Fitness Seller

bench voor thuis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boubadiop

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jan 2010
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
92kg
Ik was op zoek naar een halterbank voor thuis om te trainen.
Nu zou ik graag jullie mening willen over de banken die ik op t oog heb:
http://www.helisports.nl/benches/PowerMark-430C-Bench.html
http://www.helisports.nl/benches/Kroon-BM-522-Incline-Bench.html#specs
Ik ben 1.94 lang.
Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste ook al ken ik dat merk niet.
Ik had gebeld naar de winkel en de max belasting ervan is 380 kg
Zijn dit goede opties of zouden jullie voor duurdere banken gaan van bekende merken ?
groeten
 
welke oefeningen wil je ermee gaan doen
 
ik heb thuis dumbbells liggen, en aangezien ik niet veel tijd meer heb om naar de sportschool te gaan was ik van plan mijn lichaam thuis bij the houden. Dus in principe alle oefeningen die mogelijk zijn. Maar het gaat voornamelijk om mijn borstspieren, omdat die zonder bankje vrij lastig te trainen zijn
 
Laatst bewerkt:
ok, tot hoe zwaar gaan je dumbbells? En verder moet je er niet te veel bij stil staan, als ik jou was zou ik gewoon 2de hands iets gaan halen, heb je meer waar voor je geld. Heb je bijv een halterbank plus schijven en stang voor die prijs
 
ik heb nu dumbbells van 15 kg p/s maar ik wil daar schijven voor bijkopen als ik een bankje heb gekocht. Ik was al een tijdje op zoek naar een 2ehands bankje maar heb nog niks geschikts gevonden dus vandaar deze vraag. ik denk dat ik voor die eerste ga.
 
Laatst bewerkt:
inmiddels besteld, kan een slotje op.
 
ok, suc6 ermee. Hoop dat je flink wat gewichten koopt want hier kom je niet ver mee. Good luck!!
 
Hoop voor je dat je ook van de februari korting geniet!

In de hele maand februari krijgt u 10% korting (€ 17,50) op de normale verkoopprijs van dit product, u betaalt dan geen
€ 175,00 maar slechts € 157,50
 
Haha, served!
 
Hoop voor je dat je ook van de februari korting geniet!

In de hele maand februari krijgt u 10% korting (€ 17,50) op de normale verkoopprijs van dit product, u betaalt dan geen
€ 175,00 maar slechts € 157,50


En anders zal hij wel erg balen.
Dan zal hij het nog met de oude Januari korting moeten doen van 10% ;)
 
En anders zal hij wel erg balen.
Dan zal hij het nog met de oude Januari korting moeten doen van 10% ;)

Wist niet dat ze altijd aan kortingen deden..
 
Ik ook niet maar ik zag het toevallig vorige week staan van hun speciale januari korting.
Toen stond er dat je enkel in januari 10% korting kreeg :p

Gewoon een lokkertje dus ;)
 
Slim, mensen houden toch van kortingen (ook al zijn het dus geen kortingen:D)
 
Ik heb er nog een van Atlantis staan. dat is A-klasse apparatuur uit Canada (check site), gaat tien levens mee en verkeert in nieuwstaat. Laat even wat weten als je interesse hebt.
 
Back
Naar boven