Fitness Seller

Benen en billen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

troublesome

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 mei 2006
Berichten
1
Waardering
0
Hey hallo,

Ik ben nu een jaar bezig met het intensief trainen van mijn lichaam. Helaas was ik iemand die het vooral belangrijk vond dat zijn schouders, borst en armen goed uitzagen met als resultaat dat ik nu in vergelijking met de rest van mijn lichaam dunne beentjes heb. Ziet er niet uit natuurlijk.
Kan iemand me vertellen hoe ik een mooi stel gespierde benen en een bolle kont kan kweken? 2x in de week mijn beentjes trainen? 3 x ?

Tnx iedereen
 
troublesome zei:
Hey hallo,

Ik ben nu een jaar bezig met het intensief trainen van mijn lichaam. Helaas was ik iemand die het vooral belangrijk vond dat zijn schouders, borst en armen goed uitzagen met als resultaat dat ik nu in vergelijking met de rest van mijn lichaam dunne beentjes heb. Ziet er niet uit natuurlijk.
Kan iemand me vertellen hoe ik een mooi stel gespierde benen en een bolle kont kan kweken? 2x in de week mijn beentjes trainen? 3 x ?

Tnx iedereen

Zo twee keer per week je benen trainen, maar zeker niet tot failure gaan.
 
Hoe ziet de rest van je schema eruit? Dus post even je trainingschema qua indeling, oef. , sets/reps.
Ook je status van nu is van belang om een goed schema samen te stellen.
Dus zoveel info als mogelijk.


Zo twee keer per week je benen trainen, maar zeker niet tot failure gaan.

Bij een splitschema van 1x inde week is dat een goede optie:cool:
 
REMKO zei:
Bij een splitschema van 1x inde week is dat een goede optie:cool:

Idd, hoe noemt die huge mofo nu weer op je avatar was het niet bob ofzoiets? Die kickbokser waar niemand ooit tegen wilt vechten.
 
Idd, hoe noemt die huge mofo nu weer op je avatar was het niet bob ofzoiets? Die kickbokser waar niemand ooit tegen wilt vechten.

Bob Sapp!
Die vent is idd groot, maar heeft heel weinig conditie (na 1 ronde loopt hij al te hijgen als een paard) om maar te zwijgen van zijn techniek. Het is meer rammen in het wilde weg en maar hopen dat hij wat raakt.
Indrukwekkende reus.
 
Junipero zei:
Idd, hoe noemt die huge mofo nu weer op je avatar was het niet bob ofzoiets? Die kickbokser waar niemand ooit tegen wilt vechten.

ik pak hem 't is de mijnen!
 
1 maal per week je benen op een aparte dag aan pakken.
voorbeeltje: squat: 14.12.10.8
legpress: 12 10 8
legextention: 12 10 8 15 (dropsetje).
stiflegged deadlift: 12 10 8
leg curl: 12 10 8
seated calf raises 12 10 8
standing calf raises 12 10 8

Probeer het eens een weekje of acht, succes :D

Greetzzzz.
 
bolle kont?
bij bb's is het juist de bedoeling dat deze zo klein mogelijk is/
Denk aan het X type ;)

Squat oef. voel je echt wel in je kont de volgende dag.. let wel op je rug en zorg dat je diep genoeg zakt.
 
elmo. zei:
bolle kont?
bij bb's is het juist de bedoeling dat deze zo klein mogelijk is/
Denk aan het X type ;)

Squat oef. voel je echt wel in je kont de volgende dag.. let wel op je rug en zorg dat je diep genoeg zakt.

Ja idd het X type of zandlopertype. Bij squat voel je zeker je kont de volgende dag. Kon amper op het toilet gaan zitten :D.

OFFTOPIC: Deadlift je ook? Aangezien dit niet in je handtekening staat.
 
Back
Naar boven