AndroidHealthClinic

Bench Press Partials

Bezoekers in dit topic

Guest

verwijderd
20 jaar lid
Waardering
3
Als ik bankdruk dan loopt de laatste beweging (iets hoger als de borst tot de eindfase) altijd moeizamer dan van de borst tot iets hoger. Gewoon dat laatste stukje nog, via partials zou je dat kunnen versterken zegt men, hoe zou ik dan men schema moeten aanpassen?? Moet ik veel meer gewicht nemen voor die partials te doen?

als je de stang laat zakken tot je borst staat er een bepaalde rek op je borst, dat werkt elastisch waardoor bij sommige het gewicht het eerste gedeelte makkelijker gaat.

als je dat laatste gedeelte wilt trainen, zou ik zeggen train in een rek waarbij je de stang laat rusten op stangetjes die 10-20cm hoger is dan je borst. dan druk je dus vanaf dat punt tot je armen gestrekt zijn.. Je lockout trainen dus..
Als ik het onbegrijpelijk uitleg, vraag dan aan spike voor een filmpje.

• Topic Starter Topic Starter
Dat bedoelde ik ja Champ, men lockout trainen. Bij ons id gym staat er zo een multi press. Daar kan je de stanghoogte instellen, bedoel je zoiets??

roebbengert zei:
Dat bedoelde ik ja Champ, men lockout trainen. Bij ons id gym staat er zo een multi press. Daar kan je de stanghoogte instellen, bedoel je zoiets??

Blijven je triceps miscchien iets achter bij de borst?
Laatste stuk komen de triceps ook flink aan hun trekken namelijk.
Iets sterker in de triceps, dan lukt dat misschien wel. Weet niet of je alleen sterker in bankdrukken wilt worden, of dat je borstmassa wilt trainen.

Neen ik wil vooral sterker worden in mijn bankdrukken! Ja dat probleem van die triceps, zouk dan triceps beter low rep trainen ?

Bij de bench zijn het niet de pecs die het zware werk doen.

Dus triceps trainen, bij mij werk small bench erg goed.

WAt ik ook gemerkt heb, heb nu ongeveer een half jaar niets anders als incline oef gedaan enzo daar heel sterk in geworden nu is men borst veel beter gevormd en deze week terug ins een flat oef gedaan maar dat was echt voor te janke :d Dus zal het daaraan ook wel een beetje houden denk ik, maar eh ik ga nu de small press opnieuw in men schema doen en wat lower in reps gaan en in men borst schema terug de flat BP doen en afwisselen met de dumbbells

WAt ik ook gemerkt heb, heb nu ongeveer een half jaar niets anders als incline oef gedaan enzo daar heel sterk in geworden nu is men borst veel beter gevormd en deze week terug ins een flat oef gedaan maar dat was echt voor te janke :d Dus zal het daaraan ook wel een beetje houden denk ik, maar eh ik ga nu de small press opnieuw in men schema doen en wat lower in reps gaan en in men borst schema terug de flat BP doen en afwisselen met de dumbbells en goed zware ijzers nemen en 200% knalle

Oh en dippen is ook een goeie extra oef om je bankdruk te verbeteren..

Terug
Naar boven