MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Goede tip René dank je!!! die heb ik ook nodig haha
     
    heb jij er baat bij? mn rug en schouder kunnen wel wat warmte gebruiken..
    Ik vind van wel...en met mijn omvang ben ik een echte grootverbruiker 🤭...koop meestal meteen de hele voorraad wat ze daar hebben staan...kijken ze altijd raar op als ik bij de kassa kom met 20 tubes gel 🤣
     
    Ik vind van wel...en met mijn omvang ben ik een echte grootverbruiker 🤭...koop meestal meteen de hele voorraad wat ze daar hebben staan...kijken ze altijd raar op als ik bij de kassa kom met 20 tubes gel 🤣
    ik kan me wel voorstellen dat je wel indruk maakt René haha
     
    Welke maat slingshot zou ik moeten hebben? 110-115 kg bij 1.80 met tussen de 12-14% vet.
     
    1669970303047.png
     
    2xl dus.

    Waar kan ik een goede bestellen
     
    2xl dus.

    Waar kan ik een goede bestellen

    Bij de originele leverancier voor Europa in Engeland: https://markbellslingshot.uk/collections/sling-shot/products/original-sling-shot
    Echter kun je te maken krijgen met btw tarieven van 21% en inklaringskosten, dat zou ik dus wel even uitzoeken voordat je een bestelling plaatst!

    Dan bij roque fitness en ook via ebay of amazone. Ik weet niet of je een P-pay account hebt, maar dat werkt optimaal bij bestellingen waardoor je beschermt bent als het bestelde en betaalde product niet geleverd wordt 😊
     
    Welke heb je zelf allemaal ? Ik moet 2xl hebben zo te zien jij hebt zeker 3xl met die imposante fysiek van je.

    Jammer ken je niemand die ze van 2xl wil verkopen?
     
    Welke heb je zelf allemaal ? Ik moet 2xl hebben zo te zien jij hebt zeker 3xl met die imposante fysiek van je.

    Jammer ken je niemand die ze van 2xl wil verkopen?
    Ik op de reactive na alle varianten...en idd heb ik 3XL. Ik ken verder niemand die een slingshot te koop heeft, daarnaast zou ik een slingshot niet gebruikt willen kopen (of het zou in nieuwstaat moeten zijn). Het is rekbaar materiaal en na verloop van tijd (afhankelijk van hoe intensief iemand deze gebruikt is de rek er ver uit en laat de werking sterk na). Je kunt ook een B merk kiezen die zijn beduidend goedkoper, over de kwaliteit daarvan kan ik helaas niets zeggen (revieuws lezen).
     

    Heb ik zelf ooit op het forum hier geplaatst 😊
     

    Slinghot voor 40 euro...over de kwaliteit van de vaak naamloze B-merken kan ik helaas niets zeggen.
     


    Hier zelfs een voor 25 euro..en het origineel voor 100 euro (inclusief verzendkosten) dus it's up to you ome Henk wat je er zelf voor wil uitgeven, wat het je waard is. In elk geval keus zat in een marge tussen 25 en 100 euro.
     
    Ik zou op eBay of Amazon kijken voor de originele van Mark Bell.
    De Rode is de original geloof ik en de blauwe reactive
     
    Back
    Naar boven