Fitness Seller

Bench press gaat zwaar achteruit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hallo forumleden,

Ik ben dus bezig met cutten alleen het bench pressen gaat steeds slechter.
2 weken terug deed ik nog 6x55kg nu nog maar 5x47,5.
Ik eet 2500 kcal per dag dus ik eet niet persee te weinig denk ik.
Iemand tips of is dit wel vaker zo dat je een periode hebt waarbij het iets minder gaat? (dit is de enige oefening waarbij ik achteruit ga tot nu toe).

Als dit echt de enige oefening is waarop je achteruit gaat denk ik niet dat het met je dieet te maken heeft, wat wel??????

Vraag is ook gaat je dieet slechter erdoor?
 
Heb je een spotter bij het benchen? Wellicht kan je namelijk meer dan jezelf denkt maar staat zelfvertrouwen gewoon in de weg, of denk je dat het niet lukt terwijl het er misschien best wel in zit.

Voor iemand van 1.92 en 86Kg mag je verwachten dat ie meer kan drukken dan 6X55Kg, vandaar mijn vraag of je wel eens een spotter vraagt en dan gewoon kijken hoever je komt.
 
Heb je een spotter bij het benchen? Wellicht kan je namelijk meer dan jezelf denkt maar staat zelfvertrouwen gewoon in de weg, of denk je dat het niet lukt terwijl het er misschien best wel in zit.

Voor iemand van 1.92 en 86Kg mag je verwachten dat ie meer kan drukken dan 6X55Kg, vandaar mijn vraag of je wel eens een spotter vraagt en dan gewoon kijken hoever je komt.
1x met spotter gedaan maandje geleden mn max 1 rep was 65kg dus meer dan die 55kg zit er op dit moment niet in en met het cutten heb ik ook geen verwachtingen dat ik nog veel meer spiermassa opbouw dan dat ik nu heb
 
:roflol: met alle respect ,maar iedereen die 10+ jaar traint weet dat er elk jaar wel een kutperiode is met een zware terugval

in kracht en progressie ,thats how its works ladies


(valsspelers die cruisen of blasten tellen niet mee :flipoff:)
 
Laatst bewerkt:
:roflol: met alle respect ,maar iedereen die 10+ jaar traint weet dat er elk jaar wel een kutperiode is met een zware terugval

in kracht en progressie ,thats how its works ladies


(valsspelers die cruisen of blasten tellen niet mee :flipoff:)
Van blast naar cruise is ook een kut periode :(
 
Verlies valt nog mee imo.
Je kan beter in de spiegel kijken dan naar de gewichten.
 
Nachtrust ok?

Vorige week heb ik verschillende nachten slecht geslapen ,soms amper 4uur .
Mijn gewicht zakte ook enorm tijdens de trainingen , nu terug betere slaap en ga ik weer hoger in gewicht
 
Back
Naar boven