Fitness Seller

Benchmark!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2004
Berichten
13.691
Waardering
417
Lengte
1m90
Massa
110kg
Op je avatar lijkt brabant net een ongestelde doos, toeval, of over nagedacht? :D
 
Natuurlijk over nagedacht...is een slimme jongen hoor die Benchmark
 
t is BenchMarC

en ja idd, t is zo net een ongesteld landje (vandaar dat er zoveel gezeken wordt in Nederland.... :D)
 
builderB zei:
t is BenchMarC

en ja idd, t is zo net een ongesteld landje (vandaar dat er zoveel gezeken wordt in Nederland.... :D)


benchMarc ;)
 
Brabant is een geile provincie :D
 
Wij lozen het afval wat van boven in nederland naar beneden komt gevallen.
 
niets mis met Limboland:) al die heerlijke Limburgse delicatessen en charmante mooie lieve Limburgse Hertekes:):p
 
RobertHosper zei:
niets mis met Limboland:) al die heerlijke Limburgse delicatessen en charmante mooie lieve Limburgse Hertekes:):p
hahaha, maar wel erg veel breezah slettekes.
 
Centaur zei:
Op je avatar lijkt brabant net een ongestelde doos, toeval, of over nagedacht? :D

Oude opmerking... is al een paar dagen eerder gepost... jammer joh :D
 
DBC01 zei:
Peoples zei:
Oude opmerking... is al een paar dagen eerder gepost... jammer joh :D

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus!!! Ik lees ook niet elke post die hier op het board neergedonderd wordt hoor! :rolleyes:

Opa, je zou je meer zorgen moeten maken om het feit dat we plotseling op de zelfde gedachtenlijn zitten als dat je bang bent dat iemand je grapjes afpakt. ;)
 
Centaur zei:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus!!! Ik lees ook niet elke post die hier op het board neergedonderd wordt hoor! :rolleyes:

Opa, je zou je meer zorgen moeten maken om het feit dat we plotseling op de zelfde gedachtenlijn zitten als dat je bang bent dat iemand je grapjes afpakt. ;)
Euh, ik denk dat JIJ je dan juist zorgen moet maken, als je op de gedachtelijn van opa zit :D
 
Centaur zei:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus!!! Ik lees ook niet elke post die hier op het board neergedonderd wordt hoor! :rolleyes:

Opa, je zou je meer zorgen moeten maken om het feit dat we plotseling op de zelfde gedachtenlijn zitten als dat je bang bent dat iemand je grapjes afpakt. ;)

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :burger:! :D
 
Back
Naar boven