XXL Nutrition

Gevonden Bench Press Bank (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Buell Be

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2010
Berichten
966
Waardering
43
Lengte
1m73
Massa
87kg
Ik zoek een Bench Press bankje zonder een squatrack eraan. Bankje moet liefst verstelbaar zijn. Verder zoek ik ook nog een olympische 50mm barbell en 120kg aan gewichten.
 
Geen powerrack meer ???
 
Geen powerrack meer ???
Ik ga het bestellen bij Henk. In de tussentijd zoek ik de rest bijeen :p Ik moet een bankje hebben voor eronder te schuiven, snap je?
 
Dan zoek jij geen bench press bank want dat gaat niet lukken in combi met je cage. ;)
 
Dan zoek jij geen bench press bank want dat gaat niet lukken in combi met je cage. ;)
Moet ik geen verstelbaar bankje zoeken dan die eronder past? Wat moet ik dan precies zoeken?
 
Moet ik geen verstelbaar bankje zoeken dan die eronder past? Wat moet ik dan precies zoeken?

Jawel maar jij zoekt meer zoiets : [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Die is idd verstelbaar maar een bech press bank is met steunen voor een halter eraan.
 
Laatst bewerkt:
Lengte maakt zeker wel uit omdat hij in een cage moet passen.
Je zit vooral met je binnenmaat van je stang. Lengte van 220cm moet je wel hebben.
 
Laatst bewerkt:
Jawel maar jij zoekt meer zoiets : http://www.fitness-seller.nl/images/product_images/popup_images/689_0.jpg
Die is idd verstelbaar maar een bech press bank is met steunen voor een halter eraan.

het verstelsysteem is nog volgens de verouderde techniek. Bij intensief gebruik kan dat korte en lange deel beginnen verschuiven omdat het niet vaststaat. Beter koop je dus een bankje dat met pinnen werkt maar voor privégebruik zal het wrs niet zoveel uitmaken. Zo een bankje bedoel ik eigenlijk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
het verstelsysteem is nog volgens de verouderde techniek. Bij intensief gebruik kan dat korte en lange deel beginnen verschuiven omdat het niet vaststaat. Beter koop je dus een bankje dat met pinnen werkt maar voor privégebruik zal het wrs niet zoveel uitmaken. Zo een bankje bedoel ik eigenlijk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoe heet dat toestel met merknaam en typenaam?
 
Hoe heet dat toestel met merknaam en typenaam?

ja hij is wel mooi hé :D
Dat is de Precor Superbench maar aangezien het een amerikaans merk is zal hij hier wrs niet of moeilijk te koop zijn en naar de prijs zal je ook moeten gokken vrees ik.
 
het verstelsysteem is nog volgens de verouderde techniek. Bij intensief gebruik kan dat korte en lange deel beginnen verschuiven omdat het niet vaststaat. Beter koop je dus een bankje dat met pinnen werkt maar voor privégebruik zal het wrs niet zoveel uitmaken. Zo een bankje bedoel ik eigenlijk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Plaatje was alleen om aantegeven wat voor bankje hij ongeveer nodig had.
Verder is jou verhaal onzin!
 
Back
Naar boven