XXL Nutrition

Benaderd door fotograaf

Bezoekers in dit topic

:o.. weet niet meer wie het was, maar hij werd door meerdere DBBers op en gay site betrapt.. Hij was best buff, ongeveer 1.80 bij 95KG 10% bf. Hij kreeg ook zo'n €1200,- voor zijn fotoshoot op die site :o hij stond daar in zijn blote lul :)

Voor 1200 boeit t me geen reet dat er een stel gays op mijn foto's fappen. Komen toch alleen maar gays (en closet-gevallen) op die sites.

DBBers op een gay site..
...:D

Lekker betrapt dan, verraden zichzelf daarmee ook meteen. Epic fail.
 
Staan wel wat chickeys bij;

[Link niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welke dbb'r is dit ?
 
Je moet zin hebben in zijn nachtelijke telefoontjes:

Psychopaat
Coppens vertoont de typische trekken van de psychopaat zoals opgesteld door de Canadese professor Robert Hare: mooipraterij (de aalgladde verkoper) en geen kritiek dulden (cfr. zijn gebrek aan collegialiteit), intimidatie (de nachtelijke telefoontjes naar de modellen), gewetenloosheid en dwangmatig handelen (de eindeloze fotoreeksen: Fotografie Guy Coppens a ajouté 60 nouvelles photos En neem het van mij aan: het zijn 60 nagenoeg identieke fotos).

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jul 2011 om 15:56 ----------

Staan wel wat chickeys bij;

[Link niet meer beschikbaar]

Deze heeft een flinke paal tussen haar benen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


TS: Perpare your anus, zoals al eerder gezegt werd.
 
Als TS niet door heeft dat dit een grote amateuristische bedoeling is, moet hij het gewoon doen. Dan past hij vast goed bij de rest van die domoren die gefotografeerd zijn.
 
verbaast me dat OWT niet op die pics staat met der muts
 
Vinden jullie het niet gek dat er zo weinig dames zijn gefotografeerd, en dat ze allemaal gewoon hun slipje + BH aan hebben, terwijl zowat alle mannen ook naakt pics hebben..? Ik vertrouw het iig niet.. Maarja mocht hij mijn lul:) voor €500,- willen fotograferen, doe ik het graag :)
 
in de sauna :roflol: Guy Coppens A.K.A gayboy guy
 
Je moet zin hebben in zijn nachtelijke telefoontjes:

Psychopaat
Coppens vertoont de typische trekken van de psychopaat zoals opgesteld door de Canadese professor Robert Hare: mooipraterij (de aalgladde verkoper) en geen kritiek dulden (cfr. zijn gebrek aan collegialiteit), intimidatie (de nachtelijke telefoontjes naar de modellen), gewetenloosheid en dwangmatig handelen (de eindeloze fotoreeksen: Fotografie Guy Coppens a ajouté 60 nouvelles photos En neem het van mij aan: het zijn 60 nagenoeg identieke fotos).

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jul 2011 om 15:56 ----------



Deze heeft een flinke paal tussen haar benen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


TS: Perpare your anus, zoals al eerder gezegt werd.


Hahhha, dat valt toch meteen op?!1 Sneaky fotograaf..
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
55qa.jpg


Die Guy Coppens maakt constant nieuwe profielen aan op netlog, op een willenkeurige dag heb ik er een 10-tal geteld. Een betrouwbaar persoon heeft genoeg met één profiel op netlog en op facebook, geen tientallen. Blijkbaar wordt hij regelmatig geblokt door gedegouteerde modellen. Als zijn profiel verwijderd wordt na klachten, dan heeft hij genoeg profielen om op terug te vallen. En zo blijven we bezig, hé. Die persoon is al jaren bezig, honderden modellen kunnen over zijn wandaden vertellen. Er lopen klachten tegen hem, maar met de snelheid van het gerecht...

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ts, reageer eens even :roflol:
Of zal die as we speak een shoot hebben?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha, was gaan werken ;). heb geen zin om later te ontdekke dat ik op een gaysite sta of als fap materiaal gebruikt wordt :d. Zal maar rustig verder werken voor mijn potten whey :D, btw no homo
 
Jammer, je trapte er bijna in. Dat je dit overigens moest vragen op een dbb forum en nota bene zelf van mening was dat hij er betrouwbaar uit zag qua website etc.

:roflol:
 
Damn TS wel best erg dat je er bijna ingetrapt was :P
 
Had graag eens zo'n shoot willen doen, lijkt me zeer interessant. Heb nooit aangegeven dat ik daadwerkelijk bij hem een shoot zou laten doen. Vroeg me gewoon af of hij wel te vertrouwen is (300 euro geven, ookal heb ik geen ervaring), omdat ik niet wil dat er misbruik gemaakt zou worden van mijn foto's. Eens ze getrokken zijn, kan ik nooit, ookal zou er een contract zijn, weten of hij er misbruik van zou maken. Vraag me dan wel af, wrm zijn website nog niet stil is gelegd of dergelijke aangezien sommige mensen blijkbaar al een klacht tegn hem hebben neerglegd.
 
Laatst bewerkt:
Misbruik maken, hij gaat gewoon een fapmarathon op jou shredded body houden brahski.
 
Back
Naar boven