AndroidHealthClinic

Benen anders aanpakken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik post mijn bambi benen niet
 
Duidelijk geen hardlopers in dit topic.
 
Wordt ik moe van
Ik heb slechts 5 kilo geleden veel last gehad van schuren en schaven bij het hardlopen.

Niet dat ik enorme benen had, al kon ik amper een broek in mijn maat kopen, gaat nu iets minder slecht.

Ik heb geen idee hoe dit bij bb'ers en pl'ers werkt, waar het dan gaat zitten. Was bij mij wel vooral vet en/of vocht.
 
Snelle eerlijke foto in de avond, met wintervacht
IMG_20191219_212408279.jpg
 
Duidelijk geen hardlopers in dit topic.
Goeie boxers en sportbroekjes (running tight). Tegen zweten kan mentolpoeder (of talkpoeder) wel helpen. Vaseline zou ik afraden.
Misschien is het minder als je je benen scheert? Wilde gok.
 
Ga maar wandelen na het werk in het donker in een wijde joggingbroek. Er kan nog heel wat vanaf zonder spiermassa in te leveren.
 
Misschien toch maar terug naar de 10% VP gaan dan:rolleyes:
 
Ik wil foto’s zien...

Ik lach me altijd kapot om van die gastjes in de gym die zeggen dat ze hun benen niet trainen omdat ze zo fenomenaal hard groeien en anders te groot worden om nog normaal te kunnen functioneren in dit leven.

Fuck you

Ik train bijna nooit benen. Als ik mijn benen hard train zit ik zo in een spijkerbroek maar 38 terwijl de taille ongeveer 34 is.
Tijdje van die baggy broeken gekocht en dat was helemaal ruk.
Mijn benen groeien gewoon harder dan de rest van mijn lichaam.
Heb ook flinke kuiten terwijl ik die ook al jaren niet train.
Als ik benen train is het voornamelijk met wielrennen.

Laatst moest ik ook een nieuwe spijkerbroek en die gozer in de winkel verbaasde zich over de kuiten. Die zie je echt door de broek heen dus topicstarter kan gewoon gelijk hebben.
 
Ik train bijna nooit benen. Als ik mijn benen hard train zit ik zo in een spijkerbroek maar 38 terwijl de taille ongeveer 34 is.
Tijdje van die baggy broeken gekocht en dat was helemaal ruk.
Mijn benen groeien gewoon harder dan de rest van mijn lichaam.
Heb ook flinke kuiten terwijl ik die ook al jaren niet train.
Als ik benen train is het voornamelijk met wielrennen.

Laatst moest ik ook een nieuwe spijkerbroek en die gozer in de winkel verbaasde zich over de kuiten. Die zie je echt door de broek heen dus topicstarter kan gewoon gelijk hebben.
Ja, irritant he?
tumblr_p1s1ay90JT1uguv5ro1_1280.jpg
 
Ik heb slechts 5 kilo geleden veel last gehad van schuren en schaven bij het hardlopen.

Niet dat ik enorme benen had, al kon ik amper een broek in mijn maat kopen, gaat nu iets minder slecht.

Ik heb geen idee hoe dit bij bb'ers en pl'ers werkt, waar het dan gaat zitten. Was bij mij wel vooral vet en/of vocht.
Daarom heb ik van die gladde tights aan tijdens het lopen.
 
Running tights dragen, zoals ThaWasteland aanraadde, is gewoon de beste tip tegen het schuren.

Ik ken ook mensen die bijv. hun tepels afplakken, met name bij warm weer en langere afstanden (halve/hele marathon).
 
Running tights dragen, zoals ThaWasteland aanraadde, is gewoon de beste tip tegen het schuren.

Ik ken ook mensen die bijv. hun tepels afplakken, met name bij warm weer en langere afstanden (halve/hele marathon).

Schrale tepels crew checking in lol dat doet zeer. Ohh wat een ellende is dat
 
Back
Naar boven