MuscleMeat

Benauwd hè! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

M@rsel zei:
Lekker zweten in de sportschool met dit weer

Inderdaad is wel lekker op de een of andere manier :rocker: .
 
Als het warm is stinken alle steden naar stront.
 
niet te harden.. zweet me de tering in de bus.. geen airco... spijkerbroek aan.. :mad:
 
Ja ouwe, daar heb je gelijk in.
Vooral in een bus zonder airco is het niet uit te houden. Ik zweet me compleet de pleuris, het druipt van m'n gezicht af gewoon. Echt druppels vallen er vanaf. En iedereen maar blaten: "pfff wat is het warm *wapperend met een krantje*", met hun droge hoofdjes. En ik zit daar met m'n kletsnatte knar blazend op m'n armen die ook al kletsnat zijn. K*tweer.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ideetje? :D
 
klote training gehad met die hitte:mad:
 
Ook erg weinig energie met deze dagen.. nee winter is zo gek nog niet.
 
Nee, ik ben ook er pro-winter!
 
Net ff lekkere ruksessie achter de rug en omg het zweet ligt hier letterlijk op de grond.........................................hmmm nu ik er naar kijk zie ik er ook nog iets anders tussen drijven!!! :D :p :eek:
 
Zo maar eens naar mijn koele bedje.
 
benchMarc zei:
Ja ouwe, daar heb je gelijk in.
Vooral in een bus zonder airco is het niet uit te houden. Ik zweet me compleet de pleuris, het druipt van m'n gezicht af gewoon. Echt druppels vallen er vanaf. En iedereen maar blaten: "pfff wat is het warm *wapperend met een krantje*", met hun droge hoofdjes. En ik zit daar met m'n kletsnatte knar blazend op m'n armen die ook al kletsnat zijn. K*tweer.

Dat bedoel ik maar, dat geklaag van al die lui "het is zo warm" en ze zwéten niet eens! IK zweet pas, goddomme als een fontein spuit het uit me, schrecklich.
 
MightyDuck zei:
Dat bedoel ik maar, dat geklaag van al die lui "het is zo warm" en ze zwéten niet eens! IK zweet pas, goddomme als een fontein spuit het uit me, schrecklich.

Ben dus niet de enige :( ? Komt zeker door de hogere verbranding en hoeveelheid massa die 'wij' meedragen tov. 'normale' mensen?

Na elk uur op school sta ik op met 2 grote zweetrondjes op m'n aars, damn.
 
Ik heb het deze hele ****ing zomer al te kwaad, vroeger nooit last van, ik dacht dat een vetlaag juist isolerend werkte? Ik kan voor het eerst in m'n leven zeggen dat ik me verheug op de winter.
 
Hebben de meeste van jullie nog geluk dat je airco hebt. Buiten dat die een dag of twee niet werkt.
Ik zit wel op kantoor zonder airco, met ramen en 10 vrouwen.

Wedden dat ik heter ben? :p
 
DBC01 zei:
Heb je daar foto's van Masters; dames schijnen dat erg leuk te vinden, monteur-kiekjes die motorblokken enzo 'doen'. Volgende keer dus even de camera erbij houden! :D

me ma heeft er wel een paar fotootjes van geschoten..... :cool:
 
ik ook, werk in de bediening, gister droop het zweet van me gezicht af als ik mensen moest bedienen, en van die plekken op je onderrug, borst en oksels. Ziet er ook gewoon zwaar smerig uit :mad:
 
winter is nu wel fijn imo...de frisse ochtendlucht die je tegemoet komt en in je longen stroomt als je na een warme douche naar buitenstapt 's ochtends vroeg..aaaaaaaaaah:p...en dan lekker ijs krabben:D
 
Kijk dat bedoel ik, als het zomer is, lekker weertje is, dames in minirokjes lopen horen we geklaag dat het te warm is.
Als het binnenkort winter is, het ijs kraakt en we zonder dubbele winterpull niet over straat kunnen lopen dan klaagt OOK iedereen...

(nu, ergens begrijp ik het wel want na zo'n zomer verlang ik ook wel een beetje naar de winter en omgekeerd, de aard van de mens zeker?) maar alles tesamen verkies ik, hoe heet het ook is, de zomer hoor!
 
Hallo Santoz, als jij dit zomer noemt (2 maanden van regen gevolgd door 2 weken bloedbenauwdheid), ga dan es over de grens kijken. Zuid-Europa. Warmte is daar zo'n beetje uitgevonden. Wármte Santoz. Geen sauna voor 16 miljoen inwoners.
 
Idd het is gewoon k*t weer.
 
Back
Naar boven