XXL Nutrition

benen en billen niet trainen

Bezoekers in dit topic

Het is hetzelfde als wanneer ik zou zeggen:ik hoef geen buik te trainen,want die is al groot genoeg:)
 
Miss Deadlift zei:
Het is hetzelfde als wanneer ik zou zeggen:ik hoef geen buik te trainen,want die is al groot genoeg:)

:roflol: powerlifter!
 
Ik ga helemaal niet meer trainen want ik ben in verhouding overal even gespierd. :rolleyes:
 
BoTo zei:
awel, je doet zo'n veiligheidsmantel aan die je veel te lang is (ipv medium te kopen ipv large, domme fransen ook ???). Je stelt je met uje mixer van 1meter (cool ze :D) voor je pot met uw vloerbeton (dunno hoe dat nu weer noemde) en dan zorgt je ervoor dat een beetje wind die "veiligheidsmantel" in je mixer draait en vervolgens je broek meeheeft waardoor dat ding al draaiend het vlees van je been draait :rolleyes: .
Op dat moment kon ik hem uitzetten (ding wou eerst niet uit :eek: ).
M'n broek helemaal kwijt, stond ik daar met een halve boxershort in m'n veiligheidsmantel en m'n veiligheidsschoenen :D .

Dan denk je toch ff dat je je beentje gaat kwijtzijn :rolleyes: Kreeg ik daarna een weekje betaald verlof ;) .

bro, mijn god, typ normaal nederlands:D
 
Ronnie8mac zei:
hallo
zoals julie weten ben ik 15

en ik vraag me af hoe kan ik nou al groeistriemen hebben??????
kijk ik ben niet dik ik doe tijdje aan sport maar ik heb al de groeistriemen
voordat ik aan sport begon??? ik heb hele dikke benen vooral spieren denk
ik ik kan geen 1 laagje vet ontdekken hoe kan dat nou als je niet sport?
ik heb groeistriemen op me billen benen en kuiten ....
ik vind dit dus echt niet fijn :mad:
dus ik ga me benen neit trainen om nog ergere groeistriemen te voorkomen
weet iemand trouwens een middeltje ofso waarvan groeistriemen weg gaan
of blijft het voor altijd goed zichtbaar?
want als dat zo is :(

je bent 15, je zou niet eens moeten trainen
 
leeftijdsgrenzen stellen aan trainen is zooooooo wrong, sommige kerels zullen nooit verstandig met barbells om kunnen gaan, anderen zijn op hun 15e al beter dan menig 20+er. Kijk naar die kerel hier op het forum. massbuilder heet hij geloof ik. Die knaap heeft armen waar ik en 95% van de anderen hier alleen maar jaloers op kunnen zijn.
 
Tja als je groeistriemen hebt zal je wel gesnoept hebben ?
Anders krijg je die nooit !
gr
johncs
 
builderB zei:
idd wat een hoop onzin in dit topic.. groei striemen heb ik ook op me benen(binenkant) alleen gelukkig zie je ze niet goed door het haar:p
 
johncs zei:
Tja als je groeistriemen hebt zal je wel gesnoept hebben ?
Anders krijg je die nooit !
gr
johncs
Bs alarm! Mijn dochter is 13 en heeft ze ook...
 
Conclusie: Dani’s dochter zit aan de tren. test. en halo. :thumb:

@ topicstarter (ben je naam kwijt en heb geen zin om terug te bladeren): ga squaten en deadliften. Waarschijnlijk zijn het gewoon groeistriemen. squat en deadlift bouwt de meeste spiermassa in verhouding. the most bang for your buck zeg maar.
 
Dani zei:
Bs alarm! Mijn dochter is 13 en heeft ze ook...

Je kids hormonen toendienen is zo "not done".
 
Idd, tegenwoordig heb je gendoping. Je kind aan de anadrol is zo 2004. :rolleyes:
 
:roflol:
Ik ben zooow busted... ;)
 
Een broek die op het punt staat van barsten vind ik minder erg dan een broek die slobberig om dunne benen zit om ze te verbergen...
 
Back
Naar boven