XXL Nutrition

Benauwd hè!

Bezoekers in dit topic

Het is ook altijd wat he?
 
Idd - als het winter is verlangt iedereen naar de zomer (want dan zien alle chickas er geil uit en kan je pimpen met een mouwloos shirtje), en als het dan zomer is gaat iedereen zeiken en zeggen dat de winter toch zo slecht niet was.

Ikzelf heb eens - toen ik blauwbekkend met mijn zomerjas om 6:30 in de ochtend op een bus stond te wachten omdat de treinen niet meer reden - gezworen om nooit meer te zeggen dat de zomer slecht is.
 
Vannacht was nog wel het ****ing dieptepunt, g*dverdomme wat heb ik beroerd geslapen, uiteindelijk maar de ventilator recht op m'n hoofd gezet, is ook niet alles, maar je moet wat he?
 
Ja idd je zweet je helemaal de tiefus s'nachts.
 
Hier in rotjeknor regent het en het koelt iets af :)

Heb net xxx2 gekeken. Oke, iedereen vindt het een boutfilm maar ik heb me goed vermaakt. Vooral de rol van ice cube en goede aktie. :)
 
Emile zei:
Hier in rotjeknor regent het en het koelt iets af :)

Heb net xxx2 gekeken. Oke, iedereen vindt het een boutfilm maar ik heb me goed vermaakt. Vooral de rol van ice cube en goede aktie. :)


XXX-2? Emile je daalt in m'n aanzien.
 
Probleem met de zomer is vind ik althans dat je je er niet op kan kleden, maar in de winter trek je gewoon een xtra trui aan ofzo en je hebt het lekker.
 
EricR zei:
Gewoon niet zo mauwen, wees blij dat het een beetje warm is! ;) Je bent toch geen wijf? Althans zo zag je er zaterdag nog niet uit, misschien dat je ondertussen geopereerd bent :D
haha , oestrogeen staat misschien wat hoog ;)
 
verschrikkelijk jongens, geniet er nog maar even van, want voor je het weet is het weer kloten en zo'n soft wintertje. ik heb trouwens wel weer zin in de winter maar dat heeft weer andere redenen die ik jullie even zal besparen

trainen is wel lastig, zo bloedheet, en gisteren heb ik zo er 3 bidon's water in een uurtje doorheen getankt, en vandaag gewoon zoveel zweet op m'n knieen dat ik helemaal van die bankjes afgleed :D
 
IDD; je hebt het gevoel of je levend aan het verschimmelen bent. Na een uurtje is alles vochtig en stinkt alles... :eek2:
 
Inderdaad heb ik wel het idee dat wij de hardtrainende lui, meer zweten dan de rest, mozeskriebel, een paar setjes squaten en kletsnat dat lijf vrijdagavond.
 
Ja vooral in bed is het niet te harden, de volgende dag is je kussen en lakens zeiknat van het zweet.
 
Mars zei:
Ja vooral in bed is het niet te harden, de volgende dag is je kussen en lakens zeiknat van het zweet.
Ja, echt he... Ik blijf gewoon mijn bedspullen wassen...
 
DBC01 zei:
Hallo Santoz, als jij dit zomer noemt (2 maanden van regen gevolgd door 2 weken bloedbenauwdheid), ga dan es over de grens kijken. Zuid-Europa. Warmte is daar zo'n beetje uitgevonden. Wármte Santoz. Geen sauna voor 16 miljoen inwoners.
Natuurlijk, daar heb je gelijk in. En ik geef je ook gelijk in de opmerking dat het weer NU ****ed up is.
Maar er zijn goeie dagen en periodes ook geweest hier in de lage landen deze zomer en in die periodes zag je ook de commentaar-op-het-weer-topics als wortels uit de grond schieten...
Voor sommigen is het gewoon nooit goed, we moeten nu eenmaal leven met ons klimaat en met de wetenschap dat het hier geen 'Zuid-Europa' is, en ik zeg dan ook gewoon dat ik liever zomers heb dan winters, zelfs als het benauwd is.
 
Het is voor ons bb-ers ook nog een stuk erger dan voor de gemiddelde persoon, vroeger toen ik nog niet trainde had ik er veeeel minder last van.
 
Vroeger zweette ik minimaal.
 
Back
Naar boven