Fitness Seller

Bench press houding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ziet er prima uit zo. zet de speed maar op 0.5 dan kun je het zelf zien. 1RM zal vaak 'minder netjes' zijn dan je reps
 
Prima man!
 
Nette gewicht hoor. Maar je kont komt los.
 
Sterk man! Weet niet of het een 'geldige beurt' zou zijn, maar best een nette 1rm. Je lijkt links even even wat spanning te verliezen, maar vangt het goed op. Pas daar wel een beetje mee op. Maar iemand die wat te zeiken heeft moet zelf maar eerst 125kg zo drukken:D
 
  • Like
Waarderingen: HB89
Je zou je nog iets meer schrap kunnen zetten met je voeten/benen, hoewel die niet (goed) te zien waren. Zoals Solway Firth zei, er was mede daardoor te weinig spanning. Maar best knap verder.
 
Komt zijn kont omhoog omdat hij zich niet genoeg schrap zet ?
 
Ik heb vorige week een PR neer gezet voor bench op 125kg, ik vraag me eigenlijk af of ik nog kan verbeteren in mn houding.
Focus met een lichter gewicht op deze uitvoering. Zoals ik al zei is het prima dat je zo bezig bent, en netjes dat je 125kg drukt. Nu wordt het tijd om het strikter/netter te doen, en niet meer de basic-fitness uitvoering.


 
Oke dankjulliewel, ik ga daar mee oefenen. ik heb wel vaak kramp in mn hamstring als ik meer vanuit mn benen probeer te halen.
 
Denk dat je iets meer je rust moet pakken je wil te snel. En probeer je balans beter te controleren. Verder goede pr hoor!
 
Oke dankjulliewel, ik ga daar mee oefenen. ik heb wel vaak kramp in mn hamstring als ik meer vanuit mn benen probeer te halen.
Heb je je voeten plat op de grond, of 'sta' je op je tenen?
Je voeten iets verder naar voren kan ook helpen, al heb je dan wel minder legdrive
 
Back
Naar boven