MuscleMeat

Benchpresslog from lazy huggybear (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Voor de 3e keer wereldkampioen geworden in mijn gewichts/leeftijdsklasse 😊

    170kg 1e beurt, good lift
    180kg 2e beurt, good lift
    187,5kg 3e beurt no lift.

    Ik had niets te verliezen en derhalve ging ik in de 3e beurt voor 187,5 waarmee ik mijn eigen NL record van 185kg in de master 3 klasse (50 tot 55 jaar) wilde verbeteren, maar dat bleek te veel van het goede.
    Zeer tevreden met dit resultaat, 2 jaar terug bleek 180kg in Sardinië te zwaar, de warme temperaturen zijn voor mij niet optimaal om maximaal te presteren 😊

    P.S...aansluitend ook een dopingcontrole gehad. Inmiddels mijn 3e sinds ik voorzitter van de Drug-Free Powerlifting Federation Netherlands ben, ik word niet "verschoond" en dat is prima zo, ik beschouw het als eer als ik voor een controle geselecteerd word!

    Filmpje met een overtuigende 180kg 💪

     
    Laatst bewerkt:
    Gefeliciteerd goed hoor !!!!

    Heb je je nooit afgevraagd hoever je zou zijn gekomen met doping?
     
    Gefeliciteerd goed hoor !!!!

    Heb je je nooit afgevraagd hoever je zou zijn gekomen met doping?
    Thx 😊 dat zullen we nooit weten, denk dat ik dan de gewichten wat ik equipped gedrukt heb (250kg) ook wel ongeveer raw had aangekund in mijn topjaren. Maar de vraag "wat als" heeft me nooit geïnteresseerd, daar ik het nooit in overweging heb genomen!
     
    Iedereen bedankt voor de felicitaties en likes 😊👍
     

    Single Lift
    De Drug-Free Powerlifting Federation Netherlands (DFPFNL) zal onder auspiciën van de World Drug-Free Powerlifting Federation (WDFPF) in 2024 in Nederland het Worldchampionship Single Lift organiseren! :)
    Single Lift wil zeggen dat jezelf kunt kiezen aan welk onderdeel je meedoet.
    Je mag uiteraard aan alle drie de onderdelen meedoen, maar je mag ook aan slechts één onderdeel meedoen of aan twee.
    Zelf doe ik bijvoorbeeld mee bij het onderdeel bankdrukken, anderen doen mee bij zowel het bankdrukken en het deadliften en weer een ander doet liever kniebuigen.

    Unequipped & Equipped
    Men kan zowel UNequipped (RAW) als equipped meedoen.
    De Unequipped devision start altijd eerst, en vervolgens komt de equipped devision.
    We starten altijd met de dames, vervolgens zijn de heren aan de beurt.
    We hebben uiteraard diverse gewichts- en leeftijdsklassen:

    Gewichtklassen: Bij de gewichtsklassen wordt er verschil gemaakt tussen dames en heren.
    Heren (12 gewichtsklassen): 52, 56, 60, 67.5, 75, 82.5, 90, 100, 110, 125, 145, 145+
    Dames (11 gewichtsklassen):44, 47.5, 50.5, 53, 55.5, 58.5, 63, 70, 80, 90, 90+

    Leeftijdsklassen: Vanaf je 14e levensjaar mag je meedoen aan wedstrijden!
    Met 14-15 ben je T1, 16-17 is T2 en 18-19 is T3.
    Van 20 - 23 ben je JR (Junior).
    Tussen 24-39 ben je SR (Senior) ookwel Open Klasse genoemd.
    Vanaf je 40e verjaardag hoor je bij de Masters (M).
    M1 (40-44), M2 (45-49), M3 (50-54), M4 (55-59), M5 (60-64), M6 (65-69), M7 (70-74) M8 (75-79), M9 (80-84) en M10 (85-90).

    Waar:
    Aalsmeer, Sporthal de Bloemhof.
    https://sportinaalsmeer.nl/accommodatie/sporthal-de-bloemhof

    Datum:
    Vrijdag 31 mei (Squat)
    Zaterdag 1 juni (Bench Press)
    Zondag 2 juni (Deadlift)

    Wie kan er meedoen?
    - iedereen die minimaal 3 maanden lid is van onze federatie en onze visie over dopingvrije krachtsport deelt;
    - Iedereen die minimaal aan één recente nationale wedstrijd heeft meegedaan;
    - Iedereen die voldoet aan de minima (dit zijn de gewichten waarmee je minimaal in een bepaald onderdeel moet kunnen openen in je 1e beurt, dit verschilt uiteraard per gewichts- en leeftijdsklasse en geslacht). Nieuwsgierig naar wat de minima in jouw gewichts/leeftijdsklasse zijn? Klik dan op onderstaande link.
    https://wdfpf.co.uk/RuleBook/WDFPF World New Single & Power UN19xls.xlsx.pdf

    P.S. we hebben Drug-Free in onze naam staan en het moge duidelijk zijn dat onze wedstrijden dan ook enkel bedoelt zijn voor dopingvrije krachtsporters.
    We hanteren een nul-tolerantie beleid bij geconstateerde dopingpraktijken, er volgt dan niet alleen een levenslange schorsing, maar je raakt ook al je eventuele titels en records kwijt.
    Uiteraard vinden er op het WK dopingcontroles plaats!

    Vragen? Vragen!

    Laten we het a.u.b. wel serieus houden, dit topic is niet bedoelt om een discussie over doping in de krachtsport te starten.
    Die vinden alreeds vaak genoeg plaats in mijn log ;)
    Ik heb persoonlijk niets tegen gebruikers. Als je wilt gebruiken doe het dan niet bij ons, er is immers genoeg keus in de powerliftingwereld, toch?

    Het topic is ook niet bedoelt om een discussie te starten over welke powerliftingfederatie "de beste is"...de beste powerliftingfederatie voor jou is immers de federatie die bij jouw visie van krachtsport past!

    Vragen in de trend van "mag ik ook in mijn blootje meedoen" en "teld het ook als ik een youtube filmpje van mijn squat, bench of deadliftbeurt doorstuur" (heb ik alreeds gekregen dit soort vragen) zal ik niet op ingaan :nope:

    Sportieve groet :wave:

    René Hamers, alias huggybear1968, voorzitter DFPFNL.
     

    Single Lift
    De Drug-Free Powerlifting Federation Netherlands (DFPFNL) zal onder auspiciën van de World Drug-Free Powerlifting Federation (WDFPF) in 2024 in Nederland het Worldchampionship Single Lift organiseren! :)
    Single Lift wil zeggen dat jezelf kunt kiezen aan welk onderdeel je meedoet.
    Je mag uiteraard aan alle drie de onderdelen meedoen, maar je mag ook aan slechts één onderdeel meedoen of aan twee.
    Zelf doe ik bijvoorbeeld mee bij het onderdeel bankdrukken, anderen doen mee bij zowel het bankdrukken en het deadliften en weer een ander doet liever kniebuigen.

    Unequipped & Equipped
    Men kan zowel UNequipped (RAW) als equipped meedoen.
    De Unequipped devision start altijd eerst, en vervolgens komt de equipped devision.
    We starten altijd met de dames, vervolgens zijn de heren aan de beurt.
    We hebben uiteraard diverse gewichts- en leeftijdsklassen:

    Gewichtklassen: Bij de gewichtsklassen wordt er verschil gemaakt tussen dames en heren.
    Heren (12 gewichtsklassen): 52, 56, 60, 67.5, 75, 82.5, 90, 100, 110, 125, 145, 145+
    Dames (11 gewichtsklassen):44, 47.5, 50.5, 53, 55.5, 58.5, 63, 70, 80, 90, 90+

    Leeftijdsklassen: Vanaf je 14e levensjaar mag je meedoen aan wedstrijden!
    Met 14-15 ben je T1, 16-17 is T2 en 18-19 is T3.
    Van 20 - 23 ben je JR (Junior).
    Tussen 24-39 ben je SR (Senior) ookwel Open Klasse genoemd.
    Vanaf je 40e verjaardag hoor je bij de Masters (M).
    M1 (40-44), M2 (45-49), M3 (50-54), M4 (55-59), M5 (60-64), M6 (65-69), M7 (70-74) M8 (75-79), M9 (80-84) en M10 (85-90).

    Waar:
    Aalsmeer, Sporthal de Bloemhof.
    https://sportinaalsmeer.nl/accommodatie/sporthal-de-bloemhof

    Datum:
    Vrijdag 31 mei (Squat)
    Zaterdag 1 juni (Bench Press)
    Zondag 2 juni (Deadlift)

    Wie kan er meedoen?
    - iedereen die minimaal 3 maanden lid is van onze federatie en onze visie over dopingvrije krachtsport deelt;
    - Iedereen die minimaal aan één recente nationale wedstrijd heeft meegedaan;
    - Iedereen die voldoet aan de minima (dit zijn de gewichten waarmee je minimaal in een bepaald onderdeel moet kunnen openen in je 1e beurt, dit verschilt uiteraard per gewichts- en leeftijdsklasse en geslacht). Nieuwsgierig naar wat de minima in jouw gewichts/leeftijdsklasse zijn? Klik dan op onderstaande link.
    https://wdfpf.co.uk/RuleBook/WDFPF World New Single & Power UN19xls.xlsx.pdf

    P.S. we hebben Drug-Free in onze naam staan en het moge duidelijk zijn dat onze wedstrijden dan ook enkel bedoelt zijn voor dopingvrije krachtsporters.
    We hanteren een nul-tolerantie beleid bij geconstateerde dopingpraktijken, er volgt dan niet alleen een levenslange schorsing, maar je raakt ook al je eventuele titels en records kwijt.
    Uiteraard vinden er op het WK dopingcontroles plaats!

    Vragen? Vragen!

    Laten we het a.u.b. wel serieus houden, dit topic is niet bedoelt om een discussie over doping in de krachtsport te starten.
    Die vinden alreeds vaak genoeg plaats in mijn log ;)
    Ik heb persoonlijk niets tegen gebruikers. Als je wilt gebruiken doe het dan niet bij ons, er is immers genoeg keus in de powerliftingwereld, toch?

    Het topic is ook niet bedoelt om een discussie te starten over welke powerliftingfederatie "de beste is"...de beste powerliftingfederatie voor jou is immers de federatie die bij jouw visie van krachtsport past!

    Vragen in de trend van "mag ik ook in mijn blootje meedoen" en "teld het ook als ik een youtube filmpje van mijn squat, bench of deadliftbeurt doorstuur" (heb ik alreeds gekregen dit soort vragen) zal ik niet op ingaan :nope:

    Sportieve groet :wave:

    René Hamers, alias huggybear1968, voorzitter DFPFNL.
    Als ik in het verleden gekuurd heb maar nu clean ben mag ik dus wel meedoen?
     
    Als ik in het verleden gekuurd heb maar nu clean ben mag ik dus wel meedoen?
    Ons reglement is daarin heel duidelijk: onze wedstrijden zijn enkel bedoelt voor life-time drugfree atleten 😊
     
    Laatst bewerkt:
    Ja maar dat kan je toch niet testen.
     
    Ja maar dat kan je toch niet testen.
    Klopt, maar waarom zou je als (voormalig) gebruiker bij ons willen meedoen?
    Dat kan toch geen voldoening geven als je wint omdat je doet valsspelen?
    Er is zoveel keuze in de powerlifting wereld, zoveel verschillende federaties waarvan velen zonder dopingbeleid.
    Wees eerlijk jegens anderen, maar vooral ook jegens jezelf!
     
    Heb je gister Eurosport gekeken ?
    Sascha Stendebach owned echt de Deadlift in -93kg. veel anderen deden ook nog Sumo.
     
    Klopt, maar waarom zou je als (voormalig) gebruiker bij ons willen meedoen?
    Dat kan toch geen voldoening geven als je wint omdat je doet valsspelen?
    Er is zoveel keuze in de powerlifting wereld, zoveel verschillende federaties waarvan velen zonder dopingbeleid.
    Wees eerlijk jegens anderen, maar vooral ook jegens jezelf!
    Maakt me echt helemaal niks uit. Dus wanneer kan ik mee doen ? Elke test doorsta ik nu
     
    Maakt me echt helemaal niks uit. Dus wanneer kan ik mee doen ? Elke test doorsta ik nu
    Als je life-time drug- free bent hebben we je heel graag in onze gelederen. Zoniet dan zou ik willen zeggen probeer je geluk bij een andere federatie 😊
     
    Puur uit interesse en geen idee of dit het juiste topic ervoor is. Anders excuses! Hoe zit het met mensen die op doktersvoorschrift trt voorgeschreven krijgen?
     
    Back
    Naar boven