XXL Nutrition

Benchpressing, Whats the use? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja dat is squatten,

 
ja ik eet wel onregelmatig..
een kennis van mij zei dat ik er super lang over zal doen om mass te krijgen ivm mijn gewicht. maar ik wil het gewoon echt dus het gaat wel lukken, deadliften heb ik al gedaan met 20/30 kilo, ik leg de halterstang ook vaak in mn nek en dan buig ik door mn benen, weet niet of dat squatten is? "haha" :)

goede ratio, 70 kg bp, 20 kg deadlift.

lees je wat in op het forum hier ;) als je meteen goed begint ben je in no time een beest[je]
 
op de drukbank druk ik nu 1 keer 70 kilo hehe maar ben wat dat betreft ook een beginnent fitnesser he

Thnx!

Valt toch wel mee? ik ken mensen die minder doen...
 
denk dat ik maar begin met elke dag een pak volle melk naar binnen te werken, zitten ook wel aardig wat vetten in :) en bovendien calcium misschien groei ik dan ook nog een klein beetje in de lengte wuhaha. en wat eieren en voor de rest pakken wat ik pakken kan hahaha, wil aan het eind van het jaar sowieso op 70kg zitten... maar wat ik ook doe ik blijf steken rond de 62kg. vooral veel koolhydraten en eiwitten nemen toch? dat squatten dat was eigenlijk 40kg in totaal, 2x20 en dat doe ik ongeveer 15/20x daarna ben ik helemaal verzuurt.

ohja en wat voor een drinken kun je het beste combineren ik heb niet het geld om allemaal dure sapjes te kopen enzo, kun je bijvoorbeeld cola (veel suikers/cafeine) combineren, en worden daardoor de prestaties niet verminderd, om nou de hele dagen door melk te drinken wordt ook zo saai :P

greetz
 
Laatst bewerkt:
denk dat ik maar begin met elke dag een pak volle melk naar binnen te werken, zitten ook wel aardig wat vetten in :) en bovendien calcium misschien groei ik dan ook nog een klein beetje in de lengte wuhaha. en wat eieren en voor de rest pakken wat ik pakken kan hahaha, wil aan het eind van het jaar sowieso op 70kg zitten... maar wat ik ook doe ik blijf steken rond de 62kg. vooral veel koolhydraten en eiwitten nemen toch? dat squatten dat was eigenlijk 40kg in totaal, 2x20 en dat doe ik ongeveer 15/20x daarna ben ik helemaal verzuurt

Je staat op . Je neemt je shake met whey en volle melk . Je gaat je wassen . Beetje erna pak je een groot diep bord en je vult dat met havermout en melk . Even in de microwave . Ping ! Opeten die handel . Sinaasappelsapje erbij en als dessertje 250g kwark .
Het is drie uur later , je kijkt in je koelkast of er nopg restjes liggen van het avondeten van gisteren . Zo ja , eet op die handel . Niet ? Dan bak je 4 eitjes en je eet er een snee of 4 bruin brood bij .
Als alles goed zit , heb je ondertussen al 1 keer moeten schijten en is het tijd dat je nog es wat eet . Pasta / rijst / andere tarweproducten met wat vlees en/of vis is perfect nu . Als toetje eet je een appel en zuip je een liter melk weg.
Je gaat bijna trainen nu . Verwen jezelf nog eens lekker hard want je gaat gaan zweten . Maak een grote shake met whey , banaan , kwark en brinta/een soort meel oid .
Knallen .
Je kruipt naar huis want je hebt net 10 setjes gesquat . Het is avond en je hebt honger als een beer die net uit zijn winterslaap is ontwaakt . Je steekt je echt gewoon barstensvol nu . Eten als een paard ! Een hoop aardappels , grooene groentjes en een dikke lap vlees of vis .
Een halfuurtje daarachter eet je een grote frisko .
Het is avond , je zit voor je pc , je hebt net gerukt , je bent voldaan lijkt het , maar er is toch net iets dat ontbreekt ... Honger ! Eet wat je vindt . Noten , kaas , salami , gerookte vis , vlees , ... Hierna ga je weer schijten .
Als je bijna gaat slapen wil je je maag nog eens laten werken en vul je die voor een laatste keer met lekkere kwark ! Jah ! Zuip ook nog een litertje melk weg .

Zo , hou dit even aan en je zal bijkomen .
 
Je staat op . Je neemt je shake met whey en volle melk . Je gaat je wassen . Beetje erna pak je een groot diep bord en je vult dat met havermout en melk . Even in de microwave . Ping ! Opeten die handel . Sinaasappelsapje erbij en als dessertje 250g kwark .
Het is drie uur later , je kijkt in je koelkast of er nopg restjes liggen van het avondeten van gisteren . Zo ja , eet op die handel . Niet ? Dan bak je 4 eitjes en je eet er een snee of 4 bruin brood bij .
Als alles goed zit , heb je ondertussen al 1 keer moeten schijten en is het tijd dat je nog es wat eet . Pasta / rijst / andere tarweproducten met wat vlees en/of vis is perfect nu . Als toetje eet je een appel en zuip je een liter melk weg.
Je gaat bijna trainen nu . Verwen jezelf nog eens lekker hard want je gaat gaan zweten . Maak een grote shake met whey , banaan , kwark en brinta/een soort meel oid .
Knallen .
Je kruipt naar huis want je hebt net 10 setjes gesquat . Het is avond en je hebt honger als een beer die net uit zijn winterslaap is ontwaakt . Je steekt je echt gewoon barstensvol nu . Eten als een paard ! Een hoop aardappels , grooene groentjes en een dikke lap vlees of vis .
Een halfuurtje daarachter eet je een grote frisko .
Het is avond , je zit voor je pc , je hebt net gerukt , je bent voldaan lijkt het , maar er is toch net iets dat ontbreekt ... Honger ! Eet wat je vindt . Noten , kaas , salami , gerookte vis , vlees , ... Hierna ga je weer schijten .
Als je bijna gaat slapen wil je je maag nog eens laten werken en vul je die voor een laatste keer met lekkere kwark ! Jah ! Zuip ook nog een litertje melk weg .

Zo , hou dit even aan en je zal bijkomen .

:D Sticky!!!
 
@Phenochef: WhoeHahahaha wat lachen, jammer dat ik je geen karma kan geven....
 
Je staat op . Je neemt je shake met whey en volle melk . Je gaat je wassen . Beetje erna pak je een groot diep bord en je vult dat met havermout en melk . Even in de microwave . Ping ! Opeten die handel . Sinaasappelsapje erbij en als dessertje 250g kwark .
Het is drie uur later , je kijkt in je koelkast of er nopg restjes liggen van het avondeten van gisteren . Zo ja , eet op die handel . Niet ? Dan bak je 4 eitjes en je eet er een snee of 4 bruin brood bij .
Als alles goed zit , heb je ondertussen al 1 keer moeten schijten en is het tijd dat je nog es wat eet . Pasta / rijst / andere tarweproducten met wat vlees en/of vis is perfect nu . Als toetje eet je een appel en zuip je een liter melk weg.
Je gaat bijna trainen nu . Verwen jezelf nog eens lekker hard want je gaat gaan zweten . Maak een grote shake met whey , banaan , kwark en brinta/een soort meel oid .
Knallen .
Je kruipt naar huis want je hebt net 10 setjes gesquat . Het is avond en je hebt honger als een beer die net uit zijn winterslaap is ontwaakt . Je steekt je echt gewoon barstensvol nu . Eten als een paard ! Een hoop aardappels , grooene groentjes en een dikke lap vlees of vis .
Een halfuurtje daarachter eet je een grote frisko .
Het is avond , je zit voor je pc , je hebt net gerukt , je bent voldaan lijkt het , maar er is toch net iets dat ontbreekt ... Honger ! Eet wat je vindt . Noten , kaas , salami , gerookte vis , vlees , ... Hierna ga je weer schijten .
Als je bijna gaat slapen wil je je maag nog eens laten werken en vul je die voor een laatste keer met lekkere kwark ! Jah ! Zuip ook nog een litertje melk weg .

Zo , hou dit even aan en je zal bijkomen .

Is leuk voor hardgainers. Als ik dit doe, ben ik binnen 3 maanden Roxxe.:p
 
Ok thanks voor de info Phenochef, ik ga zoveel mogelijk proberen te doen :cool: ik ga waarschijnlijk beginnen met:

sowieso 1 pak volle melk per dag (ga ik later verhogen)
'sochtends 3/4 eieren + brinta? (en nog wat eieren over de dag)
wat noodles/bamisoep voor koolhydraten
en meerdere warme maaltijden per dag
veel kwark en volkoren brood
mammoth shake met 50g eiwitten per shake :D x3 ove rde dag verdelen.
 
ok bedankt...

dat is allemaal optionele info waar ik eigenlijk helemaal niet om heb gevraagt en nee ik probeer niet duidelijk te maken dat de oefening nergens voor dient, ik wou alleen weten of je er ook bijv. harder van gaat slaan of wat dan ook...

Wil je nu weten wat je nu hebt aan ontwikkelde borstspieren wat je daar in het dagelijkse leven aan hebt en of je er harder van kan slaan? JA :) aanvulling: en of het nog effect heeft op je overal power of zoiets..

Hahaha, jij gamed veel ofniet? Damn je moet van WoW afblijven...
 
hehe nee gamen daar doe ik niet echt aan
 
Niet echt, ook niet stiekem een beetje?:D
 
Is dit mogelijk ???

makkelijk, onder de 18 jaar zijn er zelfs jongens van 1,90 met dit gewicht. ik was op m'n 16e al volgroeid en net zo lang, woog toen 55 kg ofzoiets. weeg nu 70. alleen die laatste 5 kg heb ik erbij gekregen door krachtraining. ben net 4 maanden bezig.
 
Je krijgt een sterk lichaam door op je funderingen verder te gaan bouwen, maar eerst moet die fundering er komen door deadlift en squat
 
ah ok dus dat zijn de basisoefeningen om je klaar te stomen
 
Elk beest squat en deadlift .
 
Back
Naar boven