AndroidHealthClinic

benen apart trainen of samen met ander spier groep

Bezoekers in dit topic

calibre zei:
Ongelofelijk hé, iemand die 2 uur kan trainen? En ja ik heb vaak spierpijn in mijn benen, en ja als ik FB doe en 48 uur erna nog spierpijn heb dan train ik daar gewoon door.

unbelieveble:eek:
 
ik train men benen altijd op een aparte dag
anders voel ik de dag erna niets, niet in men bene, en niet in de andere spiergroep

ze zeiden zelfs bij mij in de fitness, dat je bene alleen moet traine, kwestie van de bloedcirculatie
 
Blijkbaar hé als ik jullie lees
 
Het gare hanenhok is beneden hoor ;)
 
Hahaha neg karma van "Prophet-", ga zo door jongen! :p
 
Neg karma is overrated, ben je het niet eens met iemand dan moet je die gewoon geven. Gebitch er rond ook.
 
calibre zei:
Neg karma is overrated, ben je het niet eens met iemand dan moet je die gewoon geven. Gebitch er rond ook.

Ok, jullie hebben nog wat tegoed dan. :p
 
Mugje zei:
mag ik meedoen:D

Be my guest, Prophet en calibra hebben nog neg karma tegoed, maar ik heb teveel gedoneerd de afgelopen 24 uur... :(
 
Ik gaf negatieve karma omdat ik het liever zo doe dan via gare hanenhok opmerkingen in iemand anders zijn topic. Maar als jij het zo wil doen, moet je dat vooral doen. Discussie is toch al over en het is wel duidelijk wie er gelijk hebben. Dat mensen als jij een dikke karma-balk hebben, zegt al genoeg over het karma-systeem. Negatieve karma kan me ook niet zoveel schelen tbh, zeker niet van jou :)
 
Back
Naar boven