Fitness Seller

Benauwd hè! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Ik weet het niet hoe het elders is hoor maar opa hier heeft het teringbenauwd.

Zo benauwd dat ie al de hele middag én avond ongelofelijk naar boerderij ruikt en z'n overhemd al 4 keer doorweekt is geweest en weer opgedroogd.
En nu wordt het weer kletsnat terwijl dat buitje maar niet wil doorkomen om de lucht te klaren.... :rolleyes:

Man man man en die mensen maar vrolijk blijven kijken naar me maar volgens mij denken ze ergens wel iets van 'sjezus waar ruikt die gozer naar, 't is geen normaal zweet maar penetrant is het zeker....'

Nog maar een hap van m'n TjapTjoy, rijk gevuld met kip, en wachten to het half elf wordt... :(
 
Je bent niet de enige. Ik moest vandaag 10 uur werken in de bouw met die fukin zon... Damm alles wat kletsnat. Hebben jullie trouwens ook problemen met slapen snachts tegewoordig? Tis zo fukin benauwd dat ik niet in slaap kom :o
 
Hier heeft het net eventjes geregent... maar het blijft zo stink weer...


IK WIL WINTER!!! Dan kan ik weer heel de winter zeuren dat ik zomer wil... :D
 
Ja hiero ook, zweet droop van me kop af vanmiddag in de gym. Mag wel wat minder :)
 
firedsoul zei:
Je bent niet de enige. Ik moest vandaag 10 uur werken in de bouw met die fukin zon... Damm alles wat kletsnat. Hebben jullie trouwens ook problemen met slapen snachts tegewoordig? Tis zo fukin benauwd dat ik niet in slaap kom :o
Heb er ook last van en met raam open slapen is ook niet zo'n strak idee met die k*t glasbakken bij de AH die ze om 5 uur legen...
 
bartp zei:
Hier heeft het net eventjes geregent... maar het blijft zo stink weer...


IK WIL WINTER!!! Dan kan ik weer heel de winter zeuren dat ik zomer wil... :D

Ja in de winter kun je weer normaal slapen maar zeik je al snel weer dat het zomer moet worden....:D
In Spanje is het tenminste lekker dróóg warm, daar ga ik goed op :devil:
 
Nee toch!! De man die niet tegen de winter kan vind het nou ook al benauwd in de zomer, wees blij dat we nog een paar mooie dagen gehad hebben. Binnenkort dondert het waarschijnlijk weer met bakken uit de lucht. Daarna gaan we weer gezellig om half 5 in het donker naar huis. Winter here we come !
 
Read my last post again Hagenezemans.

Edit: En trouwens, winter is geen winter in Nederland, het houdt een beetje het midden tussen herfst en niks.
Maar ja, jij kuurt trouwens niet he dan zou je wel anders piepen!
 
k*t weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ben ik blijdat ik dan niet vlak naast je hoeft te lopen.

maar het is zeker geen fijn weertje.. Bah bah zit heel de dag opgesloten in een benauwd kantoor... Airco die stuk was en vandaag gerepareerd werd.. maar ja...
 
DBC01 zei:
Read my last post again Hagenezemans.
Gewoon niet zo mauwen, wees blij dat het een beetje warm is! ;) Je bent toch geen wijf? Althans zo zag je er zaterdag nog niet uit, misschien dat je ondertussen geopereerd bent :D
 
Bro, dit topic is weer 100% nutteloos. Een traditioneel "ik ben DBC, verveel me en vraag aandacht" topic. Maar het is wél waar godchristus wat heb ik het benauwd.

Ik vroeg me gisteren nog af of je toevallig in dezelfde trein zat als ik omstreeks half 7 want wat zág ik er uit toen ik huiswaarts ging. Ik hoopte dat er iemand naast me kwam zitten die zo zwaar aan de AS zat dat 'ie er erger aan toe was. Zweten, zuchten, stáán in de trein. En nog stinken ook bahbah blij toe toen ik thuis was.

's Nachts heb ik het overigens ook erg moeilijk, als ik een tijdje achter de pc zit krijg ik het bloedheet en loopt het zweet in stralen over m'n rug. Dan ga ik naar bed en zweet daar nog wat en koel langzaam af met het open raam. Tegen de ochtend word ik dan koud wakker en kan van de "kou" niet meer slapen, sta op, doe het raam dicht. En halverwege de ochtend word ik opnieuw wakker van de smoorhitte en het kletsnatte bed waar ik in lig.
 
Ben ik blijdat ik dan niet vlak naast je hoeft te lopen.

Die kans hadden mede-BBQ-bezoekers al gehad en heb jij dus gemist helaas toen ik naar huis ging van de BBQ; een wandelingetje naast DBC naar de trein. Helaas bestonden de gegadigden alleen uit mieterige Brabootjes die met de auto naar het station wilden dus heb ik de wandeling met Hertemans volbracht. Gezellig trouwens dwars door Crooswijk heen :roflol:
 
Het is allemaal wat.
 
MightyDuck zei:
Bro, dit topic is weer 100% nutteloos. Een traditioneel "ik ben DBC, verveel me en vraag aandacht" topic. Maar het is wél waar godchristus wat heb ik het benauwd.

:roflol: :thumbs:

Momenteel bekijken: 12 (12 leden en 0 gasten) actieve gebruikers dit onderwerp
DBC01, EricR, hafid, leGionellz, marc181982, MightyDuck, Moontribe, prophet-, Purple, Sport2000, The Rock+, Tractortje



Blijkbaar trekken de onzinnigste topics de meeste mensen :D

EricR zei:
Gewoon niet zo mauwen, wees blij dat het een beetje warm is! ;) Je bent toch geen wijf? Althans zo zag je er zaterdag nog niet uit, misschien dat je ondertussen geopereerd bent :D


:roflol:

Hè ik verveel me al een stuk minder. Nog 3 uurtjes jongens, stay with me! :D
 
Laatst bewerkt:
firedsoul zei:
Je bent niet de enige. Ik moest vandaag 10 uur werken in de bouw met die fukin zon... Damm alles wat kletsnat. Hebben jullie trouwens ook problemen met slapen snachts tegewoordig? Tis zo fukin benauwd dat ik niet in slaap kom :o

vertel mij wat, ik loop als landmeter ook een uurtje of 8 en daarnaast op de terugweg nog 3 uur in de files!!:mad: :eek:

gelukkig heb ik airco en een radio........;)


ik had vanavond nog willen trainen, ik kijk zo wel in de sportschool hoe druk en warm t is:o :(
 
Ik zit in mijn koele huiskamer, het wordt hier pas bij een graad of 30+ buiten echt benauwd.
 
Firedsoul, Klusmier, Metal Wolf, Bartp, Mighty****: Allemaal testimonials die mijn stelling onderschrijven Eric.

EricR zei:
Ik zit in mijn koele huiskamer, het wordt hier pas bij een graad of 30+ buiten echt benauwd.

Ah vandaar. Lekker makkelijk lullen.
 
Fakkkkk... ik zat ook de hele dag op een suf kantoor op zo'n dag dat je Van Gils totaal niet wil zitten en je kraag in je nek loopt te snijden tot je er gek van word...
De zweetplekken worden met het uur groter en uiteindelijk stroop je je mouwen maar op waaronder twee glimmende onderarmen tevoorschijn komen die werkelijk druipen van het zweet. De airco is stuk en je vervloekt je baas dat hij zo'n verschrikkelijke krent is dat het NOU NOG NIET IS GEMAAKT, want GISTEREN was 'ie ook al kapot.

DBC, ik wens je sterkte, de koelte is gearriveerd, maar de verveling ligt nog op de loer.
 
Back
Naar boven