MuscleMeat

Bench sucks (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gillian

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2006
Berichten
5.010
Waardering
1
Al drie maanden (als het niet langer is) gaat m'n bench niet vooruit. Als ik nou al brutal sterk was zou het niet raar zijn, maar m'n 1RM is 65.... Ik heb een tijd 6x2 gedraaid en doe nu Rippetoe, maar het schiet niet echt op. Squat en Dead gaan wel vooruit. Ik vraag niet om een unieke routine waarmee je "50 lbs in 1 month' gaint, maar ik vraag me af waar ik de mist in ga?
 
Probeer eens echt naar het overtrainen te gaan ... bv 3 keer per week, 6 weken, op
je 1RM trainen ... dus singels eruit persen zo vaak je kan eigenlijk.

Dan een weekje deloaden of gewoon je borst laten rusten.
 
Ik zou me er niet zo op focussen. Gaat de rest wel gewoon goed vooruit.
Als dat zo is, dan doe je waarschijnlijk gewoon iets fout.

Geef die triceps eens een draai om de oren voor een paar weken ofzo.
 
Triceps extra aanpakken en met losse dumbbells je borst aanpakken en in elke hoek
.
 
Misschien dat ik aankomende weken dat ik nog Rippetoe doe overstap op triples en singles en daarna losse dumbbells. Thnx All:)
 
Triceps aanpakken, weigthed dippen en close grip benchen en ook je schouders aanpakken!!
En ga dan eens volgens piramide systeem benchen, gegarandeerd dat die omhoog gaat.
 
Triceps pakken heeft niet echt nut als de schouders de zwakste schakel zouden zijn, niet?

Waar zit je vaste punt?
 
Een lotgenoot!!

Over een week of 5 kan ik je vertellen of mijn high frequency aanpak gewerkt heeft. Tot nu toe werkte vrijwel alles voor de squats en pulls, maar de presses...
 
Borst flink aanpakken en je schema 6 weken 2x in de week alleen je borst trainen. Maa-Vrij
vergeet extra triceps en schoudertraining.

dumbbelldr. decl -flat-incline 10-12 reps

Fly's " "

Smalbanken-wijdbanken om en om

Dippen 2 x zvm.

beetje rekken tussendoor en 60-90sec rust. tussen sets. en 3 min. tussen oefening


wel na rustdag rug/ benen. Woe;)
 
Triceps aanpakken, weigthed dippen en close grip benchen en ook je schouders aanpakken!!
En ga dan eens volgens piramide systeem benchen, gegarandeerd dat die omhoog gaat.

Wat bedoel je precies met piramide systeem?

Triceps pakken heeft niet echt nut als de schouders de zwakste schakel zouden zijn, niet?

Waar zit je vaste punt?

Eerste gedeelte. Lockout (laatste 10cm) is m'n PR 130. Klein verschil maar :o

Een lotgenoot!!

Over een week of 5 kan ik je vertellen of mijn high frequency aanpak gewerkt heeft. Tot nu toe werkte vrijwel alles voor de squats en pulls, maar de presses...

Oke ik ben benieuwd:D
 
Weak chest.. DB Pressen of wide grip elbows out benches. Plateaus @ 65kg bestaan niet.
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je precies met piramide systeem?



Eerste gedeelte. Lockout (laatste 10cm) is m'n PR 130. Klein verschil maar :o



Oke ik ben benieuwd:D

In dat geval dus geen triceps doen. 130kg lijkt me wel heel veel? Denk dat ik 3x110 lockouts doe met een bench van 95. Anyway, luister naar jesaja en werk aan schouder en borst.
 
benchte jij niet 100 voor je blessures?
 
Zware weighted chest dips (bijv. 6 x 4) zijn ook een hele goede optie.
Probeer anders eens 'paused' te benchen (wel met een wat lichter gewicht natuurlijk), aannemende dat je onderaan zwak bent.
 
Harder trainen + meer eten... Er bestaat geen plateau @ 65kg bench.
 
Bedankt voor je fantastische hulp Jesaja.

Jonge wat denk je nou.. dat er 1 of ander fantastisch wondermiddel nodig is om je over een 65kg bench te helpen? Als je moeite hebt vanaf je borst moet je zorgen dat je explosiever wordt + een sterkere borst krijgt.. dat explosiever worden doe je dmv je warming up setjes zo snel als je kan te pressen.. en je borst maak je sterker door wide grip benches en/of db presses..

Je kan ook mn turbo booster bench programma krijgen.. met zoveel percentages dat ik er zelf niks meer van snap.. maar het ziet er wel professioneel uit!!!
 
Back
Naar boven