 uur later toch vliegen.

zo nu moet ik weer terug komen in me ritme. foto's zullen nog volgen

note: let niet op tikfouten, ik ben echt uber gaar op het moment.

Note2: special thanks to ericR internet reistips, en natuurlijk andere leden die tips hebben gegeven.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
wedstrijd op muscle beach
[afbeelding niet meer beschikbaar]
ook werd er op de eiwit inname gelet
[afbeelding niet meer beschikbaar]
beetje trainen op muscle beach
[afbeelding niet meer beschikbaar]
muscle beach
[afbeelding niet meer beschikbaar]
muscle beach
[afbeelding niet meer beschikbaar]
muscle beach
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Mooi verslag bro! Ben ook net 3 mnd in Ny geweest en het is een topstad! Jammer dat ik er in de winter zat :( Maar waar zit die wijk newark precies??
 
Moet trouwens ook zeggen dat ik Amerikanen allemaal hele relaxte lui vind. Passen beter bij mij dan Nederlanders dat weet ik zeker. Vond het ook allemaal BS dat iedereen allemaal zegt dat het nep is (zeggen ook heel veel mensen die nog nooit in de usa geweest zijn).
 
Welkom terug ! :thumbs: , mooi avontuur, had zo met je willen ruilen ;)
Is Gold's in Venice nu echt 24 uur open ???, je had ff moeten checken wanneer
de pro's daar rond liepen :dance: , las laatst een stuk van iemand die daar ook was geweest. Aan de balie wisten ze precies wanneer er verschillende filmsterren en pro's kwamen :eek:, hij heeft er dus enkele ontmoet ;)
 
Mooi verhaal man, ik wil ook graag weer es naar de VS, is alweer 11 jaar geleden!
 
Welcome back :D

Mooi verhaal man, echt super vet. Ik ben nog nooit in de USA geweest maar wil er in de toekomst zeker naar toe. :D
 
Over twee jaar ga ik uitwisselen met een Uni in de VS. Ik zal daarna terugkomen met een t-shirt 'I'm an American, honey. You can't touch me!'. Maar dat terzijde.
Dit verhaal geeft me alleen maar meer zin! Vond je het niet k*t dat je weet terug naar Nederland moest?
 
nice! zeker een aanrader om ook een keer te doen
 
Volgende x ff langs Vegas! Dat is echt een must!!! ;)
 
Leuk verslag! Volgend jaar ga ik ook naar Amerika, ik vind dat je dat ooit in je leven gedaan moet hebben. Ik verwacht er dan ook veel van...
 
Sow klinkt erg masters, masters! Je hebt een vette reis gemaakt zo te horen! Maaruh, eigenlijk ook ff naar Las Vegas moeten gaan niet? :)
 
20 dollar per man.. whoot

maar erg coole trip, zou t zelf ook wel willen !
 
gaaf man! ben ook op die plaatsen geweest! als ik je verhaal lees krijg ik meteen weer zin!!
 
Heel leuk verhaal :thumbs: klinkt allemaal erg goed
 
Klinkt allemaal super :thumbs:
 
Johny zei:
Moet trouwens ook zeggen dat ik Amerikanen allemaal hele relaxte lui vind. Passen beter bij mij dan Nederlanders dat weet ik zeker. Vond het ook allemaal BS dat iedereen allemaal zegt dat het nep is (zeggen ook heel veel mensen die nog nooit in de usa geweest zijn).

helemaal met je eens. ik had veel verhalen gehoord dat het allemaal ego trippers waren. is echt niet waar, nederland is echt veel erger. iedereen is aardig. is zeker gaaf om te zien dat al die culturen wel bij elkaar kunnen leven, nu nog wapens verbieden.

newark ligt ten zuidwesten van newyork. is zo'n voorstad.

tis zeker weer klote om in nederland te zijn, 1 voordeel, hier zijn weer genoeg slanke chickies
 
hangt er natuurlijk wel vanaf waar je bent he, New York is niet te vergelijken met de dorpjes in Texas bijvoorbeeld. Niet voor niets dat New York en andere grote steden op de Democraten stemmen.

maar leuk verslag masters!
 
boogie zei:
hangt er natuurlijk wel vanaf waar je bent he, New York is niet te vergelijken met de dorpjes in Texas bijvoorbeeld. Niet voor niets dat New York en andere grote steden op de Democraten stemmen.

maar leuk verslag masters!

precies, dat was ook mijn conclusie. moet toch ergens vandaan komen die reputatie. en bush komt ook uit texas, dus dat is al een aardig voorbeeld :D
 
Wb bro, binnen enkele jaren wil ik ook wel es die richting uit. Mss zelfs definitief, who knows :)
 
Johny zei:
Moet trouwens ook zeggen dat ik Amerikanen allemaal hele relaxte lui vind. Passen beter bij mij dan Nederlanders dat weet ik zeker. Vond het ook allemaal BS dat iedereen allemaal zegt dat het nep is (zeggen ook heel veel mensen die nog nooit in de usa geweest zijn).

Ach je weet hoe men is. Ze kijken naar het RTL 4 nieuws en horen af en toe wat van die idiote verhalen (waar de meeste Amerikanen vaak net zo verbaasd over zijn overigens) en denken dat iedereen daar gestoord is.
 
Back
Naar boven