- Waardering
- 5
STUCK.. Ken je dat wel eens? Dat moment waar je volledig blijft hangen bij een bepaald gewicht. Gebeurd dat dan nog eens bij de benchpress, dan ben je helemaal gezien.. Ik weet het.. Misschien ben ik niet genuanceerd bezig. Het is voor elke serieuze BB'er vreselijk om bij eender welke spiergroep te blijven hangen. De vreselijkheidsfactor van achteruitgang en stagnatie bij een welbepaalde spiergroep is dus een persoonlijke relatieve aangelegenheid, maar ja.. We weten allemaal dat het "DE" benchpress is en dat het de meest algemeen verheven oefening is, die er voor bodybuilders maar kan zijn.. Blijf je bij de benchpress hangen, dan is dat meestal een ramp.
Waar wil ik naartoe gaan? Wel, dat komt zodadelijk.. Eigenlijk nu.. Ik ben momenteel zwak bezig met mn benchpress.. Ik sta al een tijdje vast en mn vooruitgang is niet bepaald fantastisch.. De details hou ik natuurlijk voor mezelf.. Ik denk ook dat ik de reden achterhaald heb waarom ik zo blijf hangen. Ik ben namelijk 2 jaar geleden volledig gestopt met rugoefeningen te doen, vooral de lats.. Ik weet het!! vreselijk nietwaar!!?? Welke dingen borrelen er nu momenteel tussen je oren niet allemaal op?? "Hoe dom!!" Daar ben ik sinds kort ook achter gekomen.. Iemand op de sportschool vertelde me nog "Je kan niet bankdrukken zonder sterke lats." Het artikel van Spike heeft dat ook nog eens bevestigd..
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4079
Morgen maandag, begin ik met mn schade-inhaling.. Rows rows en nog es rows..
Wie heeft er nog wel es zo'n cruciale "fout" meegemaakt?
Waar wil ik naartoe gaan? Wel, dat komt zodadelijk.. Eigenlijk nu.. Ik ben momenteel zwak bezig met mn benchpress.. Ik sta al een tijdje vast en mn vooruitgang is niet bepaald fantastisch.. De details hou ik natuurlijk voor mezelf.. Ik denk ook dat ik de reden achterhaald heb waarom ik zo blijf hangen. Ik ben namelijk 2 jaar geleden volledig gestopt met rugoefeningen te doen, vooral de lats.. Ik weet het!! vreselijk nietwaar!!?? Welke dingen borrelen er nu momenteel tussen je oren niet allemaal op?? "Hoe dom!!" Daar ben ik sinds kort ook achter gekomen.. Iemand op de sportschool vertelde me nog "Je kan niet bankdrukken zonder sterke lats." Het artikel van Spike heeft dat ook nog eens bevestigd..
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4079
Morgen maandag, begin ik met mn schade-inhaling.. Rows rows en nog es rows..
Wie heeft er nog wel es zo'n cruciale "fout" meegemaakt?
Laatst bewerkt: